این کوره زغال یکی از جدیدترین محصولات سازه ابتکار ارشد می باشد. میزان ذغال تولیدی بسته به نوع چوب تر یا خشک و جنس چوب متغیر خواهد بود بین یک سوم تا یک پنجم متغیر خواهد بود.

که بصورت تخصصی در ایران توسط این مجموعه تولید می شود، این محصول دارای بیشترین بازدهی در بین محصولات می باشد و از پیشرفته ترین سیستم های کنترل کننده دیجیتالی بهرمند می باشد.

بازدهی بسیار بالا در این محصول موجب شده تا در بین سایر کوره های موجود زمان تقریبی یک دوره تولید حدود 4 روز بوده که زمان پخت آن به صورت 36 ساعته 45 ساعته و ۵۴ ساعته خواهد بود که این طول مدت بستگی به نوع چوب و کیفیت آن متغیر خواهد بود که به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.

در بازار محبوبیت و استقبال بیشتری را میان خریداران داشته باشد. بدلیل طراحی خاص و منحصر به فرد این کوره ها عمر دستگاه بیشتر و مصرف سوخت بسیار کمتری نسبت به سایر کوره ها داشته و در تولید، محصول نهایی بیش از ۹۸ درصد زغال سالم بدون هیچ گونه شکستگی و 100 درصد گاز گیری کامل و بدون هیچ گونه خامی در تولید زغال قلیانی در روش ارائه شده کیفیت زغال افزایش یافته و این سبب شده ذغال های تولید شده بدون بو جرقه بوده و دوام بالایی دارند.

در این محصول آن را خاص و به کوره ای منحصر به فرد تبدیل می کند.

این کوره ها قادر به تبدیل هر نوع زغالی بوده و هر چیز قابل سوختنی را به زغال تبدیل می کند که می توان به اقلام ریز همچون گندم تا کنده های بزرگ را در کنار هم اشاره کرد نوع حرارت دهی در این نوع از کوره ها به صورت ترمودینامیکی انجام میشود  که کمترین مصرف انرژی را دارد ظرفیت کوره های دو منظوره تولید شده توسط شرکت از 500 کیلویی تا هفت تن ظرفیت داشته که بنا به درخواست مشتری ساخته می شود.

این محصول را بصورت یکی از بهترین محصولات تولید شده معرفی می کند.

این دستگاه در تناژ دو تن تا 10 تن تولید می شود و دارای کندانسور فوق پیشرفته طراحی اختصاصی شده توسط این شرکت است.

 

مهندسین شرکت با تلاش روزافزون خود در بخش طراحی و ساخت و تحقیقات به روشی نوین در ساخت کوره صنعتی زغال ها دست یافتند این کوره ها دارای سیستم سرکه گیر چوب بوده و توسط روش های نوینی این امر انجام شده و همچنین به خاطر استفاده از روش دود شور و دود سوز و نیز روش نوین سرکه گیری دود ناشی حداقل فضای لازم حدود 25 متر از فرایند تبدیل چوب به زغال در حد بسیار جزئی بوده و هیچ بو و دودی در فواصل نزدیک دستگاه مشاهده نمی شود و این امر موجب آلایندگی کمتر و به سبب آن هوایی پاک تر خواهیم داشت.

در کوره های نسل جدید علاوه بر استحکام هر چه بیشتر کوره که نتیجه آن عمر بیشتر کوره می باشد راندمان کوره تا حد چشمگیری افزایش یافت که این امر سبب مصرف سوخت پایین تر نوع مشعل بسته به سفارش مشتری (گاز سوز یا گازوئیل سوز)

و بازده بهتر کوره شده کوره های فوق با ظرفیت دو تن  به بالا تا 10 تن بوده و قیمت تمام شده آن از حدود 35 میلیون تومان به بالا بسته به نوع سفارش مشتری بوده .

مشخصات فنی کوره

دارای دریچه های فشار شکن

سیستم اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

تصفیه دود تا 90 درصد

کوره های صنعتی زغال لیمو و سایر زغال های قلیانی این شرکت از بهترین آلیاژهای صنعتی و تمام پنج جداره، شش جداره و فوق جدید 2019 بوده که این امر جهت بهره وری هرچه بهتر و همچنین عمر مفید بیشتر دستگاه و نیز مصرف سوخت کمتر دستگاه بوده طراحی دستگاه توسط مهندسین یا تجربه ذوب آهن اصفهان توسط نرم افزار های ویژه ای صورت گرفته است.

