همانطور که می دانید، شرکت OpenAI در تاریخ 30 نوامبر 2022 میلادی بات مکالمه خود با نام ChatGPT را منتشر کرد. این بات مکالمه در عرض 1 هفته توانست بیش از 1 میلیون ترافیک را از سوی کاربران دریافت کند. با افزایش محبوبیت ChatGPT، این شرکت نیز پلن پولی خود را راه اندازی کرد. این بدان معناست که اگر می خواهید خدمات ممتاز و سریع ChatGPT را دریافت کنید، می توانید پلن پولی این بات مکالمه را خریداری کنید.

همچنین ادعاهای مختلفی در مورد ChatGPT مطرح می شود که این چت بات می تواند بلافاصله به هر سوالی پاسخ دهد. تا حد زیادی، این گفته درست است زیرا یک ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری ماشین است. امروز از طریق این مقاله به سوالی که در ذهن بسیاری وجود دارد پاسخ خواهیم داد. در واقع، بسیاری از افراد در مورد ChatGPT این سوال را در ذهن دارند که آیا میتوان از این چت بات درآمد کسب کرد یا خیر؟ امروز در این مورد به شما خواهیم گفت.

کسب درآمد با ChatGPT

ChatGPT چیست؟ میتوان از آن کسب درآمد کرد؟

ChatGPT در واقع یک ابزار هوش مصنوعی است که از تمام داده های عمومی در دسترس تغذیه می شود. شما نمی توانید مستقیماً از ChatGPT کسب درآمد کنید، اما قطعا می توانید با کمک آن درآمد کسب کنید. خب این چگونه امکانپذیر است؟ با یک مثال این را بیان می کنیم.

اگر یوتیوبر یا تولید کننده محتوا هستید، می توانید اطلاعات مربوط به هر موضوعی را که می خواهید در مورد آن ویدیو بسازید از این چت بات جمع آوری کنید. با این کار می توانید از طریق ویدیوهای خود محتوای خوبی به مخاطب ارائه دهید. اگر ویدیوی شما جذاب و مفید باشد، کانال YouTube شما درآمدزایی مناسبی خواهد داشت که، می توانید درآمد خوبی از این روش کسب کنید.

کسب درآمد با ChatGPT

به طور مشابه، اگر شما یک وبلاگ نویس یا تولید کننده محتوا یا فریلنسر هستید و به شما مقاله یا هر چیزی برای نوشتن در مورد هر موضوعی داده شده است، با کمک این چت بات می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن موضوع جمع آوری کنید و سپس محتوا را مطابق با آن سفارشی کنید.

با ChatGPT نیز می توانید بازاریابی ایمیلی انجام دهید. یعنی می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه ارسال ایمیل به مشتری از چت بات یا فرمت آن، نحوه ارائه اطلاعات جمع آوری کنید و با ایجاد یک ایمیل خوب کسب و کار خود را تقویت کنید.

به طور کلی، همانطور که کار خود را کامل می کنید و با جستجوی اطلاعات در موتور جستجوی گوگل آن را بهتر می کنید، به همان ترتیب می توانید با کمک گرفتن از چت بات ها کار خود را بهتر کنید و سپس از طریق آن درآمد کسب کنید. به خاطر داشته باشید، ربات های گفتگو میتوانند به شما کمک کنند، اما نمی توانند مستقیماً به کسب درآمد کمک کنند.