چابکسر، یکی از شهرهای زیبای شمالی است که دسترسی عالی به دریای خزر و جنگل‌های بکر و سرسبز البرز دارد. نزدیکی به دریا، کوه و جنگل و وجود ده‌ها جاذبه طبیعی و تاریخی، این شهر را به یکی پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری تبدیل کرده است. خوشبختانه برای رزرو اقامتگاه یا هتل چابکسر گزینه‌های متعددی از لوکس تا اقتصادی پیش‌روی‌تان قرار دارد که بتوانید بهترین تجربه اقامت را در این شهر داشته باشید؛ همچنین با‌توجه‌به ارزان‌بودن قیمت بلیط قطار، سفر ریلی انتخابی ایده‌آل برای سفری مقرون‌به‌صرفه به گیلان است.

اقامت در چابکسر

هتل نارنج؛ یکی از جدیدترین هتل‌ های چابکسر

هتل نارنج چابکسر به‌تازگی ساخته شده است و امکانات بسیار خوبی دارد. این هتل چهار‌ستاره در ساختمانی دو‌طبقه و با تعداد 82 واحد اقامتی شامل آپارتمان‌های دوخوابه، ویلای دوخوابه، ویلای سه‌خوابه 6نفره و سوییت‌های یک‌خوابه دوتخته توئین و دبل، پذیرای مسافران است. به‌طورکلی، در واحدهای اقامتی هتل نارنج، امکانات استاندارد مانند تلویزیون، یخچال، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی و … وجود دارد. این هتل از کافی‌شاپ و رستوران درجه‌یک نیز برخوردار است. نرخ هتل نارنج چابکسر نسبت به ستاره و امکاناتی که دارد، مناسب است؛ بااین‌وجود، در روزهای غیرتعطیل و کم‌مسافر، می‌توانید تخفیف‌های ویژه‌ای دریافت کنید. این هتل علاوه‌بر نرخ مناسب و امکانات استاندارد، دسترسی آسانی به مراکز مهم و مکان‌های دیدنی چابکسر از‌جمله تله‌کابین رامسر، روستای سرولات، درمانگاه شهید محمودی و چهارشنبه‌بازار و مکان‌های طبیعی مانند چشمه دمکش، آبشار دوآب و … دارد.

هتل آهوان چابکسر

یکی از هتل ‌های چهار‌ستاره چابکسر با امکانات و خدمات بسیار خوب، هتل آهوان نام دارد. هتل آهوان چابکسر در سال 1348 تأسیس شده است، اما در سال 1395 به‌طور کامل آن را بازسازی کرده‌اند. این هتل تعداد 212 واحد اقامتی، شامل ویلا و سوییت‌های مجهز دارد که در تمام آن‌ها امکانات استاندارد فراهم شده است. امکانات و خدمات هتل آهوان در واحدهای اقامتی، مواردی همچون مبلمان، رخت‌آویز، لوازم بهداشتی، اینترنت، درآور، چای‌ساز، صندوق امانات، یخچال، سیستم تهویه هوا، سیستم اطفای حریق، آباژور و … را شامل می‌شود. در بخش‌های عمومی هتل نیز سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، خدمات لباسشویی و خشک‌شویی، مسجد، سالن ورزشی چندمنظوره، سالن بیلیارد، زمین والیبال ساحلی، بوفه، کافی‌شاپ، رستوران، فروشگاه مواد غذایی، پیست اسکیت، مسیر دوچرخه‌سواری، پارک بازی کودکان، غرفه صنایع‌دستی، استخر، سینمای روباز و … در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

هتل گیل‌ماز چابکسر

در میان بهترین هتل ‌های چابکسر، باید هتل گیل‌ماز را هم نام ببریم. این هتل سه‌ستاره فقط 10 دقیقه با چابکسر فاصله دارد. هتل گیل‌ماز، به‌دلیل نزدیکی به دریای خزر، فضایی آرام و دل‌نشین با هوای دل‌انگیز را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ برهمین اساس، یکی از گزینه‌های محبوب در لیست هتل چابکسر به‌شمار می‌رود. هتل سه‌ستاره گیل‌ماز چابکسر، ساختمانی 8 طبقه است و 36 واحد اقامتی دارد. واحدهای اقامتی این هتل شامل انواع اتاق‌های دو، سه و چهار‌تخته به‌همراه ویلای دوخوابه شش‌نفره است. باید یادآور شویم که هیچ‌کدام از واحدهای اقامتی این هتل، ظرفیت نفر اضافه ندارند.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی چابکسر

اقامتگاه‌های بوم‌گردی چابکسر

هتل ‌ها تنها گزینه اقامت در چابکسر نیستند؛ در این شهرستان ساحلی زیبا، ده‌ها مکان مناسب در قالب اقامتگاه بوم‌گردی راه‌اندازی شده‌اند و مردم براساس بودجه یا سلیقه خود، این مکان‌ها را برای سفر انتخاب می‌کنند.

