یکی از نکاتی که در جذب مشتری تاثیر بسیار دارد، طراحی داخلی تالار است. بیشترین تاثیر را مدل صندلی بر روی دکوراسیون تالار می گذارد و انتخاب مدل صندلی تالار بسیار مهم است. یکی از بزرگ ترین دغدغه های تالارداران این است که چه جنسی صندلی تالاری بخرند و از کجا صندلی تهیه کنند، که در گذر زمان و استفاده های متعدد خراب نشود. یکی از ویژگی هایی که یک مدل صندلی مناسب می تواند داشته باشد، این است که از آن بتوان در فضا ها و مراسمات مختلف استفاده کرد. مدیران تالار ها باید با توجه به این ویژگی مدل صندلی تالار خود را انتخاب نمایند‌. در سال های اخیر توجه زوج های جوان بیشتر به سمت مدل میز و صندلی رفته است و از توجه بیشتری در انتخاب تالار برخوردار هستند. در ادامه به دسته بندی محصولات تولید کننده صندلی تالار پذیرایی و معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

صندلی تالار

انواع صندلی در تالار های پذیرایی

در تالار های پذیرایی مدل صندلی تالاری نقش بسیار مهمی دارند و در نگاه اول به دکوراسیون تالار، میز ها و صندلی ها به چشم می خورد. به همین دلیل زوج هایی که به دنبال تالار هستند به مدل صندلی ها توجه بسیاری می کنند. مدیران تالار می دانند که انتخاب صندلی در تالار نقش بسیار مهمی دارد و باید با دقت آن را انتخاب کنند.‌ البته در صورت پشیمانی می توان با تعویض صندلی تالار زیبایی دوباره به دکوراسیون فضا بخشید. در تالار های پذیرایی چهار مدل صندلی وجود دارد که در ادامه به معرفی و جزئیات آن ها خواهیم پرداخت.

  • صندلی مدل شیواری
  • صندلی مدل استیل آب کاری
  • صندلی مدل روستیک یا چوبی
  • صندلی مدل پلیمری

 

صندلی مدل شیواری

صندلی شیواری یکی از انواع مدل ها برای خرید صندلی تالار است، که محبوبیت بالایی دارد. یکی از دلایل محبوبیت صندلی شیواری این است که برای موضوعات مختلف می توان از آن ها استفاده کرد. برای مثال از صندلی شیواری در فضای بسته و هم در فضای باز استفاده می شود. حتی می توان برای مجلس های رسمی تر صندلی ها را با تور و گل های مخصوص تزئین کرد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت صندلی شیواری این است که مقاومت و ماندگاری بالایی دارد، و می توان از آن ها سال ها به طور مداوم استفاده کرد. طراحی این صندلی به قدری مناسب است که حتی می توان از آن ها در رستوران ها و کافی شاپ ها نیز استفاده کرد.

زیرا تمیز کردن آن ها بسیار ساده است و برای نگهداری از آن ها مشکلی نیست. به این دلیل که تعداد زیادی از این صندلی ها را می توان در انبار روی هم گذاشت، تا فضای کمی اشغال کنند. این صندلی ها از نظر ظاهر، جلوه ای زیبا دارند. صندلی شیواری مورد پسند زوج های جوان، عروس و داماد ها و مشتریان تالار است. به طور کلی این صندلی گزینه بسیار شیک و کلاسیکی برای استفاده در تالار ها است و دوام و ماندگاری اش نیز به مزایای آن می افزاید.

 

صندلی مدل استیل آب کاری

یکی دیگر از محصولات تولید کننده صندلی تالار، صندلی تالاری مدل استیل آب کاری است که طرفداران زیادی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این صندلی ها شامل دو رنگ نقره ای و طلایی می شوند. برای نوع آب کاری این صندلی ها می توان آب کاری براق یا کوره ای مات را انتخاب کرد. این صندلی ها از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و به دکوراسیون تالار جلوه ی زیبایی می بخشند. در تالار های پذیرایی از این صندلی ها به همراه میز مهمان که از جنس صندلی ها است، استفاده می شود. این صندلی ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند و برای مدیران تالار می توانند انتخاب مناسبی باشند.

صندلی تالار

صندلی مدل روستیک یا چوبی

یکی دیگر از انواع مدل ها برای فروش صندلی تالار، مدل روستیک یا چوبی است. این مدل در عصر جدید طرفداران زیادی پیدا کرده، و در تالار های پذیرایی و باغ تالار های بسیاری از آن استفاده شده است. مدل های متنوع و متفاوتی از صندلی چوبی در تالار ها مورد استفاده قرار می گیرد که موارد زیر برخی از آن ها است.

  • صندلی پشت حصیری
  • صندلی روستیک با طرح کلاسیک
  • صندلی پلیمری
  • و …

همه ی این طرح ها در تالار های پذیرایی استفاده می شود، اما باید توجه داشت که مدل صندلی انتخاب شده با دیگر دکور های داخلی تالار هم خوانی داشته باشد. برای مثال اگر تصمیم به خرید صندلی تالار مدل روستیک دارید، باید توجه داشته باشید که با اکسسوری ها، نوع مراسم، فضای دکور و میز های پذیرایی میهمان هم خوانی داشته باشد‌. صندلی روستیک مناسب فضای باز و جشن هایی مثل جشن عقد است، که فضای خاص و شیکی دارند. اگر از این صندلی ها در چیدمان و فضای نامناسب استفاده کنیم، دکوراسیون زیبایی نخواهیم داشت. در این شرایط می توانید با تعویض صندلی تالار دکوراسیون خود را از اول بسازید.

 

صندلی مدل پلیمری

به یکی دیگر از انواع صندلی ها که مناسب تالار پذیرایی است، صندلی تالار پلیمری می گویند. در عصر جدید از صندلی پلیمری در رستوران ها، باغ تالار ها و تالار های پذیرایی استفاده می شود. محبوبیت صندلی پلیمری از صندلی چوبی بیشتر است و مدیران تالار ها بیشتر تمایل به خرید این صندلی ها دارند. تمایز این دو صندلی به دلیل شباهت آن ها است. صندلی پلیمری شباهت زیادی به صندلی چوبی دارد و همین باعث می شود که این دو مورد مقایسه قرار بگیرند. در مقایسه ی این دو صندلی، صندلی پلیمری دارای ویژگی های بیشتری است که در صندلی چوبی دیده نمی شود و همین سبب برتری آن شده است. از صندلی پلیمری می توان در فضا های متنوعی استفاده کرد، زیرا از طرح و رنگ های متفاوتی برخوردار است. علاوه بر آن این صندلی ها مقاومت بالایی دارند و از ماندگاری زیادی برخوردار هستند. همچنین این صندلی ها از نظر ظاهری دارای جلوه ای خیره کننده هستند که باعث می شود، مدیران تالار تمایل به خرید صندلی تالار  پلیمری و استفاده از آن ها در تالار خود داشته باشند.