بهترین هتل‌های کیش دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی هستند. نزدیکی هتل‌ها به کشتی یونانی موجب جلب نظر بسیاری از گردشگران می‌شود. در این مقاله در مورد هتل‌های نزدیک کشتی یونانی در کیش اطلاعاتی ارائه می‌دهیم.

فهرست مطالب

  • هتل های نزدیک کشتی یونانی در کیش

  • نکاتی در مورد رزرو بهترین هتل‌های کیش

  • مزایای اقامت در هتل های نزدیک کشتی یونانی در کیش

  • رزرو آنلاین بهترین هتل‌های کیش از طریق وب‌سایت بوکینگ

  • بهترین فصل برای مسافرت به کیش

کشتی یونانی به عنوان یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش شناخته می‌شود. این کشتی در نزدیکی پارک ساحلی غروب واقع شده است. شناسایی بهترین هتل‌های کیش که در نزدیکی کشتی یونانی قرار دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. به این دلیل که بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند در نزدیکی یکی از جاذبه‌های گردشگری اقامت داشته باشند. در ادامه به ذکر توضیحاتی در‌مورد امکانات و خدمات قابل ارائه در هتل‌های نزدیک به کشتی یونانی می‌پردازیم. جهت کسب اطلاع از این موضوع، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

هتل های نزدیک کشتی یونانی در کیش

با اقامت در هتل‌های کیش که در نزدیکی کشتی یونانی قرار دارند از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهید شد. همانطور که در بالا ذکر شد، کشتی یونانی در یکی از پارک‌های ساحلی مهم جزیره واقع شده است. با اقامت در هتل‌های نزدیک به کشتی یونانی، امکان استفاده از امکانات موجود در پارک ساحلی برای شما فراهم خواهد بود. در ادامه به معرفی امکانات و خدمات هتل‌هایی می‌پردازیم که در نزدیکی کشتی یونانی قرار دارند.

هتل آفتاب شرق کیش؛ یکی از بهترین هتل‌های کیش

هتل آفتاب شرق کیش، یکی از هتل‌های نزدیک کشتی یونانی در کیش است که امکانات رفاهی خوبی دارد. این هتل سه ستاره در سه طبقه ساخته شده و حدود 47 اتاق با امکانات رفاهی مطلوب دارد.

اگر بخواهیم در‌مورد موقعیت مکانی هتل آفتاب شرق صحبت کنیم، باید بگوییم که این هتل در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری همچون بازار عرب‌ها و شهر زیرزمینی کاریز قرار دارد. همچنین بازار پارس خلیج نیز در فاصله سه دقیقه‌ای از این هتل قرار دارد. رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت و سرویس روزانه اتاق، تنها بخشی از امکانات این هتل سه ستاره است. زمان تحویل اتاق در این هتل، ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 است. قوانین مربوط به کنسلی رزرو در هتل آفتاب شرق به شرایط متفاوتی همچون ایام پیک و غیر پیک بستگی دارد.

جدول فاصله هتل آفتاب شرق کیش تا جاهای دیدنی شهر

بازار عرب‌ها

4 دقیقه با خودرو

مرکز خرید دیپلمات

4 دقیقه با خودرو

مجتمع گلف کیش

5 دقیقه با خودرو

آب انبار سنتی

9 دقیقه با خودرو

بازار به‌کیش

13 دقیقه با خودرو

هتل آفتاب شرق

معرفی هتل‌های کیش؛ هتل آفتاب شرق

هتل امیرکبیر کیش

هنگامی که به معرفی هتل‌های کیش می‌پردازیم، حتما باید در مورد هتل پنج ستاره امیرکبیر نیز توضیحاتی ارائه دهیم. این هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده است و دارای امکانات ویژه‌ای مانند سالن ورزشی، رستوران بام، اتاق بازی، زمین ورزشی، زمین تنیس، مرکز خرید ، سالن بیلیارد و صرافی است. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری جزیره دسترسی داشته باشید. هتل امیرکبیر کیش در سال 1401 ساخته شده است و 154 اتاق با امکانات رفاهی قابل قبول دارد. این هتل پنج ستاره در پنج طبقه نیز ساخته شده است. چنانچه قصد اقامت در این هتل مجلل را دارید، باید بدانید که ساعت تحویل اتاق در هتل امیرکبیر کیش ساعت 15 و زمان تخلیه اتاق راس ساعت 12 است.

