کسب درآمد روزانه به میزان 30 دلار ممکن است هدفی دست نیافتنی به نظر برسد، اما یک ترفند ساده وجود دارد که اگر نوجوان هستید یا به پول بیشتری نیاز دارید، می تواند زندگی شما را کاملا متحول کند.

ما در این آموزش با شما کاملاً صادق خواهیم بود و هیچ جزئیات بیهوده ای در اختیار شما قرار نخواهیم داد. ما قبلا این تکنیک را امتحان کرده ایم و حدود 1500 دلار در ماه برای هزینه های روزانه خود درآمد کسب کرده ایم، اما انجام این کار حدود 1 تا 2 ساعت (به طور روزانه) طول می کشد.

کسب درآمد روزانه

چگونه به راحتی 30 دلار در روز درآمد داشته باشیم؟

در شبکه های اجتماعی از این تکنیک به عنوان صفحات تم یاد می شود. به عنوان مثال، سایت های تم بین سال های 2016 الی 2019 میلادی بسیار رایج بودند.

می توانید با ایجاد یک نمایه موضوعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، آن را گسترش دهید. صفحه موضوع شما ممکن است در نهایت 500 هزار یا حتی بیشتر طرفدار پیدا کند.

شاید به دلیل اینکه شبکه های اجتماعی در جامعه امروزی روز به روز محبوب تر می شوند. به عنوان مثال، شبکه اجتماعی تیک تاک طی سال های گذشته کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

کسب درآمد روزانه

خب، چگونه شروع به کسب درآمد کنیم؟

ساختن حساب کاربری در سایت های تیک تاک، اینستاگرام و یوتیوب اولین مرحله از این تکنیک است.

شما باید یک نام مستعار جالب انتخاب کنید، در صورت امکان، منحصر به فرد باشد و از کاراکترهایی مانند: (_،.) استفاده نکنید.

شما یک فیلم تولید می کنید و آن را در اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک ارسال می کنید. شما برای گروه خاصی فیلم تولید می کنید. برای مثال، ویدیوهای مربوط به تمرینات ورزشی بسازید. الهامات و تغییرات پس از تمرین هنگامی که به 1000 دنبال کننده رسیدید، می توانید شروع به پست کردن ویدیوهایی در مورد بهبود خود کنید. اما برنامه های تمرینی را نادیده نگیرید. هنگامی که دنبال کنندگان بیشتری جذب کردید، شروع به ساختن ویدیوهای مرتبط با کسب درآمد کنید. و با استفاده از آن، ویدئوهایی تولید می کنید که به افراد یاد می دهد چگونه در هر زمینه ای موفق شوند.

بنابراین، وقتی شخصی از صفحه شما بازدید می کند، نحوه موفقیت را یاد می گیرد و علاوه بر علاقه روزافزون به اطلاعات صفحه شما، شما را دنبال می کند.

وقتی به فالوور قابل توجهی مانند 10000 فالوور رسیدید، باید روی تبلیغات پولی متمرکز شوید. با این کار دنبال کنندگان شما، پیام ها و نامه هایی برای شما ارسال خواهند کرد. همانطور که وب سایت ها بزرگتر می شوند و افراد بیشتری از آن بازدید می کنند، درآمد آن افزایش می یابد.

به عنوان مثال، قیمت شما 20 دلار برای هر استوری یا پست 24 ساعته است. 3 نفر از شبکه های اجتماعی مختلف که در آن پست می گذارید (تیک تاک، یوتیوب، اینستاگرام) و 20*3=60 با شما تماس می گیرند. 60 دلار با انجام هیچ کاری فقط برای پست کردن.

اما قدرت واقعی کسب پول زمانی است که به 50 هزار، 100 هزار یا 200 هزار دنبال کننده دست پیدا کنید. قیمت تبلیغ در صفحه شما به 100 دلار یا 200 دلار خواهد رسید و 200 دلار * 3 = 600 دلار در روز افزایش می یابد.

می توانید با روش‌ های دیگر کسب درآمد، مانند بازاریابی وابسته، فروش محصولات یا چیزهای دیگر، درآمد خود را دو برابر کنید. اما با یادگیری روش های مختلف، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.