شرکت روناس طب با نام کامل؛ شرکت تولید کننده روناس تجهیز طب با کد ثبتی(۲۴۵۹۳۱) در اداره ثبت شرکت ها در تاریخ (۱۳۸۴/۰۲/۲۱) به ثبت رسیده است. این شرکت در زمینه توزیع سراسری، تولید، ثبت، صادرات و واردات ثبتی تجهیزات پزشکی فعالیت دارد.

این شرکت از سال 1384 شروع به فعالیت نموده و به تولید محصولات بهداشتی مشغول بوده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات توانبخشی در ایران و با قریب به 20 سال سابقه حضور در صنعت تولید، نقش بزرگی را در بهبود و پیشرفت این صنعت ایفا می‌نماید.

شرکت روناس طب با بیش از 15 سال تجربه در حوزه سلامت و بهداشت به عنوان یکی از شرکت‌های اصلی ایرانی در زمینه ارائه محصولات پزشکی و توانبخشی، با بهره گیری از مهندسین پزشکی مجرب، شروع به ساخت، تولیــد و عرضه تجهیزات پزشکی پیشرفته در شاخه جراحی عمومی و پوست نمود.

این شرکت با تأکید بر دانش و فناوری‌های روز دنیا و زیرساخت های کیفی مورد نیاز و با تکیه بر سرمایه انسانی و نیز استانداردهای مورد تأیید مراجع ملی و بین المللی، جهت رضایت ذینفعان به منظور ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط فعالیت می نماید.

رناس طب

خدمات شرکت

در سالهای اخیر با توجه به تقاضای بالای مراکز درمانی ناتوانی جنسی جهت درمان ناتوانیهای جنسی و کمبود تجهیزات کمک درمانی در این زمینه شروع به تحقیقات گسترده ای در این شاخه از علوم پزشکی نمود و با استفاده از دانش پزشکان مجرب در درمان این مشکلات؛ اقدام به تولید تجهیزات توانبخشی جنسی نمود و اکنون شاهد ارائه ابزارهای توانبخشی از این گروه می باشیم. طبق اعلام شرکت، در آینده، محصولاتی ارائه خواهند شد که برای اولین بار در دنیا توسط این شرکت اختراع و تولید خواهد شد.

محصولات روناس طب

همانطور که اشاره نمودیم شرکت روناس طب در زمینه تولید محصولات بهداشتی و توانبخشی ارائه خدمات می نماید. از جمله محصولات مهم این شرکت می توان به وکیوم مردانه ناس طب، دستگاه وکیوم سینه و دستگاه لارجر باکس را نام برد که در ادامه به معرفی بیشتر این محصولات می پردازیم.

دستگاه وکیوم مردانه

وکیوم ابزاری است که برای اختلال نعوظ مردان ساخته شده است. این ابزار با کمک پمپ جریان خون را به آلت تناسلی وارد کرده و سبب نعوظ و حفظ آن می‌شود. وکیوم مردانه شامل انواع پمپی و برقی می باشد. این دستگاه دارای یک لوله هست که بر روی آلت مرد قرار می گیرد و یک حلقه که در قسمت پایین آلت تناسلی است. همچنین دارای یک بسته وکیوم به صورت دستی یا پمپی که هوا را از لوله خارج می کند و سبب نعوظ می شود. محصول تولید شده توسط شرکت رناس طب می تواند برای افزایش حجم نیز استفاده شود و از این لحاظ بسیار کم عوارض تر از قرص حجم دهنده می باشد. همچنین از لحاظ کیفیت ساخت نیز این محصول روناس طب بسیار با کیفیت بوده و قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

دستگاه وکیوم سینه

بادکش سینه ؛ نوعی دستگاه بزرگ کننده است، که در حال حاضر از بهترین انتخاب ها برای افزایش سایز سینه ها محسوب می شود. پمپ یا بادکش سینه حجم بسیار کمی را اشغال می کند. این دستگاه عوارض جانبی خاصی ندارد. این دستگاه از دو کاپ (قابل استفاده برای سایز مختلف سینه ها) تشکیل شده است که دارای یک شلنگ رابط و یک پمپ دستی است. این محصول روناس طب نیز یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد و بدون تعارف حتی از نمونه های خارجی نیز بهتر تولید شده است. این محصول دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد و مورد تایید است.

دستگاه لارجر باکس

یکی از دستگاه هایی که در حوضه افزایش توان جنسی آقایان بسیار کاربرد یافته است، دستگاه لارجر باکس می باشد. این دستگاه، یکی از جدید ترین تکنولوژی ها در حوضه پزشکی و سلامت می باشد که برای افزایش سایز آلت در آقایان، هم از نظر طولی و هم افزایش قطر آلت طراحی و تولید شده است. این محصول یکی از بهترین روش های جایگزین استفاده از دارو برای افزایش سایز مردان است. مکانیسم دستگاه لارجر باکس که بر اساس اصل “کشش یا ترکشن” و “تقسیم سلولی” کار می کند و در طول زمان استفاده، به تدریج موجب افزایش طول در مردان می گردد.

دستگاه بادکش

بادکش درمانی در قدیم و به شیوه های سنتی به کمک لیوان و آتش زدن پنیه آغشته به الکل صورت می گرفت. اما با پیشرفت تجهیزات، دستگاه بادکش توسط شرکت روناس طب تولید و عرضه شده است که دارای ظروف مخصوص و همچنین سیستم مکش و تخلیه هواست. در واقع دستگاه بادکش دارای سَری هایی شبیه به فنجان است که عملکردی مشابه با همان لیوان های سنتی دارد؛ ضمن آنکه به کمک قسمت سوزنی شکل متصل به قسمت بالای سَری ها، تخلیه هوا نیز با عمل پمپ کردن انجام می شود. در نتیجه دستگاه بادکش، خروج اکسیژن و عمل بادکش کردن را به صورت کنترل شده و دقیق انجام می دهد.

محصولاتی مانند دستگاه تصویه هوا، میکرودرم ابریشن و دستگاه الکتروسرجری از دیگر محصولات این شرکت می باشد.

تاییدیه ها و مجوز ها

شرکت روناس طب دارای گواهی تولید بوده و همچنین تمامی محصولات تولیدی نیز دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و ثبت شده هستند. همچنین به صورت تخصصی این محصولات دارای تائیدیه انجمن ارولوژی ایران نیز می باشند. ویژگی اصلی محصولات این شرکت نیز کیفیت بالای ساخت آن ها می باشد و تمامی محصولات شرکت را می توان بدون نیاز به نسخه پزشک تهیه نمود. محصولات این شرکت در اکثر فروشگاه های اینترنتی معتبر کشور نیز ارائه می شود.

امیدواریم در معرفی این شرکت و محصولات آن، اطلاعات مفیدی برای خوانندگان گرامی فراهم آورده باشیم.