سایت اینترنتی در حکم ویترین یک کسب و کار است. بنابراین وقتی نوبت به سفارش طراحی سایت می‌رسد، انتخاب یک تیم کارآزموده برای آن ضروری به نظر می‌رسد تا مطمئن باشید که در نهایت بهترین نتیجه را در اختیار خواهید داشت.

از طراحی‌های سفارشی و مرتبط با موضوع کسب و کار تا رابط‌های کاربرپسند چندجانبه، همه جزو وظایف شرکتی است که کار طراحی وب سایت را برای شما انجام می‌دهد. این متخصصان طیف وسیعی از گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند تا از دیگران متمایز باشید. اما چطور باید بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را پیدا کرد؟

اجازه دهید ابتدا نگاهی به اهمیت سایت در کسب و کارهای بزرگ و کوچک بیندازیم و خصوصیات یک وب سایت خوب را بررسی کنیم. در پایان این مطلب، مشخصات یک شرکت بازاریابی دیجیتال حرفه‌ای و بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

چگونه طراحی یک سایت خوب می تواند کسب و کار شما را ارتقا دهد؟

چگونه طراحی یک سایت خوب می تواند کسب و کار شما را ارتقا دهد؟

طراحی مناسب وب سایت به طور قابل توجهی می‌تواند کسب و کار شما را به شیوه‌های مختلف بهبود ببخشد. اول از همه، می‌تواند حضور شما را در بستر آنلاین پررنگ کند ال مشتریان بالقوه شما را راحت‌تر پیدا و با برند شما ارتباط برقرار کنند. یک وب سایت جذاب با کاربری مخاطب پسند و تصاویر متقاعدکننده می‌تواند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند و توجه آنها را برای مدت طولانی‌تری به محصولات یا خدمات شما بکشاند. بنابراین احتمال تبدیل آنها به مشتریان واقعی را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، طراحی مناسب وب سایت می‌تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مخاطبان شما کمک کند. یک وب سایت با ظاهر حرفه‌ای که اطلاعات ارزشمندی را دربر دارد، تأثیر مثبتی بر بازدیدکنندگان خواهد گذاشت و باعث می‌شود آنها به برند شما اعتماد کنند. از طرف دیگر، یک وب سایت با طراحی ضعیف مشتریان بالقوه را دور می‌کند و به اعتبار شما آسیب می‌رساند.

شاید تعجب کنید اگر بفهمید بهبود رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو(seo) ارتباط مستقیمی با طراحی آن دارد. اما واقعا همینطور است. رتبه سایت در موتور جستجو فقط وابسته به محتوای آن نیست، بلکه خصوصیات ظاهری نیز در این موضوع نقش دارند. زیرا جذابیت یک وب سایت به خودی خود برای توجه بیشتر بازدیدکنندگان و افزایش زمانی که آنها در سایت شما سپری می‌کنند، بسیار مهم است.

گروه تخصصی شایتک که به طور انحصاری در زمینه طراحی سایت در تهران فعالیت دارد، تمام این موارد کلیدی را همواره در طراحی مورد توجه قرار می‌دهد. بنابراین بهتر است از کیفیت کار تیمی که سفارش طراحی سایت خودتان را به آنها سپرده‌اید، اطمینان کامل داشته باشید!

چرا باید بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را انتخاب کنیم؟

دچرا باید بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را انتخاب کنیم؟

سایت شما باید همزمان از نظر بصری جذاب باشد، بتواند ترافیک آنلاین را بالا ببرد و در نهایت سرنخ‌های فروش خوبی برای شما ایجاد کند. تمام این موارد در بازاریابی دیجیتال اهمیت زایدی دارند. اگر به فکر جذب مخاطبان هدف و شناسایی نقاط منحصر به فرد فروش هستید، توجه به خصوصیات ظاهری وب سایت نخستین کاری است که باید انجام دهید.

شرکت‌های زیادی در شهر تهران وجود دارند که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند. اما آیا می‌توان چنین کاری را به هریک از آنها سپرد؟ به طور قطع، خیر.