 

سیستم سرکه گیری پیشرفته

درب جدید آسان باز شو

 

 

این شرکت مفتخر است انواع مختلفی از بهترین کوره های تولید انواع زغال مجلسی قلیانی و … را با تنوع زیاد و با قیمت های مختلف مناسب به تمام سطوح و سرمایه شما عزیزان و با سیستم های روز دنیا تولید و ذغالی با کیفیت بدون دود ترک و از هم پاشیدگی برای شما به ارمغان آورد.

کوره های ساخت شرکت از ظرفیت های یک تن تا 10 تنی بوده و در چندین سیستم حرارتی به بازار عرضه شده سیستم های حرارت چرخشی بگونه ای بوده که کیفیت منحصر کوره های فوق با بهترین آلیاژ ساخته شده توسط بهترین متخصصان تولید بوده  و با محاسبه دقیق ابعاد و ظرفیت حرارتی بهترین کوره ها را تولید کردیم کوره های فوق دارای جدیدترین سیستم حرارت دهی بهترین کیفیت ذغال تولیدی دارای ضمانت پخت و دوام دستگاه جدیدترین متد سرکه گیری و با کمترین دود ممکن بوده منتظر خبر های جدید ما باشید.

به فردی در زغال تولیدی مشاهده می شود که نوع زغال تولیدی را بی رقیب خواهد کرد در سیستم حرارتی، کاملا ابداعی از طراحان شرکت بگونه ای است که دما با ماندگاری بیشتر سبب مصرف سوخت کمتر شده و نیز در زمان خاموشی سریع تر سرد می شود سیستم جدید کوره به گونه ای طراحی و ساخته شده که دما به صورت یکسان در تمام کوره منتشر شده و این امر باعث کیفیت هر چه بهتر زغال تولیدی این کوره ها خواهد بود.

این کوره ها دارای سیستم سرکه گیر چوب بوه و توسط روش های نوینی این امر انجام شده و همچنین به خاطر استفاده از روش دود شور و دود سوز و نیز روش نوین سرکه گیری دود ناشی از این شرکت مفتخر است بهترین کوره های تولید انواع زغال مجلسی قلیانی را با بهترین کیفیت و بهترین آلیاژ و با سیستم های روز دنیا تولید و ذغالی با کیفیت بدون دود ترک و از هم پاشیدگی برای شما به ارمغان آورد .

فرایند تبدیل چوب به زغال در حد بسیار جزئی بوده و هیچ بو و دودی در فواصل نزدیک دستگاه مشاهده نمی شود و این امر موجب آلایندگی کمتر و به سبب آن هوایی پاک تر خواهیم داشت.

میزان ذغال تولیدی بسته به نوع چوب تر یا خشک و جنس چوب متغیر خواهد بود بین یک سوم تا یک پنجم متغیر خواهد بود ظرفیت کوره های دو منظوره تولید شده توسط شرکت از 500 کیلویی تا هفت تن ظرفیت داشته که بنا به درخواست مشتری ساخته می شود.

زمان تقریبی یک دوره تولید حدود ۴ روز بوده که زمان پخت آن به صورت 36 ساعته 45 ساعته و 54 ساعته خواهد بود که این طول مدت بستگی به نوع چوب و کیفیت آن متغیر خواهد بود که به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.

 

کوره های چند منظوره پیشرفته

در تولید زغال قلیانی در روش ارائه شده  کیفیت زغال افزایش یافته و این سبب شده ذغال های تولید شده بدون بو جرقه بوده و دوام بالایی دارند. کوره های ساخت شرکت از ظرفیت های یک تنی تا 10 تنی بوده و در چند سیستم حرارتی به بازار عرضه شده سیستم حرارت چرخشی همرفتی دارای ورق کف آتشخوار بوده که در دما های بالا بر اثر کش قوس های وارده آسیبی نبیند و عمر مفید کوره بیشتر شود در سیستم حرارتی، کاملا ابداعی از طراحان شرکت بگونه ای است

 

این کوره ها قابلیت تولید انواع زغال با کیفیت لیمو و زغال کبابی و زغال فشرده و… را دارا بوده و از بهترین آلیاژ ها توسط مهندسین با سابقه ذوب آهن طراحی و توسط نیرو های مجرب ساخته و آماده بهره برداری شده است.

جهت اطلاع بیشتر با ما در تماس باشید که دما با ماندگاری بیشتر سبب مصرف سوخت کمتر شده و نیز در زمان خاموشی سریع تر سرد می شود. سیستم جدید کوره به گونه ای طراحی و ساخته شده که دما به صورت یکسان در تمام کوره منتشر شده و این امر باعث کیفیت هر چه بهتر زغال تولیدی این کوره ها خواهد بود.

 

کوره های فوق با ظرفیت 4 تن به بالا

مشخصات فنی کوره

حداقل فضای لازم حدود 35 متر

نوع مشعل بسته به سفارش مشتری (گاز سوز یا گازوئیل سوز)