شرکت ABB یکی از پیشگامان جهانی در زمینه‌های مهندسی الکتریکی و اتوماسیون صنعتی است که دارای سابقه‌ای طولانی و درخشان در بخش‌های مختلف صنعتی از جمله نیروگاه‌ها، خودروسازی، حمل‌ و نقل، ذوب آهن و فلزات و بخش‌های تولیدی است. این شرکت که دفتر مرکزی آن در زوریخ، سوئیس قرار دارد، در بیش از 100 کشور فعالیت می‌کند و به عنوان یک برند قابل اعتماد در زمینه ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری پیشرفته شناخته شده است.

 گستره وسیع محصولات: محصولات ABB در زمینه برق صنعتی شامل پانل‌ها، سوئیچ‌ها، کلیدهای اتوماتیک، سیستم‌های کنترل فرآیند، روباتیک و بسیاری موارد دیگر است که بر توانایی و پایداری شبکه‌های انرژی، بهبود کارایی تولیدی و افزایش اتوماسیون تمرکز دارند.

پیشرو در نوآوری و پایداری: ABB به خاطر پیش‌برد فناوری‌های پیشران در انرژی‌های تجدیدپذیر، اتوماسیون صنعتی و موبیلیتی الکتریکی مورد ستایش قرار گرفته است. از آغاز، ABB پیشرو در توسعه محصولاتی بوده که به کاهش تأثیرات زیست‌محیطی و ارتقاء کارآمدی انرژی کمک می‌کنند.

 کیفیت محصولات ABB:

 تعهد به کیفیت: تعهد ABB به تولید محصولات با کیفیت بالا، نتیجه فرآیندهای طراحی و تولید پیشرفته، همراه با استانداردهای سخت‌گیرانه کیفی و تست‌های دقیق قبل از رسیدن به بازار است. ABB مشتریان را برای درک بهتر و انتخاب دقیق‌تر محصولات مناسب از طریق فرایندهای مشاوره‌ای مخصوص خود راهنمایی می‌کند.

 استانداردهای بین‌المللی: محصولات ABB مطابق با استانداردهای بین‌المللی نظیر IEC و ANSI طراحی و تولید می‌شوند. این امر به معنای ایمنی بالا، عملکرد قابل اعتماد و سازگاری قطعی با نیازهای جهانی است.

پیشتازی در فناوری: فناوری‌های مدرن و نوآورانه، مانند دیجیتالیزه کردن مدیریت انرژی و سیستم‌های کنترل هوشمند، از محصولات ABB، انتخابی برتر برای پیاده‌سازی در ساختارهای دیجیتالی جدید می‌کنند.

در مجموع، شرکت ABB به واسطه‌ی سابقه‌ی طولانی و درخشان خود، نوآوری‌های مستمر و التزام به ارائه‌ی محصولات و خدمات با کیفیت فوق‌العاده، اعتماد صنایع گوناگون را در سراسر جهان به دست آورده است. این اعتبار نه تنها تأییدی بر کیفیت محصولات برند ABB است، بلکه نشان دهنده‌ی پایبندی این شرکت به آینده‌ی پایدارتر و بیانگر رویکرد مسئولانه آن به تولید انرژی، کاربردی سازی و مدیریت انرژی است.

کالای برق ال جی نمایندگی رسمی ABB در ایران میباشد و پخش محصولات این برند را برعهده دارد. می‌توانید برای خرید انواع محصولات ABB با مراجعه به فروشگاه یا از طریق شماره – 02133948923 – 09107872779 – 09934164649  در ارتباط باشید.

کلید های اتوماتیک ABB سری XT

 

کلید اتوماتیک ABB

کلیدهای اتوماتیک سری SACE Tmax XT از شرکت ABB به دلیل تنوع بالا، عملکرد پیشرفته و قابلیت‌های مدیریت انرژی به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان یکی از موثرترین راهکارهای حفاظت از سیستم های الکتریکی شناخته شده‌اند. این سری از MCCB‌ ها (Molded Case Circuit Breakers) به کاربران این امکان را می‌دهند تا به طور موثری از تجهیزات الکتریکی و سیستم‌های توزیع برق در مقابل اضافه بار، اتصال کوتاه و دیگر دسته‌ای از آسیب‌های برقی محافظت کنند.

تمامی کلید های اتوماتیک ABB با تکنولوژی روز دنیا و استاندارد های سطح بالای جهانی در کشور ایتالیا تولید میشوند.

ویژگی‌های کلید اتوماتیک ABB SACE Tmax XT :

 محدوده وسیع جریانی: سری SACE Tmax XT شامل کلیدهایی با محدوده وسیعی از تنظیمات جریانی است، که قادر به پوشش دهی جریان‌های نامی از 16 تا 1600 آمپر می‌باشند. این امر امکان محافظت از یک طیف گسترده‌ای از جریان‌ها و بارهای الکتریکی را فراهم می‌کند.

 عملکرد الکترونیکی پیشرفته: کلید اتوماتیک ABB دارای عملکرد الکترونیکی است که محافظت دقیق از مدارهای الکتریکی را امکان‌پذیر می‌سازد. از طریق منطقی سازی قابلیت تریپ، حتی در شرایط اضافه بار یا اتصال کوتاه دقیق عمل می‌کند.

