اگر با برند بوش آشنایی داشته باشید می‌دانید که این شرکت، لوازم خانگی بسیار متنوعی را تولید و عرضه کرده است. از کوچکترین و کم اهمیت‌ترین لوازم گرفته تا بزرگ‌ترین و واجب‌ترین اقلام مورد نیاز در خانه و آشپزخانه را می‌توانید با نام بوش تهیه کنید و از کیفیت و کارایی آنها لذت ببرید. در اینجا می‌خواهیم یکی از پر استفاده‌ترین کالاهای این شرکت آلمانی را بررسی کنیم، که گاز صفحه‌ای بوش است.

گاز رومیزی یا گاز صفحه‌ای، سبک جدیدی از اجاق گاز است که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیگر کمتر آشپزخانه‌ای را می‌توان پیدا کرد که مجهز به گازهای مبله بزرگ قدیمی باشد چرا که گاز رومیزی جایگزین بهتری برای این گازهای بزرگ و سنگین شده است که در کنار مزایای بسیاری که برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد پس از نصب هم دیگر نیازی به جابه‌جایی و حمل ندارد.

با آنکه شاید در میان محصولات توکار، نام فر توکار بوش را بیشتر شنیده باشید اما باید بدانید که محصولات توکار این شرکت نیز کلکسیونی کامل و جذاب از اقلام بزرگ و ضروری خانه و آشپزخانه را شامل می‌شوند که هر یک شامل صدها مدل متنوع با کارایی منحصربه‌فرد هستند.

فرض کنید با گاز رومیزی، هود، یخچال فریزر توکار، فر و مایکروویو توکار، لباسشویی و خشک کن توکار، اسپرسوساز توکار و ظرفشویی توکار بوش می‌توانید چه آشپزخانه مجهز و جذابی داشته باشید که از بودن در آن هیچ وقت خسته نشوید. چرا؟ چون محصولات بوش کارهای روزمره خانه شما را با سرعت بیشتر و بسیار راحت‌تر از گذشته به انجام می‌رسانند.

حالا با تمام این‌ها می‌خواهیم بدانیم آیا گاز صفحه‌ای بوش واقعا ارزش خرید دارد یا نه؟

 

خرید بهترین مدل گاز صفحه‌ای بوش

چرا گاز صفحه‌ای بوش بخریم؟

اگر مصرف کننده حتی یک قلم از محصولات بوش باشید به خوبی پاسخ این سوال را می‌دانید اما اگر برای نخستین بار است که می‌خواهید از این برند خرید کنید یا در جستجوی بهترین محصول هستید، این حق شماست که بدانید با خرید از این برند گران قیمت چه امکاناتی نصیبتان خواهد شد.

در ابتدا باید بگوییم که تنوع مدل در گاز صفحه‌ای بوش به اندازی بالاست که شما به راحتی می‌توانید متناسب با نیاز خود یک مدل مناسب را پیدا کرده و سفارش دهید. این صفحات رومیزی هم بصورت گازی و هم بصورت برقی موجودند و تنوع تعداد شعله‌ها و نواحی پخت در آنها بالاست.

دوام و طول عمر گاز صفحه‌ای بوش به اندازی بالاست که با خرید آن سال‌های سال از داشتن گاز رومیزی بی‌نیاز خواهید بود مگر آنکه بخواهید یک مدل جدید و به‌روز را جایگزین کنید.

طراحی گاز‌های رومیزی بوش یونیک و منحصربه‌فرد است. این گازها ظاهر جذاب و طراحی مهندسی شده‌ای دارند و ظاهر آشپزخانه شما را زیباتر خواهند کرد.

قدرت شعله در صفحات گازی و توان حرارت در صفحات برقی گازهای رومیزی بوش به اندازه‌ای بالا و باکیفیت است که پخت و پز شما را سرعت خواهند بخشید.

در ادامه مفصلا به هر یک از این ویژگی‌های جذاب می‌پردازیم تا بیشتر با گازهای بوش آشنا شویم.

1- مدل‌های بسیار متنوع و جذاب از گازهای رومیزی بوش

به طور کلی گازهای بوش به سه صورت طراحی و تولید می‌شوند تا بتوانند نیازهای مختلفی را پاسخگو باشند. این گازها شامل موارد زیر می‌شوند.

  1. اجاق صفحه گازی بوش
  2. اجاق صفحه برقی بوش
  3. اجاق صفحه دومینو یا دو قلو بوش

هر گروه از این گازها، شامل صدها مدل متنوع می‌شوند که هر یک دارای ویژگی و تعداد شعله‌های مختص به خود هستند. با جستجو در این مدل‌ها قطعا مدلی مختص به خود را خواهید یافت.

