لایت باکس یکی از انواع تابلو تبلیغاتی است که به عنوان تبلیغات شرکت ها، مغازه ها، پاساژها و دیگر مکان های تجاری استفاده می شود و در نوع خود از بهترین ابزارهای تبلیغاتی نیز بشمار می رود.
این مدل از تابلو تبلیغاتی که به صورت یک جعبه ساخته می شود از داخل قابلیت نورپردازی با اس ام دی ها را دارد که این نور پردازی باعث می شود که چاپ روی لایت باکس روشن شده و جلوه زیبایی را به نمایش در آورد.

 

تابلو لایت باکس فریم لس جدید ترین لایت باکس تبلیغاتی

تابلو لایت باکس در چند نوع قابل ساخت است؟

به طور کلی تابلوهای تبلیغاتی در انواع مختلفی ساخته می شوند و برخی از آنها نیز خودشان در نمونه ها و شکل های متفاوتی قابل اجرا می باشند که تابلو لایت باکس نیز یکی از آنهاست.
انواع تابلو لایت باکس عبارتند از تابلو لایت باکس آلومینیومی، تابلو لایت باکس کریستال، تابلو لایت باکس مگنتی، تابلو لایت باکس اسنپ فریم، تابلو لایت باکس چلنیوم و تابلو لایت باکس فریم لس که کاربرد تمام آنها به عنوان تبلیغات و یا دکوراسیون می باشد.

جدیدترین تابلو لایت باکس چیست؟

جدیدترین تابلو لایت باکس

در یک کلام اگر بخواهیم جدیدترین تابلو لایت باکس را نام ببریم باید به تابلو لایت باکمس فریم لس اشاره کنیم؛ این مدل از لایت باکس را می توانیم در اکثر پاساژها و مجتمع های تجاری ببینیم که کاربرد آنها از پارکینگ مجتمع ها گرفته تا داخل و سردر مغازه های پاساژ مشهود است.
شکل ظاهری تابلو لایت باکس فریم لس هم به این صورت است که هیچ نوع فریم و یا قابی از کناره های آن مشخص نیست و بینندگان این مدل از تابلو فقط تصویر و یا متن روی تابلو را مشاهده می کنند و قاب تابلو تنها از کنار آن قابل رویت است.

قیمت تابلو لایت باکس فریم لس چند است؟

قیمت تابلو لایت باکس فریم لس

تمام تابلوهای لایت باکس به دو شکل قیمت گذاری می شوند؛ یکی به صورت متر محیط و دیگری به صورت متر مربع ولی به طور کلی اکثرا به شکل متر محیط قیمت گذاری می شوند؛ یعنی اینکه دور تا دور تابلو متر شده و با توجه به قیمت هر متر، قیمت کلی تابلو مشخص می شود.
مورد دیگر هم اینکه اگر بخواهیم قیمت تابلو لایت باکس فریم لس را با دیگر تابلوهای لایت باکس مقایسه کنیم می توانیم نتیجه بگیریم که با توجه به مدرن بودن و جدید بودنش از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

کاربرد تابلو لایت باکس فریم لس چیست؟

تابلو لایت باکس فریم لس بیشتر برای تبلیغات در مکان هایی مانند پاساژها، فرودگاه ها، ایستگاه های بی آر تی، متروها، داروخانه ها و… به کار می رود اما می شود از این لایت باکس ها به عنوان تزئینات و دکوراسیون داخلی هم استفاده نمود.

بورس ساخت تابلو لایت باکس فریم لس کجاست؟

اگر می خواهید تابلو لایت باکس سفارش دهید، پیشنهاد ما به شما این است که به معتبرترین ها و بهترین های تابلو سازی در تهران مراجعه کنید، زیرا برخی از تابلو سازهایی که در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند از رزومه خوبی برخوردار هستند.

سوالات متدوال

آیا می توان از تابلو لایت باکس فریم لس برای تبلیغات مغازه استفاده کرد؟

بله می توان از این نوع تابلو لایت باکس به عنوان تابلو مغازه هم استفاده کرد که کاربرد آن، هم برای محیط داخل مغازه و هم برای سردر مغازه قابل اجراست.

آیا مرکز آموزش ساخت تابلو لایت باکس در تهران وجود دارد؟

در رابطه با آموزش تولید تابلو لایت باکس باید گفت که برخی از مراکز هستند که آموزش تابلو سازی را در مجموعه خود دارند که آموزش ساخت تابلو لایت باکس هم برخی از خدمات آنها می باشد.

متریال ساخت تابلو لایت باکس فریم لس چیست؟

لبه یا همان قاب تابلو لایت باکس فریم لس از جنس آلومینیوم است؛ چاپ لایت باکس فریم لس هم از جنس پارچه می باشد و روشنایی آن هم با استفاده از اس ام دی انجام می شود.

مدت زمان ساخت تابلو لایت باکس فریم لس چقدر است؟

ساخت تابلو لایت باکس فریم لس با توجه به ابعاد آن نیازمند زمان می باشد، اما به طور کلی در هر ساعت می توان 6 متر محیط از این تابلو را تولید کرد.