طبق خبرهای منتشر شده، سامسونگ گلکسی نوت 10 (پلاس) اولین گوشی موبایل در جهان است که بروزرسانی امنیتی ژانویه 2023 میلادی را دریافت کرده است.

به نقل از رسانه های حوزه فناوری، شرکت بزرگ سامسونگ سال نو میلادی را با قدرت آغاز کرده است. این شرکت کره ای حتی شرکت گوگل را پشت سر گذاشته و اولین سازنده موبایل در جهان است که در ژانویه 2023 میلادی یک تلفن همراه گلکسی را با آپدیت امنیتی کاملاً جدید آپدیت کرده است. سامسونگ در سال های اخیر روند بروزرسانی های خود را بیشتر کرده است. به ندرت ممکن است شرکت دیگری، گوشی های موبایل هوشمند خود را با این سرعت و برای مدت طولانی با به روز رسانی های نرم افزاری عرضه کند. رهبر صنعت تولید گوشی موبایل می خواهد در سال 2023 میلادی نیز به این شهرت ادامه دهد.

آپدیت موبایل

سامسونگ گلکسی نوت 10 (پلاس) در ژانویه 2023 بروزرسانی امنیتی دریافت کرد.

بنابر خبر منتشر شده در سایت SamMobile، اگرچه شرکت گوگل در حال توسعه سیستم عامل اندروید است و در واقع مزیتی نسبت به سایر تولید کنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی دارد اما با این حال این شرکت در بروزرسانی گوشی هایش سریعتر از سامسونگ نیست.

بروزرسانی جدید برای موبایل گلکسی (هر دو مدل استاندارد و نسخه پلاس) دارای شماره سیستم عامل N970FXXS8HVL3 خواهد بود و در حال حاضر در کشور سوئیس در حال عرضه است. احتمالا سایر کشورها به سرعت این بروزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد. البته فعلا شرکت سامسونگ فاش نکرده است که کدام باگ ها و اشکالات امنیتی را با به روز رسانی ژانویه اصلاح کرده است.

چرا سامسونگ گلکسی نوت 10؟

مشخص نیست چرا شرکت سامسونگ موبایل گلکسی نوت 10 (پلاس) را برای عرضه اولین وصله امنیتی جهان در ژانویه 2023 میلادی انتخاب کرد. این گوشی موبایل برای اولین بار در سال 2019 میلادی به بازار عرضه شد.