آکادمی رسمی تهران تاتو یکی از برترین ها در ایران است که  آمار بالایی در موفقیت و کسب دیپلم هنرجویان خود دارد. آکادمی تهران تاتو سالانه پذیرای تعداد زیادی از هنرجویان از سراسر کشور می باشد.دوره های آموزش تاتو که ما در آکادمی تهران تاتو برگزار می کنیم برای افراد بالای 18 سال طراحی شده است که به دنبال شروع حرفه خود به عنوان تاتو هستند.

ماهیت دوره‌های تاتو ما این است که به هنرجویان بینشی نسبت به دنیای خالکوبی بدهیم و به آنها این فرصت را می‌دهد که تجربه‌ای دست اول داشته باشند تا بتوانند حرفه خود را در صنعت دنبال کنند.

دوره 10 روزه فشرده آموزش تاتو به دو هفته تقسیم می شود . هنرجویان باید جنبه تئوری صنعت تاتو را مطالعه کنند و سپس تحت آزمون تئوری قرار گیرند. سپس جنبه عملی این صنعت را با انجام یک امتحان عملی در آخرین روز دوره خود مطالعه خواهید کرد. تمام هنرجویان موفق پس از آن گواهی دیپلم دریافت می کنند که در سراسر اروپا به رسمیت شناخته شده است.

 

آموزش تاتو

توضیحات دوره های تاتو

دوره آموزش تاتو ما در تهران به مدت 2 هفته است. هفته اول شامل طراحی طرح هایی است که برای خالکوبی مناسب هستند، تکنیک های رنگ آمیزی، تفاوت در سوزن ها و موارد استفاده از آنها. در طول این دوره ها، دانش آموز جزوه هایی در مورد خالکوبی، صنعت و تمام دانش در مورد دستگاه مورد نیاز دریافت می کند. در طول دوره، قوانین / مقررات تاتو حرفه ای به هنرجویان آموزش داده می شود.

همچنین به هنرجویان آموزش داده می‌شود که چگونه دستگاه‌های تاتو را از بین ببرند و دوباره سرهم کنند تا درک عمیق‌تری از نحوه اجرا و یادگیری بخش‌های مختلف دستگاه داشته باشند. تمام خالکوبی‌های روی پوست انسان در یکی از آتلیه‌های تاتو ما انجام می‌شود.

نکات مهم یادگیری دوره تاتو

بهداشت تاتو

دستگاه های تاتو

سوزن ها، لوله ها و نوک ها

آماده سازی پوست

روش تاتو

فرم های رضایت و مراقبت های بعدی

عفونت ها، علل و انتشار

صدور مجوز و ثبت نام

کنترل مواد مضر برای سلامتی

آلودگی زدایی

امتحان تئوری

 الزامات دوره

یادگیری و آموزش به افراد بالای 18 سال داده میشود.

داشتن هیچ گونه تجربه یا مدرک هنری برای شما اجباری نیست، با این حال ما نیاز داریم که مهارت های اولیه طراحی را داشته باشید.

لطفاً توجه داشته باشید این دوره به شما نحوه طراحی را آموزش نمی دهد، فقط به شما کمک می کند تا سبک طراحی خود را به شکل خالکوبی توسعه دهید.

آموزش میکروپیگمنتیشن

دوره آکادمی تهران تاتو گواهینامه جدیدترین و پیشرفته ترین اصلاحات ابرو را در بازار ارائه می دهد:

ابروهای نانو

سایه جادویی

ابروهای پودری

ابروهای ترکیبی

ابروهای Ombre

این دوره برای هنرجویان مبتدی که تجربه کمی در خالکوبی دارند و همچنین برای تکنسین‌های پیشرفته مناسب است.

این فرآیند آموزش میکروپیگمنتیشن دارای یک سوزن ظریف و انعطاف پذیر است که برای ایجاد موها با ظاهر طبیعی طراحی شده است. این تکنیک ها را با یک دستگاه دیجیتالی که توسط Artliner™ طراحی شده است، یاد خواهید گرفت.

 

یادگیری دوره تاتو

جفت کردن سوزن نانو با فناوری دستگاه متحول شده در میکروپیگمنتیشن به شما این امکان را می دهد که بهترین ضربه های مو را ایجاد کنید که جلوه سه بعدی مشابه میکروبلیدینگ دارند. این تکنیک پیشرفته مزیت افزوده دقت بیشتر را دارد و هرگونه نگرانی در مورد تاری را کاهش می دهد.

سکته‌های موی نانو بیشتر دوام می‌آورند و معمولاً تنها پس از یک سال نیاز به تقویت رنگ دارند. در برخی موارد، میکروپیگمنتیشن ابروهای مشتریان شما می تواند تا 5 سال طول بکشد!

دقت برای طبیعی ترین ظاهر

سوزن 0.18 میلی‌متری نانو که با فرآیند کاشت رنگدانه در ناحیه ابرو مبتنی بر دستگاه ما همراه شده است، روش بسیار دقیق‌تری است. نوک سوزن به رنگدانه آغشته می شود. سپس ارتعاش شروع شده توسط دستگاه، رنگدانه را به داخل کارتریج می کشد و آن را به تدریج در داخل سوزن و داخل پوست پخش می کند. این کار موهای بی عیب و نقص و ابرویی زیبا و طبیعی ایجاد می کند.

