اگر به آشپزی و شیرینی‌پزی علاقمند باشید، حتما در تدارک خرید یک فر با کیفیت نیز هستید. شاید حتی برای کسب و کار کوچک خود می‌خواهید یک فر تهیه کنید یا برای تجهیز کردن آشپزخانه‌تان به داشتن یک فر بادوام نیازمندید. به هر روی، اگر فقط کمی در بازار لوازم خانگی برای خرید بهترین فر بازار جستجو کنید خواهید دید که 90 درصد فروشندگان این حوزه نام فر توکار بوش را به زبان خواهند آورد.

جدای از فروشندگان لوازم خانگی، اگر از میان متخصصان حوزه آشپزی و شیرینی پزی، نام بهترین فر را جویا شوید، حتما از بسیاری از آنها نیز نام فر بوش را خواهید شنید.

با آنکه سال‌هاست محصولات شرکت بوش آلمان در کشور ما به فروش می‌رسند، اما بیشتر از کیفیت بالای ظرفشویی بوش شنیده‌ایم تا دیگر محصولات این برند موفق. اما اکنون می‌خواهیم هر آنچه خرید فر توکار بوش برای شما به ارمغان می‌آورد را در این مطلب بازگو کنیم تا بدانید با چه دستگاه بی‌نظیری روبه‌رو خواهید شد.

 

خرید فر برقی بوش اصل آلمان

چرا فر توکار بوش بخریم؟

بسیاری از ما می‌دانیم که ظرفشویی و لباسشویی بوش از نظر کیفیت و دوام حرف اول را در بازار لوازم خانگی می‌زنند اما آیا فرهای این شرکت هم حرفی برای گفتن دارند؟

بله، فرهای این برند آلمانی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند تا به آنجا که هر کسی با آنها کار کرده باشد بدون شک این محصول را به اطرافیان خود نیز پیشنهاد خواهد دید و این بهترین تبلیغ برای این برند آلمانی‌ست. فر بوش مدل‌های بسیار متنوعی دارد که هر یک عملکرد و قابلیت‌های گوناگونی را در خود جای داده‌اند.

طراحی این فرها نیز گوناگون بوده تا هر فردی بسته به فضایی که دارد بتواند یک فر مناسب را خریداری کند. یعنی چه آشپزخانه بزرگی داشته باشید و چه کوچک، حتما می‌توانید یک فر برقی بوش نیز برای تجهیز کردن آن تهیه کنید.

این فرها همگی مجهز به فن کانوکشن هستند این یعنی حرارت و پختی یکنواخت برای خوراک شما. درها و بدنه این فر با بهترین متریال و بالاترین کیفیت مهندسی طراحی شده‌اند تا از اتلاف انرژی به میزان زیادی جلوگیری شود.

برنامه‌های پخت کاربردی و دامنه حرارتی آنها نیز به گونه‌ای تنظیم شده است که با این فرها بتوانید همه نوع خوراک، کیک، شیرینی، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ کنید و لذت ببرید.

کار کردن با این فرها بسیار آسان و به دور از هر گونه پیچیدگیست پس حتی فرزند شما نیز می‌تواند به راحتی با آن کار کند و در آشپزی کردن همراه شما باشد.

با وجود این ویژگی‌های کامل بدیهی است که هر شخصی به داشتن این فرها علاقمند شود اما در ادامه می‌خواهیم به طور مفصل‌تری این ویژگی‌ها را برای شما بازگو کنیم.

1- مدل‌های متنوع و کاربردی از فر برقی بوش

همانطور که گفتیم مدل‌های متنوعی از فرهای بوش طراحی و عرضه شده‌اند که هر یک ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به همراه می‌آورند. تمامی فرهای بوش به صورت برقی بوده و هیچگونه فر بوشی به شکل گازی تا به امروز به بازار معرفی نشده است.

لازم به ذکر است که فرهای بوش در دو سایز وجود دارند. فرهای استاندارد این شرکت دارای سایز 60*60 بوده که شامل پنج طبقه استاندارد هستند. فرهای کامپکت که با اندازه‌ای کوچکتر و در ابعاد 60*45 برای آشپزخانه‌هایی کوچکتر یا برای کسانی که استفاده محدودتری از این دستگاه دارند، طراحی شده است.

به طور کلی می‌توان انواع فر برقی بوش را به موارد زیر تقسیم بندی کرد.

  1. فر برقی بوش
  2. فر برقی کامپکت بوش
  3. فر مایکروویو بوش
  4. فر مایکروویو کامپکت بوش
  5. فر بخار پز بوش
  6. فر بخارپز کامپکت بوش

در میان این 6 مدل فر بوش، فر مایکروویو بوش و فر بخارپز بوش ضمن آنکه امکانات یک فر برقی استاندارد را دارند، دارای قابلیت‌های اضافی نیز هستند. در فر مایکروویو بوش شما دو دستگاه را در یک دستگاه خواهید داشت. با قابلیت‌های فر این دستگاه می‌توانید انواع خوراک‌های متنوع را طبخ کنید و با توان بالای بخش مایکروویو، غذاهایی ساده‌تر آماده کنید یا با سرعت بیشتری غذاهایتان را گرم یا یخ‌زدایی نمایید.

در فر بخارپز بوش، یک مخزن آب نیز به قابلیت‌های فر برقی شما اضافه شده است. با وجود این مخزن آب، رطوبت غذاها به طور کامل حفظ شده و یا حتی اگر پخت خوراک‌های سالم علاقمندید می‌توانید بسیاری از سبزیجات و انواع گوشت را با حداقل میزان چربی بخارپز نمایید.

