اگر نیم نگاهی به آمار جست و جوی کلمه رپورتاژ آگهی در گوگل ترندز بیاندازیم، متوجه میشویم که عباراتی همچون: رپورتاژ آگهی چیست و خرید رپورتاژ آگهی در صدر نتایج است.

ما نیز در این مقاله به معنی و مفهوم رپورتاژ آگهی خواهیم پرداخت. رپورتاژ آگهی در واقع به نوعی از تبلیغات گفته میشود که در قالبی از گزارش ارائه شود. بدین صورت که، دنبال کنندگان رسانه‌ ها فکر کنند که این گزارشی است بی‌طرف، در صورتی که آنچه مخاطبان مشاهده میکنند و یا آن را میخوانند در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است.

رپورتاژ آگهی ها از سال ها پیش در اینترنت منتشر شده و بدنبال جذب مخاطبان خود بوده است. اگر بدنبال جذب مخاطب برای سایت، اپلیکیشن، پیج اینستاگرام و یا فروش و توسعه کسب و کار خود هستید رپورتاژ آگهی با کیفیت دقیقا همان چیزی است که باید بدنبال خرید آن باشید.

 

رپورتاژ آگهی با کیفیت چه معیار هایی دارد؟

همیشه قبل از سفارش و خرید رپورتاژ به معیاری هایی همچون کیفیت و قدرت سایتی که قرار است در آن سفارش رپورتاژ بدهید، دقت کنید.

1.آتوریتی سایت

ابتدا میزان آتوریتی وبسایت مورد نظر را در سایت moz.com چک کنید. سایتی با دامین آتوریتی و پیج آتوریتی بالا مناسب ترین گزینه است. هرچه این رتبه بندی بالاتر باشد نشان از کیفیت بالای سایت مورد نظر دارد و مطمئنا تاثیر گذاری خوبی خواهد داشت.

 

2.قیمت رپورتاژ

هزینه هایی که برای درج تبلیغات خودتون به عنوان رپورتاژ آگهی قرار است پرداخت کنید را قبل از سفارش بررسی کنید. قیمت بالا به هیچ عنوان نشانه ای از کیفیت بالا و اثرگذاری بیشتر آگهی نیست. پس سعی کنید در مقابل هزینه ای که پرداخت میکنید اثرگذاری مناسبی دریافت کنید.

 

3.ویژگی های رپورتاژ

منظور ما از ویژگی ها در رپورتاژ تبلیغاتی مواردی همچون، میزان متن قابل درج در رپورتاژ، تعداد لینک های قابل درج، تعداد تصاویر قابل درج، دائمی یا مدت دار بودن رپورتاژ و … است.

همیشه سعی کنید رپورتاژ آگهی هایی که سفارش میدهید قابلیت درج متن و تصاویر زیادی داشته باشند. البته نه به این معنی که قرار است شما متنی بلند بالا در سایت مورد نظر درج کنید، بلکه این امکان وجود داشته باشد تا شما بتوانید مقاله ای با میزان کلمه و تصاویر دلخواه درج کنید.

لینک های فالو تاثیرگذار هستند. به این معنی که در رپورتاژ آگهی ها بهترین نتیجه از لینک های فالو گرفته میشود، چون موتور های جست و جوگر از جمله گوگل این لینک ها را دنبال میکنند. برعکس لینک های نوفالو که توسط گوگل دنبال نمیشود. پس اگر هدف شما از خرید رپرتاژ آگهی علاوه بر جذب مخاطب، سئو سایتتان است حتما بصورت فالو سفارش بدهید.

 

 

آیا رپورتاژ آگهی تاثیری در توسعه کسب و کار و سئو وبسایت دارد؟

جواب این سوال قطعا بله است. سایتی با بازدید مناسب تاثیر خوبی در جذب مخاطب مد نظر شما خواهد داشت. در صورتی که بخواهید هدفمند تبلیغات کنید، در سایت هایی رپورتاژ را درج کنید که هم موضوع با سایت شما باشند و یا حداقل موضوع و مطالبی مرتبط با کسب و کار شما داشته باشند. مطمئنا خرید رپورتاژ از سایتی غیر مرتبط با حوزه کاری شما چیزی جز هدر دادن پول نیست.

این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ وقت به صورت انبوه اقدام به خرید رپورتاژ آگهی نکنید. کیفیت همیشه بهتر از کمیت است و کسب و کارهایی که هدفمند تبلیغات میکنند نتیجه بهتری میگیرند.

در موضوعی همچون سئو سایت نیز رپورتاژ های تبلیغاتی تاثیر شگرفی در سئو سایت ها دارند. درج رپورتاژ در سایت های قوی علاوه بر جذب مخاطب، باعث افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی مورد نظر میشود. همانطور که گفته شد سعی کنید لینک های شما فالو باشند و حتما رپورتاژهای درج شده فاقد هرگونه کپی کاری باشند. اگر تبلیغات رپورتاژی شما از دیگر آگهی های موجود در سطح اینترنت کپی شده باشد، در سئوی سایت شما تاثیر زیادی نخواهد داشت و حتی ممکن است رپورتاژ مورد نظر در گوگل ایندکس نشود.

 

خب، چگونه یک رپورتاژ آگهی با کیفیت سفارش دهیم؟

اگر شما بدنبال رپورتاژ آگهی باکیفیت و قوی هستید حتما از طریق لینک: تماس با ما یا آی دی تلگرامی seomastering@ برای ما پیام ارسال کنید.

 

درصورتی که نظری در رابطه با این مطلب دارید یا میخواهید تجربه خودتون رو به اشتراک بزارید حتما اقدام به درج کامنت کنید. تجربه های شما از خرید رپورتاژ آگهی قطعا برای دیگران نیز مفید خواهد بود.