نتایج آزمون استخدامی آموزگاری (آموزش و پرورش) در سایت سازمان سنجش

به گزارش مجله اینترنتی اسید هولیک، نتایج آزمون استخدامی آموزگاری (آموزش و پرورش) برای درج در سایت سنجش در اختیار سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و این نتایج حداکثر طی روزهای آینده اعلام می گردد. ضمن اینکه احتمالا نتایج آزمون در روز جمعه 31 فروردین اعلام شود.

خبر جدید:

تا زمان انتشار این مطلب در مجله اینترنتی ما، فعلا نتایج استخدام منتشر نگردیده است اما بزودی اعلام خواهد شد.

آخرین پیگیری های سایت امور اداری در خصوص زمان اعلام نتایج را در لینک زیر پیگیری کنید:

نتایج آزمون استخدامی کاملا محرمانه است

نتایج آزمون کاملا محرمانه می باشد و در اختیار هیچ فرد یا سازمانی قرار نخواهد گرفت. بنابراین اینکه گفته می شود نتایج آزمون به مراکز استان ها ارسال شده است کاملا کذب است.

با این حال حداکثر طی روزهای آینده نتایج اولیه توسط سایت سازمان سنجش کشور به آدرس اینترنتی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

*توجه

از کلیک بر روی لینک های جعلی که از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی برای مشاهده کارنامه ارسال می شوند، جدا خودداری کرده و صرفا نتایج را در وبسایت سازمان سنجش (sanjesh.org) مشاهده نمایید.

اعلام نتایج بصورت چند برابر ظرفیت

در مرحله اول، سازمان سنجش نتایج را بصورت چند برابر ظرفیت منتشر خواهد کرد که داوطلبان طبق اطلاعیه های بعدی این سازمان و ادارات کل استان ها برای مصاحبه در زمان اعلام شده باید مراجعه کنند.

مراحل زیر در انتظار قبولی های مرحله اول می باشد:

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به ازای هر سهمیه قبولی چند برابر ظرفیت که روال معمول آن 3 برابر ظرفیت است به مصاحبه دعوت می شوند.

سپس طبق اطلاعیه های مندرج در وبسایت سازمان سنجش و ادارات کل استان ها داوطلبان به سایت آموزش و پرورش استان خود مراجعه نموده و از مدارک مصاحبه و روز مصاحبه مطلع خواهند گردید.

مصاحبه در چه زمانی برگزار خواهد شد؟

پس از اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش بین 24 تا 72 ساعت پس از آن در سایت اداره کل استان خود می توانید از تاریخ و زمان مصاحبه اطلاع یابید.