یک دلیل دیگر که چرا باید بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را انتخاب کنید این است که مخاطبان وب سایت شما مستقیما با برند شما سر و کار دارند و قرار است تصویری از برند شما را در آنجا ببینند. اولین برخورد آنها با سایت شما ممکن است آخرین برخورد باشد. اگر می‌خواهید از چنین موضوعی جلوگیری و آنها را تشویق کنید که باز هم از سایت شما بازدید کنند، باید به فکر بهترین‌ها باشید.

خرج کردن بودجه برای وب سایت هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری است. شما بر روی تخصص و تجربه افراد تیم طراحی سرمایه گذاری می‌کنید تا مطمئن باشید که یک وب سایت کاربرپسند در اختیار دارید که در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید برای حل مشکلات احتمالی‌اش به آنها مراجعه کنید. شما این سطح از پشتیبانی و پاسخگویی موثر را تنها در بهترین شرکت طراحی سایت در تهران خواهید یافت.

بنابراین اهداف شما از انتخاب تیم طراحی خوب باید این‌ها باشد: جذابیت بصری، افزایش سرنخ‌های فروش، ارتقا تصویر برند در نگاه بازدیدکنندگان بالقوه و دسترسی به پشتیبانی بیست و چهارساعته قوی از طرف تیم طراحی و پشتیبانی. تجربه‌ای که بدون شک در روند همکاری با تیم تخصصی سفارش طراحی سایت شایتک خواهید یافت.

ویژگی‌های یک وب سایت مخاطب پسند

اگر می‌خواهید وب سایت شما به سادگی به اهداف بالا دست یابد، باید به فکر تحقق موارد زیر باشید:

1. ظاهر جذاب، کارکرد آسان و هماهنگی بصری با محتوا: تمام بخش‌های مهم در وب سایت شما باید به طور واضح در معرض دید مراجعه کنندگان باشند. منوی اصلی و منوهای سایت باید به خوبی ساختاربندی شوند و بتوانند مهم ‌ترین دسته‌بندی‌ها و صفحات اساسی را به سرعت در اختیار افراد بگذارند.

عنوان اصلی و سایر عناوین سایت باید واضح و جذاب باشند. وجود نوار جستجو می‌تواند تجربه کاربر را در یافتن سریع محتواهای خاص بهبود ببخشد.

2. طراحی واکنش گرا: با توجه به اینکه امروزه بیشتر کاربران از تلفن همراه خود برای بازدید از سایت‌ها و پرسه در اینترنت استفاده می‌کنند، بهترین شرکت طراحی سایت در تهران آن شرکتی است که به خوبی این موضوع را درک کند. کاربری سایت شما باید هم برای رایانه و هم برای تلفن همراه سازمان‌دهی شده باشد.

یعنی بتواند در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش به درستی دیده شود. در این صورت خیالتان از این موضوع راحت است که هر کاربری با داشتن گوشی هوشمند، تبلت و… می‌تواند در وب سایت شما به جستجو بپردازد.

3. سرعت بارگزاری سریع: این نکته در سفارش طراحی سایت بسیار مهم است. سایت شما باید بسیار سریع بارگزاری شود، زیرا این روزها افراد کمتر حوصله منتظر ماندن برای لود شدن یک سایت را دارند. آنها نباید ناامید شوند و خیلی زود صفحه سایت شما را قبل از اینکه حتی آن را ببینند، ببندند.

بهینه سازی تصاویر و محتواهای چندرسانه‌ای، به حداقل رساندن استفاده از فایل‌های حجیم و مدیریت کش وب سایت از وظایف بهترین شرکت طراحی سایت در تهران است و می‌تواند به عملکرد سریع‌تر سایت شما کمک کند.

به طور کلی، اگر به دنبال تحقق خصوصیات بالا و ایجاد یک تجربه ثابت برای بازدیدکنندگان سایت خود هستید، باید سعی کنید تعامل سایت خودتان را بالا ببرید. این هدف تنها با کمک متخصصان باتجربه در زمینه طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتال امکان پذیر خواهد بود که ما در ادامه مطلب روش آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

چه عواملی باعث تمایز یک شرکت طراحی سایت از سایر شرکت‌ها می‌شود؟

وقتی به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در تهران هستید، خدمات شرکت‌ها را مقایسه و بررسی کنید که کدام یک از آنها موارد زیر را به صورت الگویی موفقیت‌آمیز رعایت می‌کنند:

1. طراح محتوای منحصر به فرد: محتوا فقط به معنی متن نیست. فایل‌های چندرسانه‌ای و حتی روش به نمایش گذاشتن محتواهای متنی و چندرسانه‌ای نیز در این بخش جای می‌گیرد. تیم محتوای سایت شما باید تعامل و همکاری درستی با تیم سفارش طراحی سایت در تهران داشته باشد.

