کارگزاری یعنی چه؟

کارگزاری در واقع به شخص یا شرکتی گفته می شود که هنگام انجام یک معامله، روند آن را بین خریدار و فروشنده برای دریافت پورسانت ترتیب می دهد. کارگزاری که به عنوان فروشنده یا خریدار نیز عمل می کند، به عنوان طرف اصلی معامله نیز شناخته می شود. توجه داشته باشید که هیچ یک از این دو نقش را نباید با نقش یک نماینده اشتباه در نظر گرفت. یک کارگزاری ممکن است با تخفیف یا با کمیسیون صفر معاملات سهام را به مشتریان خود ارائه دهد. کارگزاری ها در ازای خدمات تخفیف دار ممکن است درآمد خود را از منابع دیگر تامین کنند. از جمله پرداخت‌ های صرافی‌ ها برای مقادیر زیادی سفارش و کارمزد معاملاتی برای محصولات دیگر مانند صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری مشترک و اوراق قرضه.

کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه، برای نخستین بار در سال 1384 شروع به کار کرده و قدم به بازار سرمایه کشور گذاشت. در سال‌ هایی که سپری شد، تمام تلاش‌ های این کارگزاری ارائه خدمات و محصولات نوین به مشتریان بازار سرمایه بوده‌ است. یکی از اهداف مهم این کارگزاری توانمندسازی افراد برای آسایش مالی، بستر و ابزارهای قابل اتکا، متنوع و یکپارچه خواهد بود. آگاه در نظر دارد آن‌ ها را به گونه‌ ای نوآورانه و ساده ایجاد کند تا هر ایرانی که قصد سرمایه‌ گذاری دارد، به این کارگزاری فکر کند.

افتخارات کارگزاری آگاه

نمونه هایی از افتخارات گروه مالی آگاه را می توانید در تصویر زیر مشاهده فرمایید. یکی از افتخارات این کارگزاری، کسب رتبه الف کشور است.

افتخارات کارگزاری آگاه

همچنین گروه مالی آگاه با بیش از 600 هزار دانش آموخته، مدیریت بزرگترین مدرسه بورس کشورمان را در اختیار دارد. اپلیکیشن آساتریدر نیز یکی از بهترین نرم افزارهایی است که توسط کارگزاری آگاه ساخته شده است.

دانلود اپلیکیشن آساتریدر

همانطور که گفته شد، آساتریدر یکی از اپلیکیشن های مفید برای خدمات معاملات بورسی است. با دانلود این اپلیکیشن انجام معاملات در بورس و مشاهده اطلاعات لحظه ای بازار سرمایه به آسانی امکان پذیر خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن آساتریدر

اگر شما بورس را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده باشید، در ابتدای کار باید کد بورسی و کد معاملاتی خود را دریافت نمایید. در اپلیکیشن آساتریدر با دریافت آسان کد بورسی و کد معاملاتی، خواهید توانست احراز هویت غیر حضوری سجام را نیز انجام دهید. با این اپلیکیشن علاوه بر امکانات گفته شده می توانید، معاملات خود را بدون هیچ گونه محدودیتی در بازار بورس انجام دهید و اطلاعات مربوط به بورس و نمادهای آن را بدون نیاز به بررسی وبسایت‌ های دیگر رصد کنید.

دانلود اپلیکیشن آساتریدر در سایت رسمی کارگزاری آگاه به نشانی اینترنتی: m.agah.com به آسانی امکان پذیر است. در سایت رسمی آگاه که برای شما معرفی کردیم، نسخه های جدید android و ios را میتوانید به طور مستقیم دانلود کنید. نصب آساتریدر آسان است و برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس موجود است.

آساتریدر برای ویندوز

برای افرادی که دارای کامپیوتر های ویندوز و لینوکس و مک هستند، فعلا نرم افزار آساتریدر ساخته نشده است. اما این افراد میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: online.agah.com به راحتی با سیستم عامل دلخواه خود از این نرم افزار بصورت تحت وب استفاده کنند. جهت بروزرسانی آساتریدر حتما از سایت رسمی کارگزاری استفاده نمایید.