محتوای دوره

آموزش 3 روزه 7 ساعته

این دوره شامل قطعه دست میکروپیگمنتیشن می باشد

دسترسی به ماشین های آموزشی در کلاس

دسترسی به مجموعه پیگمنت در کلاس

اهداف و نتایج

ایمنی و بهداشت

آناتومی و فیزیولوژی پوست

تئوری رنگ گسترده

رنگدانه و موارد استفاده

دستگاه های میکروپیگمنتیشن

رنگ پوست و انتخاب رنگ

تمرین دستی با مدل های زنده

دسترسی به تیم پشتیبانی

گواهینامه نانو ابرو

آموزش حرفه ای میکروبلیدینگ

هدف آکادمی تهران تاتو این است که هنرجویان سراسر کشور را به جادوی میکروبلیدینگ تبدیل کند که در این کار متخصص هستند. صنعت زیبایی یکی از سریع ترین صنایع در حال رشد جهانی در قرن بیست و یکم است. واقعا زمانی بهتر برای ورود به دنیای زیبایی و آرایشی وجود ندارد. آکادمی آرایش دائمی تهران تاتو یک پیشرو در آموزشگاه های زیبایی ایران است که می تواند آموزش با کیفیتی را برای شما فراهم کند تا حرفه خود را در این صنعت در حال رشد سریع شروع کنید.

به آکادمی ما اعتماد کنید زیرا ما بسیار معتبر هستیم و به تعداد بالایی هنرجو آموزش میدهیم. با توجه به اینکه 80 درصد از فارغ التحصیلان ما تنها دو ماه پس از اتمام دوره در صنعت زیبایی مشغول به کار هستند، مطمئن هستیم که برنامه آموزشی ما می تواند به شما کمک کند تا پای خود را در صنعت زیبایی و آرایشی قرار دهید.

به دنیای میکروبلیدینگ خوش آمدید

اگر رویای کار در صنعت زیبایی را داشته اید، به آموزش میکروبلیدینگ نگاه کنید. میکروبلیدینگ یکی از سریع‌ترین و پربارترین روش‌های زیبایی است که امروزه معمولاً انجام می‌شود. با افزایش آگاهی از ابروها ، داشتن یک متخصص معتبر میکروبلیدینگ به یک مهارت ارزشمند و مورد توجه تبدیل شده است. میکروبلیدینگ یک راه عالی برای هر کسی است که می خواهد یک اصلاح ساده برای بهبود ظاهر ابروهای خود داشته باشد. یک ابزار دستی ساده و چندین میکروسوزن برای ایجاد ضربه های طبیعی و شبیه مو استفاده می شود.

 

آموزش میکروبلیدینگ

دوره مبتدی میکروبلیدینگ

آیا تا به حال آرزوی شغلی در صنعت زیبایی را داشته اید؟ میکروبلیدینگ در حال حاضر سریع ترین روند رو به رشد در سراسر جهان است و یکی از پر ارزش ترین روش های زیبایی است. این تکنیک ابتکاری همان تکنیکی است که شما می خواهید یاد بگیرید تا نمونه کارهای حرفه ای خود را به آن گسترش دهید.

در آکادمی تهران تاتو توسط متخصصان برتر میکروبلیدینگ آموزش خواهید دید. برنامه تئوری و آموزش عملی گسترده ما، شما را بسیار مطمئن و آماده ایجاد ابروهای سه بعدی / میکروبلیدینگ پس از اتمام این دوره جامع می کند.

حرفه ای های ما اینجا برای شما هستند

آکادمی آرایش دائمی تهران تاتو از متخصصان حرفه ای میکروبلیدینگ پیشرو و دارای گواهینامه برخوردار است. از طریق برنامه های آموزشی گسترده تئوری و عملی ما، به مهارت های میکروبلیدینگ خود اطمینان خواهید داشت.

بررسی اجمالی دوره میکروبلیدینگ مبتدیان

دوره 3 روزه میکروبلیدینگ مبتدی موضوعات مختلفی را در بر می گیرد تا به شما کمک کند تا حرفه خود را در صنعت زیبایی ادامه دهید. آموزش در کلاس ما شامل تمرین عملی با استفاده از حداکثر 3 مدل است و موضوعاتی مانند تئوری ایمنی سالم، اختلالات پوستی و تاریخچه میکروبلیدینگ را در بر می گیرد. علاوه بر دوره 3 روزه ، به هر هنرجو 2 روز کاری اضافی نیز داده می شود تا در لوکس خود برای متخصصان سایه استفاده شود و در مدل های تحت نظارت مربی تمرین کند.

دوره 3 روزه در کلاس.

میکروبلیدینگ ابرو.

میکروسایه کردن ابرو.

ابروهای ترکیبی.

تئوری و عمل در مدل های زنده.

حداکثر 3 مدل ارائه شده

کیت کامل آموزشی با محصولات درجه یک ارائه شده است.

همه چیز را در مورد زمینه آرایش دائمی بیاموزید، از سلامت و ایمنی گرفته تا ایجاد کسب و کار خودتان.برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارها به سایت ما https://www.tehrantattoo.com مراجعه کنید و در هر گونه سوال،نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تلفن تماس : 09120854963