ارسال بار بین المللی

ارسال بار از ایران به کشورهای دیگر همیشه یکی از مسایل پر چالش بوده است ، ارسال بار به دو صورت فریت و کارگو با کمک شرکت های ارسال بین المللیقابل انجام است ولی در این مسیر محدودیت هایی وجود دارد که با بررسی ان ها از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می شود در قدم اول ارسال بار هوایی بین المللی به دو صورت کارگو و فریت نیازمند هماهنگی با گمرک و ایرلاین می باشد.

 

ارسال بار

مسافرانی که بار آن ها بیشتر از مقدار مجاز ایرلاینی که بلیط از آن تهیه کرده اند بوده یا بارشان دارای وزن و حجم زیادی می باشد و قابلیت حمل همراه خود را ندارند، می توانند جهت انجام فریت بار مسافری با مراجعه به شرکت های ارسال بار هماهنگی های لازم جهت ارسال بار خود به کشور مقصد را انجام دهند.

خانواده هایی که عزیزانشان در کشور دیگری تحصیل یا زندگی می کنند نیز می توانند جهت ارسال هدایا و … می توانند با مراجعه به دفاتر ارسال بار بین المللی اقدامات لازم جهت ارسال بار خود به کشور مورد نظر را انجام دهند.

البته محدودیت هایی در ارسال بار وجود دارد که به دو دسته ی ممنوعات ایرلاین و گمرک ( مبدا و مقصد ) تقسیم می شوند ، ایرلاین ها در ارسال هوایی به جز در موارد خاص ارسال مایعات اعم از آبغوره ، آبلیمو ؛ عرقیات و … ، کیف مجلسی زنانه مارک دار ، پالتو با خز طبیعی (پوست حیوانات) ، مواد مستعل و آتش زا ، انواع مواد اسیدی و خورنده مانند اسید ، سرکه و … ، ترشیجات و روغن های خوراکی ، لوازم آرایشی ، طلا و جواهرات گران بها ، مواد غذایی فاسد شدنی ، زعفران و پسته و … به میزان زیاد و خارج از حد مصارف خانگی ، انواع داروها ( قرص ، شربت و … ) ، سیگار و تنباکو ، هرگونه مواد مخدر یا روان گردان ، باطری لیتیومی ( وسایل برقی دارای باتری ) را ممنوع اعلام کرده اند.

 

ارسال بار هوایی

گمرکات کشور مبدا و مقصد نیز محدودیت هایی در ارسال بار اعلام می کنند که در زمان ارسال باید این موارد رعایت شوند تا مشکلی در پروسه ی ارسال ایجاد نشده و فرد بتواند به راحتی جهت دریافت بار خود اقدام نماید.

افرادی که به صورت تجاری بخواهند جهت ارسال بار به کشورهای دیگر اقدام کنند نیاز به انجام یک سری اقدامات می باشد از جمله بررسی قوانین گمرک مبدا و مقصد ، انجام مراحل اظهار گمرکی و … که این موارد بهتر است از طریق شرکت های ارسال بار بین المللی انجام گردد. البته ارسال بار تجاری نیازمند تهیه مدارک مختلفی می باشد که بسته به نوع کالا با یکدیگر تفاوت دارند.

ارسال بار از ایران توسط تیم سپهر بار از مبدا تهران و شیراز به راحتی قابل انجام است ، با تیمی مجرب و متخصص در زمینه ارسال بار بین المللی به راحتی می توانید مشاوره های لازم را دریافت نمایید و در جهت ارسال بار خود تصمیمات لازم را اتخاذ نمایید.