این کشتی که در ژانویه 2024 به بزرگترین کشتی تفریحی جهان تبدیل خواهد شد، رکورد رزرو و بازدید آنلاین را به ثبت رسانده است.

مایکل بیلی، رئیس و مدیر عامل این خط، طی تماس تلفنی در ماه اکتبر، گفت که آیکون «پرفروش‌ترین محصولی است که تا به حال در تاریخ کسب‌وکارمان عرضه کرده‌ایم ».

این تقاضا بالای باعث شد که این شرکت خط پروازهای 2025-2026 کشتی را سه ماه زودتر باز کند.

به گفته پاتریک اسکولز، تحلیلگر محل اقامت و اوقات فراغت در سایت Truist Securities، قیمت این کشتی در مقایسه با سفرهای دریایی مشابه «(حداقل) 50 درصد بیشتر است. این عدد برای رده های کابین پریمیوم حتی بیشتر است.

قیمت سفر با کشتی نماد دریاها چقدر هست ؟

طبق گفته وب‌سایت رویال کارائیب، قیمت‌های اولیه برای سفرهای موجود در سال 2024 آیکون از نزدیک به 1800 دلار برای هر نفر تا نزدیک به 2200 دلار متغیر است.

ارزان‌ترین آنها در حال حاضر 1756 دلار به ازای هر مهمان بر اساس دو نفر برای سفر هفت شبه کارائیب غربی با قایقرانی از میامی در 17 فوریه 2024 است، اما قیمت‌ها بر اساس برنامه سفر و تاریخ سفرهای دریایی متفاوت است.

مردم واکنش بی‌سابقه‌ای به این کشتی داشته اند از زمانی که بیلی (مدیرعامل شرکت) در مصاحبه‌ای با USA TODAY در اکتبر 2022 آن را “بهترین تعطیلات خانوادگی در جهان” اعلام کرد.

طبق انتشار خبری در سپتامبر، این خط “بزرگترین روز رزرو و بزرگترین هفته رزرو” خود را از زمان معرفی Icon در پاییز گذشته داشته است.