به گزارش رسانه های انگلیسی زبان، شرکت آمازون روز جمعه اعلام کرد که کارمندان این شرکت از این پس، حداقل سه روز در هفته را باید بصورت حضوری در شرکت کار کنند.

همه گیری ویروس کرونا یکی از دلایلی است که محل کار کارمندان آمازون را تغییر داده بود و شرکت های مختلفی همچون آمازون، از کارمندان خود خواسته بودند تا بصورت دور کاری به فعالیت های شغلی خود ادامه دهند. حتی با کاهش بیماری کرونا در سراسر دنیا، بسیاری از کارمندان شرکت های مختلف فناوری، از راه دور یا در یک محیط ترکیبی در حال کار هستند.

در پستی که در سایت رسمی شرکت آمازون منتشر شد، اندی جاسی، مدیر اجرایی غول تجارت الکترونیک (آمازون)، اعلام کرد که این تصمیم در جلسه ای در اوایل این هفته گرفته شده است و این اقدام یادگیری و همکاری را در این شرکت آسان تر خواهد کرد.

اندی جسی

اندی جاسی در ادامه می گوید:

این تصمیم به هزاران کسب و کار مستقر در اطراف محل های دفتر مرکزی شهری Amazon در Puget Sound، ویرجینیا و ده ها شهر در سراسر دنیا که کارمندان ما به دفتر می روند، رونق می بخشد.

او در ادامه می گوید:

من می دانم که برای برخی از کارمندان آمازون، سازگاری مجدد با یک روش جدید کار مدتی طول خواهد کشید. اما در مورد تأثیر مثبتی که در نحوه خدمت به مشتریان و همچنین بر رشد و موفقیت کارمندانمان خواهد داشت بسیار خوشبین هستم.

در ادامه این پست همچنین گفته شده است که استثنائاتی در این تمصیم وجود دارد و کارمندان پشتیبانی مشتری و فروشندگان این شرکت اختیار دارند که تصمیم بگیرند بصورت دورکاری کار میکنند یا بصورت حضوری.

شرکت آمازون در اکتبر سال 2021 میلادی اعلام کرده بود که به تیم های فردی اجازه خواهد داد درباره این موضوع تصمیم گیری کنند.