قابلیت‌های کنترل از راه دور و ارتباطی: مدل‌ موتوردار XT7M و قابلیت نصب موتور بر روی کلید اتوماتیک ABB XT در این سری امکان کنترل از راه دور را می‌دهند که برای مکان‌های دور افتاده یا شرایطی که دسترسی فیزیکی دشوار است، ایده‌آل می‌باشند.

 شخصی سازی  تنظیمات: سری Tmax XT با داشتن تنظیمات قابل برنامه‌ریزی و انعطاف‌پذیر، به کاربران این قدرت را می‌دهد تا حفاظت دقیق‌تری را بر اساس نیازهای خاص خود پیاده‌سازی کنند.

  سیستم مدیریت انرژی:  کلید اتوماتیک ABB XT از ویژگی‌هایی برای مانیتورینگ و تحلیل مصرف انرژی برخوردار است، که در بهبود کارایی انرژی و کاهش هزینه‌های عملیاتی موثر هستند.

 نصب آسان : طراحی ماژولار و استانداردی که در این سری به کار رفته است، امکان ارتقا یا گسترش سیستم‌های موجود را فراهم می‌آورد.

دوام و پایداری: تولیدات ABB شهرتی در بردارنده کیفیت بالای ساخت و دوام مکانیکی و الکتریکی عالی دارند، که این امر در کلیدهای سری SACE Tmax XT نیز مشهود است.

کلیدهای اتوماتیک ABB سری SACE Tmax XT متحول‌کننده بازار حفاظت از سیستم های الکتریکی هستند و استفاده از این تکنولوژی‌ها به معنی افزایش بهره‌وری، کاهش خطرات و آسیب‌ها و بهبود کلی ایمنی و اطمینان در سیستم‌های الکتریکی است.

جهت خرید کلید اتوماتیک ABB و اطلاع از بهترین قیمت با مهندسین فروش کالای برق ال جی نمایندگی رسمی فروش محصولات ABB تماس بگیرید.

02133948923 – 09107872779 – 09934164649 

 

کنتاکتور های ABB سری AF

 

کنتاکتور ABB

مزایای کنتاکتورهای سری AF:

کنتاکتورهای سری AF شرکت ABB از پیشرفت‌ترین تجهیزات در زمینه کنترل موتور و فرآیندهای توزیع قدرت می‌باشند.

وسیع‌ترین محدوده ولتاژ عملیاتی: کنتاکتورهای سری AF دارای یک محدوده وسیع ولتاژ کنترل هستند. این بدین معنی است که تنها با یک مدل کنتاکتور می‌توان کاربردهای متفاوتی را پوشش داد، که این امر به کاهش موجودی قطعات و ساده‌سازی فرآیندهای سفارش قطعات کمک می‌کند.

 قابلیت های محیطی گسترده: این کنتاکتورها طوری طراحی شده‌اند که در محدوده وسیعی از دماهای محیطی کار می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در محیط‌های بسیار گرم یا سرد بدون افت کارایی به کار روند و در برابر شرایط نامساعد محیطی مقاوم هستند.

 کاهش تأثیر نوسان ولتاژ: با تکنولوژی ولتاژ وسیع، کنتاکتورهای سری AF نسبت به نوسانات ولتاژ بسیار مقاوم هستند. این ویژگی به خصوص در مناطقی که ولتاژ شبکه ناپایدار است، ارزشمند است.

کاربرد جهانی: طراحی استاندارد جهانی این کنتاکتورها به این معنی است که آن‌ها می‌توانند در بازارهای بین‌المللی بدون نگرانی از استانداردهای محلی عمل کنند.

قابلیت اطمینان عملکرد بالا: سری AF تضمین‌کننده استارت و استاپ قابل اعتماد موتورهای الکتریکی است، حتی در شرایط کاری دشوار و هنگامی که به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فناوری حفاظتی پیشرفته: با استفاده از لوازم جانبی مختلف مانند کمکی کنتاکت و ماژول‌های حفاظتی، سری AF را می‌توان برای محافظت در برابر بارهای بیش از حد و سایر شرایط نامطلوب شبکه تجهیز نمود.

جهت خرید و اطلاع از لیست قیمت کنتاکتور ABB با مهندسین فروش کالای برق ال جی نمایندگی فروش محصولات ABB تماس بگیرید.

کلید هوایی ABB سری EMAX2

 

کلید هوایی ABB سری EMAX2

کلیدهای هوایی ACB سری EMAX2 محصولی از شرکت ABB، نمونه‌ای برجسته از تکنولوژی نوآورانه در سیستم‌های حفاظتی و کنترلی توزیع برق هستند. این سری از ACB‌ها (Air Circuit Breakers) با تجهیزاتی مجهز شده‌اند که امکان مدیریت هوشمندانه‌تر شبکه‌های الکتریکی و بهینه‌سازی مصرف انرژی را فراهم می‌کند.

