شرکت فناوری سامسونگ در نظر دارد قویترین گوشی موبایل خانواده گلکسی M به نام گلکسی M62 را به عنوان برترین گوشی میان رده اندرویدی به بازار معرفی کند.

به گزارش رسانه های حوزه فناوری و به نقل از وبسایت SamMobile ، شرکت سامسونگ بر روی یک مدل موبایل جدید از خانواده گلکسی M کار است و قرار شده این موبایل به عنوان قویترین گوشی موبایل از سری خانواده M باشد. گوشی موبایل قبلی این خانواده به نام (Galaxy M51) بود که به باتری 7000 میلی آمپر ساعتی مجهز بود و دارای نمایشگر با ابعاد ۶.۷ اینچ از نوع Super AMOLED و با دوربین های چهارگانه در پنل پشتی بوده است.

عضو جدیدالورود خانواده سری Galaxy M با نام M62 در بازار به فروش خواهد رسید که احتمال آن میرود دارای حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت نیز باشد. بر اساس شایعات منتشر شده در سایت ها فناوری احتمالاً این موبایل قدرتمند با ظرفیت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی بفروش خواهد رسید و فعلا به صورت دقیق مشخص نیست که حافظه داخلی آن به همین مقدار ثابت خواهد ماند یا بازهم این شرکت گزینه های بالاتری را برای حافظه ذخیره سازی آن در نظر خواهد گرفت.

فعلا جزئیات دقیق تری درباره مشخصات این گوشی منتشر نشده است اما به احتمال زیاد برخی مشخصات آن مثل باتری 7000 میلی آمپری و یا نمایشگر آن شبیه به گوشی موبایل M51 خواهد بود.‌ قبل از این تمامی موبایل های پرچم دار ساخت شرکت سامسونگ از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره برده اند.

لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ عرضه سری گلکسی M را در سال 2019 آغاز کرده است و تا به حال 8 نوع گوشی از این سری را روانه بازار کرده است.

در تصویر زیر میتوانید گوشی های تولید شده و همچنین مشخصات آن را برای سری M مشاهده فرمایید.