عکس مومو اصلی

مومو یکی از جالب ترین و مرموزترین شخصیت های اینترنتی می باشد که در کشور ژاپن محبوبیت بسیار زیادی را بدست آورده است. مومو به عنوان یک مجسمه دختر کودک، با چشمان بزرگ و مرموز، لبخند ترسناک و موهای قرمز، در سال 2018 میلادی در اینترنت ظاهر شد و به سرعت توانست توجه جمعیت زیادی از مردم را به سوی خود جلب کند.

گفته می شود که مومو ابتدا در یک چالش اینترنتی به نام “چالش مومو” ظاهر شد که مربوط به یک بازی خطرناک بود. این بازی که در ابتدا به صورت پیام های تلگرامی شروع شد، در آن شرکت کنندگان باید به دستورات مومو را اجرا می کردند که به صورت مرحله به مرحله دشوارتر می شد و در نهایت به مرگ شرکت کننده می انجامید.

اما بعدها این ادعا رد شد و این مشخص شد که مومو در واقع یک شخصیت فیک است که توسط یک هنرمند ژاپنی به نام کیسوکه آیسو (Keisuke Aiso) طراحی شده است. عکس زیر که موجودیت مومو را نشان می دهد، اصلی ترین عکس اوست که توسط کیسوکه آیسو در سال 2016 میلادی تهیه شده است.

عکس مومو اصلی

از آن زمان به بعد، مومو به یک شخصیت معروف اینترنتی تبدیل شده است و در بسیاری از فیلم ها، بازی ها و داستان های ترسناک، به عنوان یک شخصیت ترسناک و مرموز به کار رفته است. برای مشاهده جدیدترین عکس های مومو همراه با دیگر عکس های اصلی مومو کلیک کنید.