ویژگی‌های سری EMAX2:

ادغام قابلیت‌های هوشمند: سری EMAX2 طراحی شده تا با قابلیت‌های پیشرفته مانند ادغام رله‌های حفاظتی هوشمند، مانیتورینگ و تحلیل داده‌ها، به مشتریان امکان دهند تا عملکرد شبکه‌های خود را به روش مدیریت کنند.

یکپارچه‌سازی با سیستم‌های اتوماسیون صنایع: کلیدهای EMAX2 را می‌توان به راحتی در سیستم‌های تولید اتوماتیک کارخانه (سیستم‌های MES و SCADA) ادغام نمود.

سهولت نصب و نگهداری: طراحی ماژولار EMAX2 نصب و جایگزینی را آسان می‌کند. همچنین، از آنجایی که بهره‌وری از قطعات بهینه است، نیاز به نگهداری و تعویض قطعات کمتری برای حفظ کارایی مطلوب وجود دارد.

حفاظت و ایمنی فوق‌العاده: سری EMAX2 با ویژگی‌های حفاظتی پیشرفته خود، از جمله حفاظت در مقابل اتصال کوتاه، اضافه بار و حوادث کم ولتاژ به محافظت از تجهیزات و پرسنل اطمینان می‌بخشد.

کلیدهای هوایی ACB سری EMAX2 از ABB با هم افزایی مزایای فناوری پیشرفته و انعطاف‌پذیری در عملکرد، نمونه والایی از محصولاتی هستند که نه تنها ایمنی و بهره‌وری سیستم‌های الکتریکی را افزایش می‌دهند، بلکه به پیشبرد اهداف پایداری و کاهش اثرات زیست‌محیطی کمک شایانی می‌کنند.

جهت مشاوره و خرید کلید هوایی ABB با مهندسین فروش فروشگاه کالای برق ال جی تماس حاصل نمایید.

کلید مینیاتوری ABB تولید آلمان

محصولی مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا و کیفیت بی نظیر که ساخت کشور آلمان میباشد.

دارای استانداردها: این محصول دارای استاندارد بین‌المللی است که از کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای جهانی این محصول را تضمین می‌کند.

کلید حرارتی ABB

حفاظت از موتور در مقابل جریان بیش از حد، کوتاه مدت یا بار بیش از حد.
قابلیت توقف سریع موتور در صورت خطرات احتمالی.
جلوگیری از خرابی و خسارت به موتور و تجهیزات مرتبط.

 بیمتال (رله اضافه بار) ABB

شرکت ABB یکی از تولیدکنندگان معروف بی متال (رله اضافه بار) است. بی متال های ABB به عنوان محصولاتی با کارایی بالا و کیفیت بی نظیر شناخته شده‌اند. آنها برای استفاده در صنایع، کارخانجات و سیستم های الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دژنکتور ABB VD4

دژنکتور (قطع‌کننده‌ی مدار خلاء) VD4 تولید شده توسط شرکت ABB، یکی از محبوب‌ترین و قابل‌ اعتمادترین تجهیزات در زمینه‌ی حفاظت و کنترل شبکه‌های الکتریکی با ولتاژ متوسط است. این دژنکتورها مشخصات فنی برتری دارند که آن‌ها را برای استفاده‌ در انواع مختلفی از برنامه‌های صنعتی و توزیع انرژی تبدیل به انتخابی ایده‌آل می‌کند.

دژنکتور ABB HD4

مدل HD4 از سری قطع‌کننده‌های مدار (circuit breaker) شرکت ABB، یکی از امن‌ترین و قابل اعتمادترین تجهیزات در عرصه کنترل و حفاظت از شبکه‌های برق با ولتاژ متوسط است. این سری از قطع‌کننده‌ها با استفاده از فناوری گاز SF6 برای خاموش کردن قوس الکتریکی، به‌ویژه در شرایط سخت عملیاتی و بارهای سنگین، طراحی شده است.

کلید محافظ جان ABB

کالای برق ال جی به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های صنعت برق ، با هدف فروش تخصصی محصولات اتوماسیون و برق صنعتی برندهای معتبر ABB (ای بی بی)، SIEMENS (زیمنس)، HYUNDAI (هیوندای) فعالیت خود را از سال 1377 در صنعت برق کشور آغاز نموده است.
کالای برق ال جی با پایبندی به سه اصل، قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا اعتماد مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید.
این فروشگاه مرجع فروش انواع تجهیزات برق صنعتی مانند کلید اتوماتیک، کلید هوایی، کنتاکتور، کلید مینیاتوری، کلید حرارتی، بیمتال، کنتاکتور خازنی، کلید محافظ جان، دژنکتور خلا و گازی sf6 و … با قیمت مناسب و رقابتی است و هم اکنون با داشتن طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت ، در خدمت مشتریان در سراسر کشور میباشد.
جهت دریافت اطلاعات محصولات و قیمت های به روز با ما در تماس باشید، کارشناسان ما در سریع ترین زمان آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

آدرس فروشگاه مرکزی ABB تهران :

خیابان لاله زار جنوبی – پاساژ ادیسون – پلاک 16 – کالای برق ال جی (آقای جلیلی)
شماره تماس:

02133948923 – 09934164649

09107872779