بیوگرافی

دنیای‌هنر دنیای زیباییست،دنیاییست که به اجسام زیبایی و حس خوب میبخشد ، هنر دنیاییست که در همه چیز کاربرد دارد ، از شغل های‌فیزیکی گرفته تا شغل‌ها و کارهای مجازی اگر همراه با هنر باشند ، مخاطب خود را جذب میکنند.

ثبت‌بیوگرافی هم زیبایی‌های خاص خودش را دارد ، اینکه در زندگی ات برای موفقیت الگو داشته باشی و رفتارها و کارهایی که الگویت برای رسیدن به موفقیت انجام داده است را انجام دهی ، همه اینها در مطالعه‌بیوگرافی گنجانده میشود … ( اگر نمیدانید بیوگرافی چیست میتوانید مقاله‌بیوگرافی را در سایت‌بیوگرافی‌ها مطالعه کنید )

بیوگرافی‌ها‌دات‌کام از سال 2013 تا به حال در حال کار در زمینه‌بیوگرافیست ، این وب‌سایت آرشیو‌بزرگی از بیوگرافی را داراست و همواره جدیدترین اخبار سینما ، بیوگرافی بازیگران ایرانی ، بیوگرافی بازیگران خارجی ، بیوگرافی خوانندگان ، بیوگرافی سیاستمداران و دیگر بیوگرافیها که در آرشیو بزرگ این سایت یافت میشود را مورد پوشش رسانه ای خود قرار میدهد.

بیوگرافی چیست؟

زندگی‌نامه یا سرگذشت‌نامه یا بیوگرافی سبکی در ادبیات و دیگر رسانه‌ها از جمله فیلم‌های مستند است که مربوط می‌شود به شرح و توصیف رخدادها و روند زندگی یک یا چند نفر. بیشتر زندگینامه‌ها بر پایه یادداشت‌های شخصی افراد ترتیب داده می‌شوند و داستان‌هایی واقعی‌اند نه تخیلی. یک زندگی‌نامه به فهرست کردن اطلاعات در مورد یک شخص مانند زادگاه و زادروز و تاریخ رخدادها محدود نمی‌شود و به توضیح و گاه تحلیل رویدادها می‌پردازد.
به زندگی‌نامه‌ای که توسط خود شخص مورد نظر نوشته شود خودزندگی‌نامه یا زندگی‌نامه خودنوشت یا حسب‌حال گفته می‌شود.

از کهن ترین نمونه‌های زندگی‌نامه می‌توان به کتاب‌های تاریخ‌نگاران یونان درباره شرح زندگی شاهنشاهان ایران اشاره کرد از جمله کوروش‌نامه نوشته گزنفون.

نخستین کتاب زندگی‌نامه در زبان فارسی نو کتاب لباب‌الالباب محمد عوفی است. در ادبیات فارسی کتاب‌های تألیف‌شده در سبک زندگی‌نامه را تذکره می‌گفتند.

بازیگران

ما ایرانی‌ها آدم های‌کنجکاوی هستیم ، اهل‌تفریح هستیم ، و یکی از این تفریحات فیلم‌د‌‌یدن است ، بعد از فیلم‌دیدن کنجکاوی مان گُل میکند و میخواهیم درباره‌زندگی بازیگرانی که در آن فیلمی که دیدیم ، بیشتر بدانیم …

در رسانه خبرگزاری آفتاب قطعا از دنیای فیلم و سریال سیر میکنید و میخواهید با بازیگران فیلم هایی که در این خبرگزاری معرفی میشوند آشنا شوید

  • اینکه با چه کسی ازدواج کرده است …
  • کجا زندگی میکند …
  • اوقات‌فراغت خود را چطور سپری میکند …
  • ماشینش چیست
  • آیا فرزندی دارد ؟
  • آیا بینی خود را عمل کرده است ؟
  • و دیگر موارد که دوست داریم درباره یک هنرمند بدانیم

بیوگرافی بازیگران مرد ایرانی ، بازیگرانی محبوب و دوست داشتنی مثل

  • سام‌درخشانی
  • رضا‌گلزار
  • امین‌حیایی
  • مهران‌مدیری
  • مجید‌صالحی
  • داریوش ارجمند

در زیر بخشی از بیوگرافی داریوش ارجمند عزیز آورده شده است :

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران، خواننده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد، از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه بازیگری نیز شده است از مجموعه کار های او که شهرت وی را بیشتر کرد بازی در سریال مانکن ، بود فرزاد فرزین در این سریال در نقش بهرام ایفای نقش طنزی در قالب یک لات دارد ، با بیوگرافی فرزاد فرزین در مرجع بیوگرافی ایران همراه باشید.

خانواده

پدرش مشاور وزیر سابق راه و ترابری و مادرش از کارمندان ثبت احوال بود که سابقه ریاست هم دارد، فرزاد تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیلوفر دارد در بیوگرافی فرزاد فرزین عده ای فکر میکنند به خاطر موقعیت پدر، فرزاد شهرت خود را به دست آورده است اما این تفکر اشتباه است و فرزاد عزیز قطعا برای جایگاهی که اکنون دارد زحمت کشیده است

منم پیانو دلم میخواست!

2 ساله بودم که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می‌ رفت کیبورد گرفته بودند.

جالب است که اجازه نمی‌ دادند من دست به کیبورد بزنم، چون کوچک و خراب‌ کار بودم اما پدر و مادرم کم‌ کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم

همچنین بیوگرافی بازیگران زن ایرانی بازیگرانی مثل

  • لیندا‌کیانی
  • الناز‌شاکردوست
  • الناز‌حبیبی
  • نیکی‌کریمی
  • مهناز‌افشار
  • نگار عابدی
  • نازنین بیاتی
  • لیلا حاتمی

که با همه این عزیزان خاطره های خوب و به یادماندنی ، و با فیلم‌های‌شان لحظات‌خوش در کنار هم سپری کرده ایم ، در سایت بیوگرافی‌ها‌دات‌کام تمامی بیوگرافی این عزیزان ثبت شده است.

