معمای تصویری چالش سرگرم کننده ای است که حل آن مفید باشد، مخصوصا اگر یک معمای تصویری اعداد ریاضی باشد. اگر از علاقه مندان به معما و پازل هستید، در این پست یکی از بهترین ها را برای شما آماده کرده ایم تا شما را درگیر خود کند. این معمای تصویری مربوط به یک جدول از اعداد ریاضی است که در آن باید یک عدد گم شده را پیدا کنید. به نظر شما در چند ثانیه می توانید عدد مورد نظر را پیدا کنید؟

معمای تصویری اعداد ریاضی

این معمای ریاضی در شبکه اجتماعی X با یک توضیح ساده منتشر شده است. فردی که این معما را ارسال کرده می گوید:

معمای اعداد ریاضی. هوش خود را به کار بگیرید و به آن پاسخ دهید. تصویر ارسال شده در کنار اعداد مختلف نوشته شده در سطرها و ستون ها را نشان می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره گم شده را پیدا کنید.

واکنش کاربران X به این معمای تصویری چگونه بود؟

این پست مدتی پیش به اشتراک گذاشته شده است و از آن زمان تا به امروز چند هزار بازدید داشته است. این پست نزدیک به 1000 لایک نیز جمع کرده است. البته نظرات زیادی نیز ثبت شده است که هر کدام جواب این معما را حدس میزنند.

یکی از کاربران در نظرات می گوید:

جواب این معمای اعداد ریاضی 3 است.

“2*3 =6 و 6*3 =18. 4*5=20 و 20*5=100. 3*7=21 و 21*3=147.

فرد دیگری نیز با اشتباه خواندن جواب های ارائه شده توسط دیگران، می گوید:

به طور حتم جواب این معما 6 می باشد. در ردیف بالا اعداد با 3 برابر، در ردیف وسط با 5 برابر و ردیف پایین با 7 برابر مرتبط هستند. از آنجایی که اعداد در ستون سمت چپ یک کمتر از ضریب های ثابت هستند، پس پاسخ من 6 است.

 

خب نظر شما در رابطه با این معمای اعداد ریاضی چیست؟ آیا می توانید جواب آن را حدس بزنید؟