در این مقاله از مجله اینترنتی، بهترین ابزارهای تست اتوماسیون با کیفیت را که باید در سال 2023 از آن ها استفاده کنید، بیان شده است.

بهترین ابزارهای تست اتوماسیون در حال تغییر شکل صنعت تست نرم افزار هستند. فناوری های تست اتوماسیون باعث افزایش کارایی و دقت شده است که استفاده کارکنان از تست دستی را کاهش می دهد. این ابزارهای تست برای تست اتوماسیون حیاتی هستند، زیرا به تیم ها اجازه می دهند عملکرد و کارایی محصول را به سرعت ارزیابی کنند. تست اتوماسیون یک تغییر بازی است که چرخه عمر توسعه نرم افزار را بهبود می بخشد. در ادامه مقاله، بهترین ابزارهای تست اتوماسیون در سال 2023 میلادی ذکر شده است:

1. Test Complete:

TestComplete یک ابزار قدرتمند برای خودکارسازی تست های رابط کاربری برای برنامه های کاربردی وب، موبایل و دسکتاپ است. می توانید با استفاده از قابلیت ضبط و پخش قابل دسترسی یا با نوشتن اسکریپت‌ ها به زبان‌ هایی مانند پایتون، جاوا اسکریپت، VBScript و …، آزمایش‌ های عملکردی ایجاد و اجرا کنید. TestComplete از برنامه های مختلف مانند .Net و برنامه های بومی و ترکیبی iOS و اندروید پشتیبانی می کند. همچنین می‌ توانید تست رگرسیون، موازی و مرورگر متقابل را روی بیش از 1500 محیط آزمایش طبیعی انجام دهید تا از پوشش کامل و کیفیت نرم‌افزار بالا با TestComplete اطمینان حاصل کنید.

2. QMetry Automation Studio:

استودیوی اتوماسیون QMetry یک ابزار تست اتوماسیون بدون کد برای تیم های چابک است که تست های سریع، انعطاف پذیر، ساده و قابل تنظیم را ارائه می دهد. از هوش مصنوعی برای ارائه ویژگی‌ های خوددرمانی، تصحیح خودکار و انتظار هوشمند برای اجرای آزمایش استفاده می‌ کند. همچنین به راحتی با مدیریت تست QMetry کار می کند و به شما امکان می دهد نتایج را با سایر تیم ها به اشتراک بگذارید و داده های اجرایی را از پروژه های آزمایشی دستی و خودکار بدست آورید. این ابزار همچنین، دید و کنترل بر برنامه های آزمایشی را بهبود می بخشد.

3. TestProject:

TestProject یک ابزار اتوماسیون تست سرتاسر است که برای تست آنلاین، موبایل و API کاملا رایگان می باشد. حتی بهتر از آن، توسط جامعه اتوماسیون تست، که هزاران کاربر متعهد دارد، پشتیبانی می شود.

4. BitBar:

در همه زبان‌ ها، BitBar از سلنیوم، اپیوم و هر چارچوب اتوماسیون تست تلفن همراه بومی پشتیبانی می‌ کند. چارچوب برنامه تلفن همراه مبتنی بر Docker یا VM و آزمایش‌ های محلی خود را به راحتی به ابر دستگاه بیاورید. آزمایش‌ های خودکار را به‌ طور موازی در دستگاه‌ های واقعی اجرا کنید تا در زمان کمتری، با اجرای ابر، کاربران نامحدود و دقیقه‌ های آزمایشی نامحدود، آزمایش‌ های بیشتری انجام دهید. BitBar با پشته فناوری فعلی شما ادغام می شود و به شما امکان می دهد بر روی اطمینان از کیفیت برنامه خود تمرکز کنید.

5. Testsigma:

Testsigma یکی از عالی‌ ترین راه‌ حل‌ های تست اتوماسیون موجود است که عصر جدیدی از اتوماسیون هوشمند را آغاز می‌ کند که به بهترین وجه برای بازارهای Agile و DevOps امروزی مناسب است. Testsigma یک راه حل اتوماسیون تست مبتنی بر هوش مصنوعی است که از زبان انگلیسی ساده برای خودکارسازی تست های پیچیده و در عین حال پاسخگویی به نیازهای تحویل مداوم استفاده می کند. Testsigma یک اکوسیستم اتوماسیون آزمایشی است که شامل تمام قطعات مورد نیاز برای آزمایش مداوم است. این به شما امکان می‌ دهد خدمات وب، تلفن همراه و API را خودکار کنید و از هزاران ترکیب دستگاه/OS/مرورگر در فضای ابری و همچنین رایانه‌ های محلی‌ تان پشتیبانی می‌ کند.