اکثر کسانی که شبکه تلویزیون خانگی را دنبال میکنند ، قطعا سریال مانکن را دیده اند ، از بازیگران این مجموعه نازنین بیاتی عزیز است ، در زیر بخشی از بیوگرافی سارا بهرامی عزیز رو در مرجع بیوگرافی ایرانیان براتون گرد هم آورده ایم.

سارا بهرامی متولد بهمن سال 1361 در استان اصفهان، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن مازندران است در یک خانواده 6 نفره در اصفهان متولد شد او دو خواهر و یک برادر دارد و از آرزوهایش کار با اصغر فرهادی است

بیوگرافی سارا بهرامی در بیوگرافیها کامل ترین بیوگرافی توی سطح اینترنته ، با بیوگرافیها همراه باشین

براي نخستين مرتبه در 9 سالگی، پدرش او را در کلاس تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثبت نام کرد شايد تئاتر و کار کردن به مفهوم بازيگر شدن از همان موقع برایش شروع شد و تصمیم خود را برای بازیگر شدن گرفت.

پس از پايان تحصيلات متوسطه، در دانشگاه، رشته تئاتر خواند سپس از اصفهان به تهران امد و پیگیر تئاتر شد و نقش های کوچکی را هم بازی کرد.

در سینما، فیلم آینه های روبرو در سال 88 را با نگار آذربایجانی کار کردم و سپس در فیلم یک عاشقانه ساده سامان مقدم در سال 1390 حضور داشتم  پس از 30 سال، بازی در سریال پروانه در سال 1392 شروع حرفه ای در این عرصه برای او بود و توانست در بین مردم شناخته شود.

من در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده ام و بخش تئوری ماجرا را می شناسم شاید به رمان خواندن هم ربط دارد. از نکات جالب بیوگرافی سارا بهرامی این است که او از علاقه اش به رمان میگوید : من زیاد رمان می خوانم و رمان خواندن یکی از لذت بخش ترین تفریحات زندگی ام است.

سارا میگوید :بازیگری کار سختی است، مخزنت(انرژیت) خالی می شود و باید زمانی صرف کنی تا این مخزن دوباره پر شود و انرژی دوباره برگردد.

لیونل مسی
لیونل مسی

فوتبالیست ها

در بیوگرافیها بیوگرافی فوتبالیست ها نیز قرار دارد به عنوان مثال بخشی از بیوگرافی لیونل مسی در زیر آورده شده است :

لیونل مسی متولد بیست و چهارم ماه ژوئن سال  1987 در آرژانتین، فوتبالیست است.

نکته جالب در بیوگرافی لیونل مسی این است  که مسی تا کلاس پنجم بیشتر سواد ندارد، در کودکی از کمبود هورمون رشد می برد اما الان بالاترین دستمزد جهان را در فوتبال می گیرد و یک ستاره فوتبالی است.

لیونل در شهر روساریو آرژانتین متولد شد، پدرش جورج مسی مدیر کارخانه فولاد بود و مادرش سلیا کوچیتینی در کارگاه تولید مغناطیسی کار می کرد.

لیونل دو برادر بزرگتر از خود بنام رودریگو و ماتیاس و یک خواهر کوچکتر بنام ماری اسل دارد، اصالتا از طرف جد پدری ایتالیایی اسپانیای می باشد که به آرژانتین مهاجرت کردند.

فوتبال را از 5 سالگی در تیم گراندولی زمانی که پدرش در آن مربی بود شروع کرد و در 8 سالگی به آکادمی باشگاه نیوولز اولد رفت.

فقط یازده سال داشت که با بیماری کمبود هورمون رشد مواجه شد اما بیمه پدرش فقط پول 2 سال از درآمد پرهزینه ماهانه 1000 دلاری درمان او را داد.

از طریق یک آشنا به باشگاه بارسلونا معرفی شد؛ کارلس رکساچ مدیر باشگاه به شرط آنکه مسی به اسپانیا نقل مکان کند و با این باشگاه قرارداد ببندد حاضر شد تمام هزینه های درمانی او را پرداخت کند.

قرارداد مسی در یک رستوران و بر روی یک دستمال کاغذی نوشته شد، با این وجود مسی در سال 2014 در سن 14 سالگی با قراردادی 4 ساله به بارسلونا پیوست.

حمایت‌از‌وبمستران

وبمستر،نقاشی با تخیلات‌قوی با قلموی‌موس ، پلیت‌رنگ‌کیبورد و بومی‌به بزرگی‌جهان است ، به زودی در بیوگرافی‌ها بخشی ویژه فقط برای وبمستران راه اندازی‌میشود ، طوری که دردل‌های آنها ، دغدغه‌های آنها در پرتال‌بیوگرافی‌ها به گوش همگان میرسد …

اهداف بلند مدت بیوگرافیها

سایت بیوگرافی Biographyha.com کاملا با علاقه شخصی و عشقی که مدیر این رسانه به دنیای هنر داره با هزینه شخصی و بدون حمایت هیچ نهادی اداره میشه ، هدف رسانه همیشه بر این بوده است که به محض رشد و جا افتادن میان ایرانیان ، به دیدار انواع چهره ها رفته و بیوگرافی و مصاحبه با آنها انجام دهد و در سایت ثبت کند ، این کار باعث سرگرم شدن جوانان و یک تفریح برای آنها نیز محسوب میشود …