جدول فاصله هتل امیر کبیر کیش تا جاهای دیدنی شهر

بازار پارس خلیج

4 دقیقه پیاده روی

شهر باستانی حریره

4 دقیقه با خودرو

پارک درخت سبز

7 دقیقه با خودرو

دهکده المپیک

8 دقیقه با خودرو

شهر زیر زمینی کاریز

7 دقیقه با خودرو

هتل امیرکبیر

هتل امیرکبیر؛ بهترین هتل‌های کیش

معرفی هتل‌های کیش؛ هتل فانوس

هتل فانوس یکی از هتل‌های نزدیک کشتی یونانی در کیش است. این هتل دو ستاره دارای امکانات قابل قبولی برای اقامت‌های کوتاه مدت است. هتل فانوس در دو طبقه ساخته شده و دارای 40 اتاق با امکانات کافی است. مرکز خرید دیپلمات، بازار پارس خلیج و بازار عرب‌ها (صفین) در نزدیکی این هتل دو ستاره قرار دارند. امکانات این هتل شامل پارکینگ رایگان، رستوران، اینترنت رایگان در لابی، چایخانه سنتی، آرایشگاه، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و بسیاری دیگر می‌شود. قوانین مربوط به زمان تحویل و تخلیه اتاق در هتل فانوس مانند هتل‌های دیگر جزیره به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

هتل فانوس کیش

هتل‌های نزدیک کشتی یونانی در کیش

جدول فاصله هتل فانوس تا جاهای دیدنی شهر

بازار پارس خلیج

6 دقیقه پیاده روی

مرکز خرید دیپلمات

3 دقیقه با خودرو

شهر باستانی حریره

7 دقیقه با خودرو

آب انبار سنتی

7 دقیقه با خودرو

شهر زیر زمینی کاریز

7 دقیقه با خودرو

هزینه اقامت در بهترین هتل‌های کیش

هزینه اقامت در بهترین هتل‌های کیش به تعداد ستاره‌های آنها و همچنین امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، بستگی دارد. به عنوان مثال یکی از هتل‌های نزدیک کشتی یونانی در کیش، هتل فانوس است. این هتل سه ستاره دارد و امکانات و خدمات پایه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهد. این در حالی است که هتل امیرکبیر یک هتل پنج ستاره است و خدمات بسیار لوکسی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هزینه اقامت در هتل فانوس بسیار پایین‌تر از هتل امیرکبیر است. هتل آفتاب شرق نیز یکی از هتل‌های سه ستاره کیش است که در اطراف کشتی یونانی قرار دارد. با رزرو این هتل‌ها از طریق وب‌سایت بوکینگ، می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای که این وب‌سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد بهره‌مند شوید. آدرس وب‌سایت بوکینگ https://www.booking.ir/ است. با کلیک بر روی این آدرس می‌توانید از تمام خدماتی که این وب‌سایت برای کاربران فراهم کرده است، بهره‌مند شوید.

نکاتی در مورد رزرو بهترین هتل‌های کیش

نکته مهمی که قبل از رزرو هتل‌های کیش باید به آن توجه کنید، مشخص کردن بودجه شخصی است. تنها با مشخص بودن بودجه می‌توانید هتل مناسب با شرایط خود را شناسایی و رزرو کنید. به عنوان مثال چنانچه دارای بودجه محدودی هستید، بهتر است در پی شناسایی هتل‌های اقتصادی باشید. توجه کنید که این هتل‌ها دارای امکانات پایه‌ای قابل قبولی هستند. منظور از امکانات پایه‌ای، اتاق‌های تمیز، صبحانه، امنیت، پذیرش 24 ساعته و بسیاری دیگر است. اما در هتل‌های اقتصادی خبری از امکانات لوکس مانند زمین ورزشی، استخر، جکوزی و … نیست.

اما اگر محدودیتی در میزان بودجه ندارید، بهتر است هتل‌های لوکس و 5 ستاره را برای اقامت خود و خانواده‌تان رزرو کنید. با اقامت در این نوع هتل‌ها می‌توانید از امکانات و خدمات ویژه‌ای استفاده کنید. منظور از امکانات ویژه امکاناتی مانند زمین بازی کودکان، ساحل اختصاصی، استخر، سونا، جکوزی و … است. وب‌سایت معتبر بوکینگ، شرایط را برای رزرو بهترین هتل‌های کیش فراهم کرده است. تنها کافی است به بخش رزرو هتل مراجعه کرده و اطلاعات مربوط به هتل‌ها را مورد بررسی قرار دهید. جهت رزرو هتل‌های کیش اینجا را کلیک کنید. توجه کنید که روند رزرو هتل و پرداخت هزینه در این وب‌سایت به راحتی انجام خواهد شد.

