پارک های موضوعی بازدیدکنندگان را در مقاصد محبوب در سراسر جهان سرگرم می کنند. با این حال، مهم است که هزینه ها و شلوغی های ناشی از آن را در نظر بگیرید. سایت Florida Panhandle یک پلتفرم رزرو آنلاین است که صدها پارک موضوعی را در سطح جهان بر اساس اندازه، حضور و غیاب و قیمت دسترسی رتبه بندی می‌ کند.

این رتبه بندی شامل 20 پارک موضوعی که گرانترین قیمت ها در جهان را دارند می باشد. پارک دیزنی لند و پارک ماجراجویی دیزنی لند در آناهیم، ​​کالیفرنیا، دو جایگاه برتر را در بین گرانترین پارک های تفریحی جهان را در اختیار دارند. این پارک ها دارای بلیط ورودی بزرگسالان به قیمت 149 دلار هستند.

گرانترین پارک های تفریحی جهان

در جایگاه سوم از گرانترین پارک های تفریحی جهان، پارک پادشاهی جادویی (Magic Kingdom) را داریم، یکی دیگر از پارک های دیزنی واقع در Bay Lake، در ایالت فلوریدا، با بلیط ورودی بزرگسالان به قیمت 122 دلار.

در میان گرانترین پارک های تفریحی جهان، دیزنی لند پاریس – پارک استودیو والت دیزنی در جایگاه چهارم لیست قرار دارد. این پارک برای هر بازدیدکننده بزرگسال 116 دلار دریافت می کند.

پربازدیدترین پارک های موضوعی جهان

پربازدیدترین پارک های موضوعی جهان

با توجه به رتبه بندی ها، سیرکوس سیرکوس لاس وگاس، پربازدیدترین پارک موضوعی جهان است. میانگین سالانه 207.57 بازدیدکننده در هر متر مربع دارد. پارک Sanrio Puroland در شهر توکیو، ژاپن با میانگین سالانه 62.53 بازدیدکننده در هر متر مربع، سه برابر کمتر از پربازدیدترین پارک موضوعی جهان، در جایگاه دوم قرار دارد. در نهایت، یونیورسال استودیو هالیوود در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا، با میانگین سالانه 42.41 بازدیدکننده در هر متر مربع، جایگاه سوم را در اختیار دارد.

پربازدیدترین پارک های موضوعی جهان

صنعت پارک های موضوعی به طور قابل توجهی به اقتصاد آمریکا کمک می کند که ارزش آن 15 میلیارد دلار است. در سطح جهانی، این صنعت در سال گذشته 54.9 میلیارد دلار ارزش داشت که نشان دهنده سرمایه گذاری و جاه طلبی عظیم مالکان پارک ها می باشد. قیمت بالای ورودی منعکس کننده تجربیات منحصر به فرد ارائه شده به بازدیدکنندگان است و آن را به سرمایه گذاری ارزشمندی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال تجربه ای فراموش نشدنی هستند.