آیا گوشی موبایل هوشمند دارید و می خواهید با نصب برنامه های پولساز مقداری پول اضافی به دست آورید؟ امروزه بسیاری از ما موبایل های هوشمندی داریم، زیرا قیمت این نوع از موبایل ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

در این پست از مجله اینترنتی، ما برخی از بهترین برنامه های پولساز موبایلی که محبوب هستند را گردآوری کرده ایم که می توانید آنها را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و درآمد کسب کنید.

لیست 10 بهترین برنامه پولساز موبایل بدون سرمایه گذاری

1. Cointiply

Cointiply یک وب سایت محبوب برای فعالیت های کوچک است. برنامه موبایل مخصوص این سایت به شما امکان می دهد برای انجام کارهایی مانند:

1. بازی کردن

2. شرکت در نظرسنجی ها برای کسب درآمد

3. نصب برنامه ها برای بدست آوردن پول

4. مشاهده تبلیغات

5. تماشای ویدیوها

6. بسته به موقعیت مکانی شما، بسیاری از گزینه های درآمد بیشتر

گردانندگان این سایت درآمدهای شما را بصورت بیت کوین پرداخت خواهند کرد. شما می توانید بیت کوین های به دست آمده را با استفاده از وب سایت های زیر به پول نقد تبدیل کنید:

همانطور که گفتیم Cointiply یک برنامه موبایلی برای کار دارد. افرادی که گوشی هوشمند اندرویدی دارند می توانند اپلیکیشن خود را دانلود کرده و کسب درآمد را آسان تر کنند.

2. Swagbucks

Swagbucks نیز یکی از بهترین برنامه های پولساز موبایل است که می توانید برای کسب درآمد اضافی از آن استفاده کنید. برنامه تلفن همراه آنها “SB Answer – Surveys that Pay” نامیده می شود و برای تلفن های اندرویدی موجود است.

شما می توانید از Swagbucks به طور عمده از راه های زیر درآمد کسب کنید:

1. نظرسنجی ها

2. نظرسنجی های روزانه

3. پاسخ به سوالات

4. بازی ها

5. تماشای ویدیو

درآمد خود را به عنوان SB دریافت خواهید کرد و از طریق PayPal آنها را به کارت هدیه یا پاداش نقدی تبدیل خواهید کرد.

3. ySense

ySense (که قبلاً به عنوان Clixsense شناخته می شد) یک وب سایت اینترنتی پولساز محبوب است که گزینه های کسب درآمد بسیار متنوعی را ارائه می دهد. برخی از موارد محبوب عبارتند از نظرسنجی های آنلاین پولی، پیشنهادات نقدی، و وظایف خاص.

می توانید اپلیکیشن موبایل ySense را به صورت رایگان دانلود کنید و به فرصت های کسب درآمد نامحدود دسترسی داشته باشید.

4. Foap

Foap Web App یک پلتفرم رایگان برای تبلیغ و فروش عکس های شما می باشد. این برنامه رایگان هم برای سیستم عامل iOS و هم برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

پس از ثبت نام، برنامه به شما امکان می دهد عکس های خود را آپلود کرده و آنها را در بازار Foap بفروشید. هنگام آپلود، باید تصاویر را به گونه ای حفظ کنید که دارای حداقل وضوح 1280 در 960 پیکسل باشند. توجه داشته باشید که برنامه Foap از درآمد شما 50 درصد کمیسیون کسر خواهد کرد.

5. Google Opinion Rewards

این برنامه موبایلی توسط تیم Google Surveys ساخته شده است. روند کسب درآمد از این برنامه نیز آسان است.

ابتدا باید برنامه Google Opinion Rewards را دانلود و نصب کنید. پس از نصب، چند سوال اساسی دریافت خواهید کرد. پس از اتمام موفقیت آمیز پاسخ دادن، شروع به دریافت نظرسنجی های کوچک در گوشی موبایل خود می کنید.

میزان دریافت نظرسنجی ها متفاوت است. با این حال، شما می توانید انتظار داشته باشید تا آن را حداقل هر هفته یکبار دریافت کنید.

6. PanelPlace

سایت PanelPlace یک بازار اینترنتی کشف محصولات دیجیتال است. این سایت شرکت های تحقیقاتی آنلاین را از سراسر جهان جمع آوری می کند که برای نظرات شما هزینه می پردازند. شما می توانید به صورت رایگان برای آنها به عنوان پاسخ دهنده تحقیق کار کنید و می توانید درآمد جانبی خوبی کسب کنید.

7. Snapp

اگر تجربه رانندگی دارید و ماشین دارید، اسنپ یکی از بهترین برنامه های پولساز ایرانی است که می تواند یک فرصت عالی برای درآمدزایی شما باشد. شما باید برنامه موبایل این شرکت را دانلود کنید و به عنوان راننده ثبت نام کنید. به عنوان راننده اسنپ می توان درآمد مناسبی کسب کرد.

8. Airbnb

شرکت Airbnb می تواند راه جالب دیگری برای کسب درآمد آنلاین باشد. اگر چند اتاق اضافی برای اقامت دارید، اپلیکیشن موبایل Airbnb را دانلود کنید و ملک خود را برای اجاره لیست کنید.

* متاسفانه این شرکت فعالیتی در کشور عزیزمان ایران ندارد ولی اگر در خارج از ایران هستید یکی از بهترین سایت های پولساز محسوب می شود.

9. Fiverr

سایت Fiverr یک بازار کار آزاد است که در آن می توان با انجام کارهای کوچک به صورت آنلاین درآمد خوبی کسب کرد. در این سایت می توانید طراحی سایت، صداگذاری، تولید محتوا و موارد دیگر را انجام دهید و پول خوبی بدست آورید. برنامه Fiverr هم در اندروید و هم در IOS موجود است.

10. Upwork

سایت Upwork یک بازار کار آزاد مشابه است و این پلتفرم به عنوان پلی بین کارفرمایان و کارمندان عمل می کند. می توانید برنامه موبایل این سایت را دانلود کنید و به میلیون ها شغل دسترسی پیدا کنید و درخواست دهید.

نکته پایانی

امیدواریم از بهترین برنامه های پولساز موبایل به نحو مناسبی استفاده کنید و درآمد خود را افزایش دهید. هر زمان که موفق به یافتن برنامه های قابل اعتماد جدیدتر شدیم، برنامه های پولساز اندرویدی تلفن همراه هوشمند جدید را اضافه و به روزرسانی خواهیم کرد. در آینده حتما این پست را دوباره بررسی کنید.