ما می دانیم که هوش مصنوعی می تواند تأثیر مثبت چشمگیری بر نحوه کار ما داشته باشد. هوش مصنوعی بهره وری و خلاقیت ما را افزایش می دهد و بینش ما را بهبود می بخشد تا بتوانیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم. اما سوال مهم این است که بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را چگونه انتخاب کنیم؟

از این گذشته، به لطف رونق سرمایه‌گذاری در فناوری هوش مصنوعی که شاهد ابتکارات سرمایه‌گذاری خطرپذیر بزرگی بود که در سال گذشته به سمت فناوری و به‌ویژه استارتاپ های مبتنی بر هوش مصنوعی هدایت شده‌اند، تعداد بالایی – شاید حتی هزاران ابزار وجود دارد. بررسی مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی و دانستن اینکه از کدام ابزار برای کار استفاده کنید، می تواند یک جستجوی بی پایان و وقت گیر باشد.

اما نگران نباشید، در ادامه این مقاله 8 مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی که باید برای تقویت کار خود در سال 2024 استفاده کنید، گردآوری شده است. برای تهیه این فهرست، این ابزارها با رتبه بندی در سایت های Product Hunt و G2 و سایر بررسی های کارشناسان مقایسه شدند. اگر با این ابزارهای هوش مصنوعی شروع کنید، کار شما بسیار آسان‌تر می شود و سپس می توانید به کاوش دیگران ادامه دهید.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی

1. Jasper AI

هوش مصنوعی Jasper توسط بسیاری به عنوان یک پلتفرم پیشرو برای بازاریابی استفاده می شود. این ابزار بسیار کارآمد است، زیرا شما را قادر می سازد تا به‌طور یکپارچه محتوای بازاریابی متناسب با صدای برند خود ایجاد کنید و از پایگاه داده‌ای که از موادی که با آن تغذیه می کنید توسعه یافته است. شما می توانید محتوای خود را بر اساس استراتژی و هوش شرکت تطبیق دهید و کمپین های چند کانالی را در بازه زمانی کوتاه تری نسبت به مدیریت دستی کل فرآیند ایجاد کنید.

2. ChatSpot AI by HubSpot

هوش مصنوعی ChatSpot توسط شرکت HubSpot توسعه داده شده است. این ابزار فناوری ChatGPT را با HubSpot CRM ترکیب می کند، که شما را حتی کارآمدتر می کند. ربات چت با داده های موجود شما در CRM ادغام می شود و به شما کمک می کند کارهایی مانند تهیه پیش نویس مکاتبات ایمیل یا ایجاد گزارش ها و سوابق CRM را انجام دهید.

3. HubSpot Chatbot Builder

HubSpot یک ابزار ساخت ربات چت رایگان دارد که به شما امکان می دهد تعاملات خدمات مشتری را از طریق وب سایت خود خودکار کنید. این شما را قادر می سازد تا تعاملات مشتری را بر اساس داده های بازیابی شده از HubSpot CRM شخصی سازی کنید و برای ساخت آن نیازی به داشتن تخصص فنی یا برنامه نویسی ندارید.

4. The Gist

چند بار تا به حال متوجه شده اید که در کار خود از صدای زنگ مداوم اعلان ها در همه جا غرق شده اید و ممکن است اعصابتان خورد شده باشد؟ این حواس‌پرتی ها می‌توانند مانع از انجام کارهایی شوند که برای روزتان ترسیم کرده‌اید. theGist یک ابزار هوش مصنوعی است که یک فضای کاری هوشمند یکپارچه را فراهم می کند که در آن همه برنامه های ارتباطی کاری شما در یک داشبورد ادغام شده اند و یک دستیار هوش مصنوعی کار و اولویت های شما را برای شما سازماندهی می کند. این برنامه کاملا با Slack یکی می شود.

5. Lavender AI

هنگامی که با شرکت و اعضای تیم خود در سراسر جهان همکاری می کنید، مطمئناً بهبود مهارت های ارتباطی یک امر ضروری است. Lavender AI یک افزونه ایمیل است که می توانید آن را در CRM یا هر برنامه ایمیلی ادغام کنید و به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از روانشناسی و داده ها ایمیل های مؤثر بنویسید، علاوه بر این، بینش های ارتباطی و مربیگری را بر اساس فعالیت نوشتاری شما ارائه می دهد. دستیار آن همچنین می تواند نسخه‌ای از ایمیل را برای شما پیش‌نویس کند که می توانید آن را سفارشی کنید و سپس ارسال را فشار دهید.

6. Frase IO

اگر می خواهید محتوای بهینه‌شده برای سئو مانند گزارش ها یا وبلاگ ها بنویسید، Frase ابزاری است که به شما در گردش کار کمک می کند تا بهترین شانس را برای نمایش محتوای خود در نتایج جستجو داشته باشید. اگر از آن برای شغل خود یا به عنوان تولید کننده محتوا استفاده می کنید، بینش جامعی به شما می دهد.

7. Trevor AI

چند بار تا به حال خود را در انبوهی از وظایف و جلسات دفن کرده اید و در پایان روز با خود فکر کرده اید که واقعا چقدر کار را انجام داده ام؟ این ابزار هوش مصنوعی یک سازمان‌دهنده هوشمند است که به شما کمک می کند بهترین زمان ها را برای تعیین وظایف خاص پیش‌بینی کنید و به شما کمک می کند تا با سازمان‌دهی کارهای خود در یک مکان و در عین حال به شما امکان تمرکز روی یک کار را در یک زمان، بهره‌ورتر باشید.

8. Rewatch AI

هوش مصنوعی Rewatch ابزار قدرتمندی است که تمام دقیقه‌های جلسه، خلاصه ها، موارد اقدام و حتی ضبط ویدیوی جلسه شما را در یک داشبورد یکپارچه یکپارچه می کند. این به شما کمک می کند از سوءتفاهم یا اشتباهات جلوگیری کنید، موارد یا اقداماتی را که ممکن است برای شنیدن آنها حضور نداشته‌اید، از طریق یک بانک دانش مرکزی پیگیری کنید، و ساعت ها در وقت شما صرفه‌جویی می کند.

سخن پایانی

همانطور که می بینید، اگرچه این ابزارها بر بازار هوش مصنوعی تسلط دارند، اما ابزارهای هوش مصنوعی برای فرآیندهای کاری بسیار بیشتر از استفاده از ChatGPT یا Copilot هستند. تجربه کاری جدید شما، مملو از بهره وری و کارایی، تنها با چند کلیک فاصله دارد. پس می توانید از این ابزارها در سال 2024 استفاده کنید و کار خود را راحت تر کنید.