مزایای اقامت در هتل‌های نزدیک کشتی یونانی در کیش

با اقامت در هتل های نزدیک کشتی یونانی در کیش، می‌توانید به راحتی به جاذبه‌های گردشگری دیگر مانند شهر زیر زمینی کاریز، بازار عرب‌ها و … دسترسی داشته باشید. همچنین باید گفت در اطراف کشتی یونانی فضاهای تفرجگاهی بسیاری مانند پارک ساحلی، آکواریوم، پارک وحش و … وجود دارد. شما می‌توانید با اقامت در هتل‌هایی که در نزدیکی کشتی یونانی قرار دارند، ساعات خوشی را در این تفرجگاه‌ها سپری کنید. همچنین مراکز خرید مهمی نیز در اطراف کشتی یونانی قرار دارند. با اقامت در این هتل‌ها، امکان صرفه جویی در هزینه‌های سفر شما فراهم است. به این دلیل که نیازی نیست برای دسترسی به مراکز گردشگری و مراکز خرید جزیره هزینه‌های زیادی صرف کنید.

رزرو آنلاین بهترین هتل‌های کیش از طریق وب‌سایت بوکینگ

چنانچه قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، می‌توانید با رزرو آنلاین هتل‌های کیش در وب‌سایت بوکینگ از مزایای بسیاری بهره‌مند شوید. این وب‌سایت فراهم کننده بستری امن برای حریم شخصی شما است. به این نکته توجه کنید که پرداخت هزینه رزرو هتل از طریق درگاه بانکی و بسیار امن انجام خواهد شد. پشتیبانی 24 ساعته و در هفت روز هفته، مزیت دیگری است که رزرو هتل در وب‌سایت بوکینگ دارا است. چنانچه در مورد روند رزرو هتل و اقامت در بهترین هتل‌های داخلی و خارجی دچار ابهام شده‌اید، می‌توانید به صورت شبانه روزی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قابل ذکر است که وب‌سایت بوکینگ، ارائه دهنده اطلاعات کاملی از هتل‌های کیش است. با مراجعه به این وب‌سایت به راحتی می‌توانید در مورد امکانات و خدمات هتل‌ها اطلاعات به دست بیاورید و همچنین به مقایسه قیمت‌ها بپردازید. شما می‌توانید با در دست داشتن واچر، بلافاصله بعد از ورود به هتلی که اقدام به رزرو آن کرده‌اید، اتاق خود را تحویل گرفته و از امکانات آن استفاده کنید.

بهترین فصل برای مسافرت به کیش

پاییز و زمستان، به عنوان بهترین فصل‌ها برای سفر به جزیره کیش شناخته می‌شوند. در این فصل‌ها شرایط آب و هوایی برای لذت بردن از تمامی مراکز گردشگری بسیار مناسب به نظر می‌رسد. اما اگر قصد دارید سفری کم هزینه را تجربه کنید، بهتر است در فصل تابستان به این جزیره سفر کنید. در فصل تابستان هتل‌ها و تورهای مسافرتی، شرایط ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر می‌گیرند. همچنین کنسرت‌ها و برنامه‌های شاد متنوعی در شب‌های تابستان در کیش برگزار می‌شود. بنابراین، بهترین فصل برای مسافرت به کیش به ویژگی‌ها و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. این جزیره در تمام فصول سال زیبایی‌های خاص خود را دارد.

در این مقاله در‌مورد هتل‌های کیش که در نزدیکی کشتی یونانی قرار دارند، اطلاعاتی ارائه دادیم. همچنین سعی کردیم راهنمایی‌هایی در زمینه رزرو آنلاین هتل‌ها ارائه دهیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی کردید، بسیار سپاسگزاریم.

سوالات متداول در مورد بهترین هتل‌های کیش

هتل‌های نزدیک کشتی یونانی در کیش دارای چه نوع امکاناتی هستند؟ هتل‌های بسیاری در اطراف کشتی یونانی ساخته شده‌ است که تمام آنها دارای امکانات و خدمات قابل قبولی هستند.

هزینه اقامت در هتل‌های نزدیک کشتی یونانی در کیش چقدر است؟ هزینه اقامت در هتل‌های کیش به امکانات و خدمات قابل ارائه در آن بستگی دارد. به عنوان مثال اقامت در هتل‌های پنج ستاره گرانتر از هتل‌های دو یا سه ستاره است.