 

قیمت انواع ظرفشویی بوش

2- بدنه مقاوم، ظاهر جذاب و استفاده آسان از فرهای بوش

بدنه فرهای بوش از استیل ضد زنگ ساخته شده و محفظه داخلی اکثر مدل‌های بوش از انتراسیت لعابی است. فرهای بوش دارای درهایی با قابلیت SoftOpen و SoftClose هستند و با یک حرکت نرم باز و بسته خواهند شد در عین حال جداره عایق و ایمنی طراحی شده برای این فرها، مانع از خروج حرارت و اتلاف انرژی در آنها می‌شود.

صفحه نمایشگر این فرها که در مدل‌های قدیمی‌تر ترکیبی از دو ولوم و صفحه لمسی و در مدل‌های جدید، صفحه‌ای تماما لمسی است، کار کردن با فر را برای شما بسیار آسان نموده است. با ولوم‌های تعبیه شده در این فرها می‌توانید میزان حرارت و زمان را تنظیم کرده و از صفحه نمایشگر برنامه پخت و دیگر تنظیمات را انجام دهید.

3- دماهای مختلف و برنامه‌های پخت کاربردی و سریع

طیفی از دما یا حرارت مناسب پخت سبب می‌شود تا شما بهترین دمای پخت را بتوانید برای هر نوع غذا یا شیرینی انتخاب کنید. در برخی مدل‌ها انتخاب دمای پخت تا 250 درجه و در برخی دیگر تا 300 درجه سانتی‌گراد متغییر می‌باشند.

جدای از دمای پخت قابل انتخاب، تعدادی برنامه‌های پخت از پیش تعریف شده در این دستگاه‌ها وجود داشته که کار را حتی برای مبتدیان نیز آسان کرده است. تنظیمات پخت پیتزا، گریل از بالا / پایین، هوای داغ سه بعدی / چهار بعدی، AutoPilot10 و غیره نمونه‌های از برنامه‌های پخت این دستگاه‌ها به شمار می‌روند که کار شما را برای داشتن یک نتیجه ایده‌ال آسان می‌کنند.

4- فن کانوکشن در فرهای بوش

آیا می‌دانستید که وجود فن در فر می‌تواند سرعت پخت را بالا و نتیجه پخت را بهتر کند؟ بله فن‌ها حرارت ایجاد شده از المنت‌های بالا، پایین یا المنت پشت فن را در تمام محفظه به طور یکنواخت منتشر می‌کنند به این ترتیب غذا یا کیک و شیرنی از تمامی جهات در معرض حرارت قرار گرفته و ضمن آنکه تمامی قسمت‌ها به طور یکنواخت پخته شده، در زمان کوتاه‌تری آماده سرو می‌باشند. با وجود فن کانوکشن شما می‌توانید از تمامی طبقات فر نیز برای پخت استفاده کنید چرا حرکت این فن کمک می‌کند تا حرارت به طور مساوی در تمام طبقات به گردش در آید.

5- مصرف انرژی در فر برقی

از آنجایی که کشورهای اروپایی در ساخت دستگاه‌های خود حفظ منابع زیست محیطی و انرژی را مد نظر قرار می‌دهند دور از تصور نیست که این محصولات از مصرف بهینه‌ای برخوردار باشند. فرهای بوش نیز با این طرز تفکر طراحی و تولید شده‌اند تا کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند.

در اکثر فرهای بوش بازه مصرف انرژی در رتبه A قرار داشته که به معنی مصرف بهینه این دستگاه‌هاست. بنابراین  می‌توان گفت با خرید فر برقی بوش ضمن آنکه جزو کاربران کم مصرف خواهید بود، هزینه‌های برق سرسام آوری نخواهید داشت.

 

قیمت لباسشویی بوش اصل آلمان

خرید فر توکار بوش با قیمت مناسب از یک فروشگاه معتبر

در سال‌های اخیر به دنبال بالا رفتن قیمت ارز در کشورمان، قیمت لوازم خانگی وارداتی نیز بسیار بیشتر از گذشته شده است. لوازم خانگی بوش هم از این قاعده مستثنی نیست و قیمت‌های بسیاری بالایی از محصولات آن را در بازار شاهد هستیم. اما با وجود قیمت بالا، هنوز هم این محصولات ارزش خرید دارند چرا که دوام آنها به اندازه‌ای بالاست که تا سال‌های سال به دستگاه دیگری نیاز پیدا نخواهید کرد مگر آنکه بخواهید دستگاه جدیدی را جایگزین دستگاه قبلی خود کنید.

اما در میان این گرانی‌ها پیدا کردن فروشگاهی منصف که با قیمت مناسب محصولات بوش را به فروش برساند کمی سخت است. ما می‌خواهیم در انتهای این مطلب یک فروشگاه معتبر برای خرید فر توکار بوش و سایر محصولات این برند را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی سام کالا، فروشگاهی است که با خیال راحت از قیمت مناسب محصولات آن می‌توانید دستگاه مورد نیازتان از برند بوش را خریداری کنید. در این فروشگاه لیستی از بهترین و جدیدترین فر توکار بوش، ظرفشویی ، لباسشویی، یخچال، اجاق گاز، اسپرسوساز و غیره این برند آلمانی وجود دارد که با مراجعه به سایت samkala.co می‌توانید هر یک از آنها را به طور دقیق بررسی کنید.

برای خرید محصول مورد نیازتان از کارشناسان فروش سام کالا یاری بگیرید و سپس با قیمتی کاملا مناسب و رقابتی دستگاه انتخابی‌تان را سفارش دهید.