گردشگری به عنوان یک بخش جذاب و همیشه در حال رشد در چشم انداز پویای نیروی کار کشور آمریکا ظاهر می شود. کسانی که مدرک رشته گردشگری را به دست آورده اند، می توانند در یک صنعت پر جنب و جوش و متنوع شرکت کنند و تعجب کنند که پتانسیل حقوق آنها چقدر است. با این حال، به نظر شما یک فارغ التحصیل رشته گردشگری در آمریکا در سال 2023 میلادی چقدر درآمد دارد؟

کجا باید در رشته گردشگری تحصیل کرد؟

برای فارغ التحصیل شدن در رشته گردشگری، باید در یکی از دانشگاه های آمریکا تحصیل کنید. این دانشگاه ها برنامه هایی را ارائه می دهند که تقریباً 2 تا 5 سال طول می کشد. زمانی که فردی در حال سپری کردن دوران تحصیل در رشته گردشگری است، می تواند مشاغل دیگری را در صنعت گردشگری مانند مدیر روابط عمومی، سرآشپز اجرایی، راهنمای تور، آژانس مسافرتی، مدیر هتل، برگزارکننده رویداد و کنفرانس، هماهنگ کننده فعالیت های اوقات فراغت، تور انتخاب کند.

همچنین بیاد داشته باشید که مدرک لیسانس گردشگری برای این تخصص ها مورد نیاز است.

مشاغل رشته گردشگری

فارغ التحصیلان رشته گردشگری در کجا می توانند کار کنند؟

  • آژانس های مسافرتی و اپراتورهای تور
  • ارگان های گردشگری
  • هتل ها
  • شرکت های هواپیمایی
  • سفرهای دریایی
  • موزه ها
  • رستوران ها
فارغ التحصیلان رشته گردشگری

فارغ التحصیلان رشته گردشگری چه می کنند؟

فارغ التحصیلان رشته گردشگری مهارت های مدیریت، بازاریابی و برنامه ریزی را برای رفع نیازهای گردشگران به کار می گیرد. شما می توانید در جهت مقاصد گردشگری، هتل ها، بازاریابی و عملیات مسافرتی کار کنید. علاوه بر این، شما مسئول برنامه ریزی رویدادها، ترویج پایداری، ارائه مشاوره از طریق آژانس های مسافرتی و تجزیه و تحلیل روند بازار هستید. تطبیق پذیری شما، شما را به یک فرد حرفه ای و کلیدی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی تبدیل می کند.

فارغ التحصیل رشته گردشگری

درآمد یک فارغ التحصیل گردشگری در آمریکا در سال 2023 چقدر است؟

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت PagoProfesional، متوسط ​​حقوق سالانه یک فارغ التحصیل رشته گردشگری در آمریکا تقریباً 37800 دلار است. با این حال، این حقوق می تواند به طور قابل توجهی بسته به موقعیت، تحصیلات و تجربه متفاوت باشد.

با پیشرفت شغلی، می توانید حقوق بسیار بالاتری نیز دریافت کنید. به عنوان مثال، مدیر عامل یک شرکت تور و گردشگری می تواند بین 62000 تا 80000 دلار در سال درآمد کسب کند. از طرف دیگر مدیران بازاریابی و فروش می توانند سالانه حدود 50000 تا 60000 دلار درآمد داشته باشند. مدیران ارشد و کل می توانند سالانه بین 45000 تا 55000 دلار درآمد داشته باشند.