 

خرید بهترین مدل فر توکار بوش آلمان و ترکیه

2- ظاهر جذاب و بدنه مقاوم گازهای بوش

اجاق صفحه گازی بوش که در کشور ما بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد عملکردی گازی دارد و به گاز شهری متصل می‌شود. این گازها از یک شعله تا 6 شعله تولید می‌شوند و بدنه آنها از جنس استیل، سرامیک یا شیشه مقاوم می‌باشند که همگی این متریال قابلیت ضدخش و ضد لک دارند.

سرشعله‌ها و شبکه‌های روی گاز از جنس چدن مقاوم بوده که در اثر ضربه هیچگونه آسیبی نخواهند دید.

در صفحات برقی، شما یک صفحه کاملا صاف و یکدست را مشاهده می‌کنید که از شیشه یا سرامیک مقاوم و ضد خش ساخته شده است. در این صفحه نواحی گرمایشی تعیین شده است که همان حکم شعله‌های گاز را دارند. بر روی این نواحی می‌توانید ظروف خود را قرار دهید و با تعیین دمای مورد نیاز، پخت و پزتان را آغاز کنید.

و اما صفحات دو قلو یا دومینو بوش که گازهایی بسیار جذاب و منحصربه‌فرد هستند. این صفحات هم دارای بخشی گازی و هم بخشی برقی هستند تا کارایی بیشتری برای مصرف کننده داشته باشند اگر می‌خواهید تجربه استفاده از هر دو مدل از گازها را داشته باشید و یک آشپزخانه منحصربه‌فرد داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم از گازهای دومینو بوش انتخاب کنید.

3- عملکرد آسان، ایمنی و قدرت بالا در گازهای بوش

با خرید گاز صفحه‌ای بوش شما یک کلکسیون کامل از زیبایی، کیفیت و خاص بودن را بدست می‌آورید. در این گازها به راحتی می‌توانید به دمای مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

در صفحات گازی این برند، با قابلیت FlameSelect شما می‌توانید از یک تا نه سطح گرمایی را به طور دقیق انتخاب کنید و دیگر درگیر تنظیم شعله گاز نشوید.

صفحات گازی بوش به فندک خودکار مجهزند که با چرخش ولوم این فندک فعال شده و پس از ترکیب با جریان گاز، شعله را ایجاد می‌کنند. گازهای این برند همگی مجهز به ترموکوپل هستند تا در صورت خاموش شدن ناگهانی شعله خطرات جبران ناپذیری به بار نیاورند.

و اما در صفحات برقی بوش، کنترل مناطق گرمایی به کمک صفحه نمایشگر تماما لمسی انجام می‌شود. از طریق این صفحه می‌توانید ناحیه و دمای مورد نظر را برای پخت و پز تنظیم کنید. اگر فضای آشپزی‌تان کوچک است، در برخی مدل‌ها این امکان وجود دارد تا نواحی گرمایی را با یکدیگر ادغام کنید و محیط بیشتری برای آشپزی در دسترس داشته باشید.

پس از آشپزی با صفحات برقی بوش شما با یک دستمال تمیز و کمی شوینده می‌توانید به راحتی و البته در زمان اندکی صفحه آشپزی خود را کاملا تمیز کنید.

با تمام ویژگی‌هایی که از گاز رومیزی بوش بیان شد در پاسخ به پرسش ابتدایی که آیا گاز بوش ارزش خرید دارد یا نه؟ باید بگوییم بله با آنکه قیمت گاز صفحه‌ای بوش بالاست اما باز هم این محصولات ارزش خرید و انتخاب دارند چرا که ضمن آنکه عملکردی منحصربه‌فرد دارند دوام بالای آنها باعث می‌شود تا سالیان سال به خرید مجدد این محصول نیازی پیدا نکنید.

 

خرید بهترین مدل ظرفشویی توکار آلمان و ترکیه

خرید گاز صفحه‌ای بوش از فروشنده معتبر و متخصص

اگر برای خرید گاز صفحه‌ای بوش به دنبال یک فروشگاه معتبر، منصف و متخصص هستید به شما فروشگاه اینترنتی بوش دیزاین را معرفی می‌کنیم. در این فروشگاه می‌توانید تمامی محصولات توکاری بوش را به صورت حضوری یا غیر حضوری سفارش داده و خریداری کنید.

بوش دیزاین به طور کاملا تخصصی بر روی فروش محصولات توکار بوش تخصص داشته و بهترین و جدیدترین مدل‌های محصولات توکار بوش آلمان را گرد هم آورده است تا شما به راحتی بتوانید به کلکسیونی کامل و جذاب از این برند محبوب دسترسی داشته باشید.

به آدرس boschdesign.com رفته و محصولات مورد نیازتان از برند بوش را به طور دقیق در این فروشگاه بررسی کنید.