زیرا هر محتوا به شکلی جذاب است و هر سبک کاری نیازمند شیوه خاصی از بارگزاری است تا بهتر دیده شود. نمونه کار شرکت‌های طراحی وب سایت را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام شرکت بیشتر به این فکر بوده که طراحی بصری سایت را با موضوع و محتوا هم‌سو کند.

2. ایجادکننده تجربه کاربری شخصی سازی شده: یکی از عواملی که سایت شما را متمایز می‌کند و از رقبا جلو می‌اندازد، این است که هر بازدیدکننده را یک شخص منحصر به فرد در نظر بگیرد. شرکت‌های تخصصی طراحی سایت در تهران این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

آنها می‌دانند هر فردی به دنبال بهترین است؛ یعنی به دنبال سایتی می‌گردد که مستقیما اهدافش را از جستجو رفع کند و آنچه می‌خواهد در اختیارش قرار دهد. بنابراین این شرکت‌ها تضمین می‌کنند که سایت شما پیشنهادات مناسب، ترجیحات شخصی و مواردی از این قبیل را در اختیار بازدیدکنندگانتان قرار دهد.

3. اجراکننده ویژگی‌های تعاملی در سایت: تعامل، نکته کلیدی رشد سایت شماست. بهترین شرکت طراحی سایت در تهران آن شرکتی است که بتواند شما را به این نقطه برساند. تیم طراحی باید با مشورت و همکاری با تیم محتوا و سایر بخش‌های مربوط به سایت شما، طراحی بخش‌های نظرسنجی، گفتگوی زنده، انجمن‌ها و سایر بخش‌هایی را که مستقیما بازدیدکنندگان را درگیر تعامل می‌کنند، انجام دهد.

شرکت طراحی سایت شایتک با درنظر گرفتن این مورد به دنبال این است که حس اجتماع و همکاری را در بین مخاطبان سایت بالا ببرد و سایت شما را به مقصدی جذاب‌تر برای کاربران تبدیل کند.

با حرفه‌ای‌ترین و بهترین شرکت طراحی سایت در تهران آشنا شوید!

با توجه به مواردی که در بالا گفتیم، اکنون نوبت به معرفی یک تیم تخصصی سفارش طراحی سایت رسیده است. اگر به دنبال یک تیم طراحی هستید که دقیقا بداند برند شما چه معنایی دارد و چه هدفی را دنبال می‌کند، دیگر نگران نباشید. چون ما این تیم را به شما معرفی می‌کنیم. شرکت شایتک با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت، به عنوان یکی از طراحان برتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ در ایران شناخته می‌شود.

از تحلیل نیازهای کاربران تا اجرای طرح‌های منحصر به فرد، از رشد تعامل وب سایت تا پشتیبانی همه‌روزه و حرفه‌ای، هرچه نیاز شماست پاسخ آن را در شایتک می‌یابید. شایتک با رویکرد کارآمد و خلاقانه در بهبود تجربه کاربری سایت شما، افزایش نرخ تبدیل مشتریان، برندسازی بر اساس طراحی بصری سایت، ایجاد ویژگی‌های تعاملی، پویایی و سرعت بالای سایت توانسته عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را از آن خود کند.

ایجاد ارزش برای مشتری و مخاطب و ارتباط مستقیم با قلب و ذهن او، امری مهم در دنیای دیجیتال است. یک انتخاب هوشمندانه می‌تواند به سرعت در رشد کسب و کار شما اثر بگذارد و شما را از رقبا متمایز کند تا نه تنها یک وب سایت عالی، بلکه یک وب سایت درجه یک و بی‌نقص داشته باشید که مخاطبان را به خود وفادار کند.

اگر قصد دارید سایت شما در ذهن کاربر بماند، زمان زیادی را در آن صرف کند و به احتمال قوی تبدیل به یک سرنخ برای فروش محصولات و خدمات شما شود، طراحی آن را به تیم معتهد شایتک بسپارید.