عنوان این مقاله ممکن است برای شما عجیب باشد. اما آیا از خود سوال کرده اید که هوش مصنوعی و ChatGPT نویسندگان را بی خانمان نمی کند؟

یکی از نویسندگان می گوید:

اگر فکر می کنید هدف از نوشتن، فقط نوشتن است، شما به عنوان یک نویسنده قابل جایگزین هستید.

اما کار یک نویسنده، فقط نوشتن نیست، بلکه کار دشوار اندیشیدن است.

شاید هوش مصنوعی به کار نوشتن کمک کند، اما همیشه این به یک نویسنده بستگی دارد که فکر کند، ترکیب کند، به نقطه ها بپیوندد و در واقع زندگی کند تا چیزهای خوبی برای نوشتن وجود داشته باشد.

بات مکالمه ChatGPT نمی تواند برای شما مانند یک انسان عشق ورزی کند و سپس آن را به یک رمان عاشقانه تبدیل کند. فقط نویسندگان هستند که می توانند این کار را انجام دهند.

آیا هوش مصنوعی و ChatGPT میتواند جای نویسندگان را بگیرد؟

نویسندگانی که می توانند روند هوش مصنوعی را ببینند و از آن بهره برداری کنند، رقم های 6 و 7 می گیرند زیرا هوش مصنوعی به تیمی از کارمندان دیجیتال برای نوشتن تبدیل می شود.

بدون وبلاگ، فقط یک خبرنامه

قبل از این مشکلات زیادی سد راه ورود نویسندگان جدید به عرصه نویسندگی وجود داشت.

شما باید درک می کردید که چگونه کدنویسی کنید یا از یک توسعه دهنده وب بخواهید یک سایت بسازد تا بتوانید روی آن بنویسید. سپس باید موتور جستجوی جهنمی گوگل را از طریق هنر سئو درک می کردید.

اکنون وبلاگ ها در حال مرگ هستند و وبلاگدهی های زیادی فعالیت های خود را متوقف کرده اند. مثلاً ممکن است آخرین باری که برای دیدن یک وبلاگ خاطره انگیز به بلاگر یا تامبلر رفته اید، چند سال پیش بوده باشد.

اما امروزه خبرنامه ها وبلاگ نویسی را در اختیار گرفته اند و به نویسندگان اجازه می دهد خوانندگان را بیابند، این یک فرصت بزرگ است.

خبرنامه ها نویسندگان را از اقتصاد توجه خارج کرده و به اقتصاد اشتراک می برند. این اقتصاد جدید برای نویسندگان مبتنی بر ارزش است، نه توانایی شما برای فریاد زدن در مورد سیاست در خلأ و تشکیل ارتش.

کسب درآمد مستقیم سخت ترین راه است

نویسندگان همیشه فریاد می زدند:

به من برای نوشته ام پول بده

اما واقعیت این است که کسب درآمد مستقیم از نوشتن سخت ترین راه است. کسانی که بر این راه پافشاری می کنند، ذهنیت کمیابی دارند و در نهایت ناامید و شکسته می شوند.

نوشتن خوب شما را مغناطیس فرصت ها می کند. این فرصت های غیرمستقیم بیشترین درآمد را دارند. چرا باید اینگونه باشد؟ زیرا نوشتن رایگان 10 برابر بیشتر از نوشتن پولی قابل اشتراک گذاری است.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد هنوز از کسب درآمد از خبرنامه خود می ترسند.

چیزی در مورد نوشتن رایگان وجود دارد که مقاومت ناپذیر است. رایگان به جای تراکنش، روابط ایجاد می کند و روابط به مرور زمان شما را به پول زیادی می رساند.

فریلنسینگ و تولید محتوا

مسیر دیگر فریلنسینگ است. مطمئناً می توانید برای دیگران کلمات بنویسید و پول دریافت کنید. اما پس از آن درآمد شما به زمان شما گره خواهد خورد. به این دلیل است که بسیاری از نویسندگان، نمی خواهند این کار را برای درازمدت انجام دهند.

امروزه نویسندگان بیشتری در مورد کسب درآمد غیرمستقیم می آموزند و کلمات را به صورت رایگان ارائه می دهند.

مثالها عبارتند از:

  • کتاب ها
  • اتفاقات زنده
  • پادکست ها
  • مشاوره
  • آموزش آنلاین
  • سخنرانی عمومی
  • تجارت الکترونیک

بدون وب سایت، فقط یک صفحه فرود

طی سال های اخیر، نویسندگان استاد صفحات فرود شده اند.

به جای رویکرد اسپم در روزهای قدیم، نویسندگان باهوش از صفحات فرود (وب سایت تک صفحه ای با یک دکمه) استفاده می کنند تا خوانندگان را وادار به اقدام و تبدیل شدن به بخشی از جامعه خود نمایند.

جوامع، خوانندگان آینده هستند و مسیر جدید این است که خوانندگان را از کانال های رایگان مانند شبکه های اجتماعی به یک جامعه ساده تبدیل کنیم. هنگامی که خوانندگان آنجا هستند، می توانید از طریق نوشتن به مشکلات آنها پی ببرید و از آنها بپرسید که برای چه گزینه هایی ممکن است هزینه کنند.

نوشتن اکنون با تجارت تفاوتی ندارد

کسب و کارها برای بقای خود مشکلات را حل می کنند و نویسندگان نیز همین کار را انجام می دهند. فصل برای نویسندگان تغییر کرده است.

ناشران کتاب پلتفرم های نویسنده را جستجو می کنند که به دنبال نویسنده هستند. آنها اکنون تشنه نویسندگانی با مخاطبان رسانه های اجتماعی موجود هستند. سپس از کسب و کار انتشارات خود برای تقویت کار خود استفاده می کنند.

نوشتن

علیرغم اینکه گزینه معامله کتاب هنوز وجود دارد، بسیاری از نویسندگان ترجیح می دهند که خود منتشر کنند زیرا:

  • آنها همه پول را نگه می دارند
  • سرعت
  • شما می توانید قیمت های دیوانه کننده ای را تعیین کنید

کتاب ها رابطه ساز هستند. اکنون می توانید در صورت تمایل، یک کتاب در ماه منتشر کنید. سپس از تبلیغات آمازون برای تبلیغ آن به مخاطبان و ایجاد بازگشت سرمایه مثبت در سرمایه گذاری خود استفاده کنید.

پول نقد زیاد، وقت آزاد زیاد

نویسندگان دیگر هنرمندان گرسنه نیستند.

نویسندگان باهوش اینترنت که مانند یک تجارت عمل می کنند، اینترنت را تحت کنترل خود در می آورند و رمانتیک هایی را که از تکامل امتناع می ورزند و تراشه ای روی شانه های خود دارند غرق می کنند.

دنیا منصفانه نیست اما شما می توانید با خلاقیت خود آن را منصفانه کنید.

در حال حاضر بهترین زمان در تاریخ برای نویسندگان است که از طریق نوشتن آنلاین به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند و وقت آزاد بیشتری برای انجام هر کاری داشته باشند.

تنها چیزی که لازم است یک ذهن باز و توانایی تکرار آنچه قبلاً کار می کند است.