اقامتگاه بوم‌گردی گیشار

اقامتگاه بوم‌گردی گیشار یک خانه روستایی زیبا و دل‌نشین واقع در قاسم‌آباد سفلی است. این خانه دو‌طبقه دو سوییت استاندارد برای پذیرایی از 20 نفر مهمان را دارد. هر سوییت در هر طبقه شامل 1 اتاق، آشپزخانه، حمام اختصاصی در تراس و سرویس بهداشتی است. در این اقامتگاه، انواع غذاهای محلی سرو می‌شود و استفاده از کلوپ دریایی همچون چتر پرواز، موتور چهارچرخ و جت اسکی، لحظات هیجان‌انگیزی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

اقامتگاه بوم‌گردی گیله‌بوم

در روستای زیبای قاسم‌آباد سفلی، اقامتگاه بوم‌گردی دیگری به نام گیله‌بوم وجود دارد. این اقامتگاه ساختمانی دو‌طبقه است که در زمینی به وسعت 1500 متر ساخته شده است. از‌جمله ویژگی‌های برجسته این مکان می‌توانیم به فضای سنتی از‌جمله اتاق‌های فرش‌شده با نمد و رخت‌خواب‌هایی از پشم گوسفند اشاره کنیم. در فاصله 5متری از بنای اصلی، یک کلبه کاهگلی با ظرفیت 4 نفر وجود دارد و یک خانه درختی به نام کندوج نیز دیگر مکانی است که گردشگران می‌توانند برای سپری‌کردن ایام سفر از آن استفاده کنند.

اقامتگاه بوم‌گردی مارجان

در 5کیلومتری چابکسر، اقامتگاه بوم‌گردی دیگری به نام مارجان تأسیس شده است. این مجموعه اقامتی و بوم‌گردی 3 اتاق هشت‌نفره و 2 اتاق سه‌نفره دارد و درکل می‌تواند 30 مهمان را پذیرش کند. اگر‌چه اتاق‌ها سرویس بهداشتی اختصاصی ندارند، اما هم در داخل ساختمان و هم در حیاط، هر‌کدام 2 توالت ایرانی و دو حمام تعبیه شده است. در حیاط این اقامتگاه، تخت‌های سنتی و آلاچیق وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت یا صرف غذا در فضای باز است.

اقامتگاه باغ سبز در جاده سرولات

باغ سبز یک ویلای بسیار زیبا و دنج در جاده سرولات است. این ویلا در کل 60 متر متراژ دارد و دارای یک اتاق خواب است. از‌جمله امکانات ویلای باغ سبز می‌توانیم پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، سرویس بهداشتی (حمام و توالت ایرانی)، وسایل ضروری مانند ظروف آشپزی، اجاق گاز، یخچال، سینک ظرفشویی، سیستم سرمایشی و گرمایشی را نام ببریم.

کلبه جنگلی آرامش

کلبه آرامش در روستای بند قاسم‌آباد علیا از توابع بخش چابکسر واقع شده است و فاصله نسبتا کمی با دریا دارد. این کلبه زیبا و دنج، یک واحد اقامتی تراس‌دار با ظرفیت پذیرش حداکثر 10 مهمان است. در این اقامتگاه، امکانات استاندارد مثل توالت فرنگی، حمام، توالت ایرانی، بخاری گازی و پنکه رومیزی، در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

اقامتگاه باغ سبز در جاده سرولات

خرید بلیط قطار و هواپیما و رزرو هتل از سایت فلای تودی

چابکسر جاذبه‌های گردشگری متنوعی از‌جمله لیمه‌سرا، روستای سرولات، چشمه دمکش و قلعه بندین دارد. در این مطلب، چند مورد از بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌ های این شهرستان از‌جمله هتل نارنج، آهوان، گیل‌ماز و اقامتگاه‌های گیله‌بوم، مارجان و باغ سبز را معرفی کردیم. برای رزرو هتل چابکسر می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. این سایت خدمات دیگری مانند استعلام قیمت بلیط قطار و مقایسه نرخ‌ها، رزرو هتل خارجی و داخلی، خرید بلیط قطار و هواپیما، فروش تور و … را به هم‌وطنان ارائه می‌دهد.