یکی از بهترین روش‌های خرید لباس اورجینال در ایران با قیمتی مناسب و اطمینان از اصالت کالا، خرید مستقیم از آنلاین‌ شاپ‌ ها است. ما در این مطلب به این چالش مهم خواهیم پرداخت، پس تا انتهای این مطلب با همراه باشید.

با توجه به تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان ایران، هیچ برند نامدار و معتبر جهانی در کشور ما نماینده رسمی ندارد. به همین علت خرید لباس اورجینال تبدیل به یک چالش برای مردان و زنانی که به برند پوشاک خود اهمیت می‌دهند شده است. شوربختانه به علت عدم وجود نمایندگی رسمی برندهای برتر جهان در ایران، سودجویان زیادی اقدام به تولید و عرضه پوشاک فیک با کیفیت پایین مینمایند که همین امر باعث از دست رفتن اعتماد خریداران می‌شود. چه کاری باید انجام داد؟ بهترین راه خرید محصول اورجینال با قیمت مناسب چیست؟

خرید از آنلاین شاپ

روش‌های خرید لباس اورجینال

یکی از روش‌ها خرید محصول اورجینال، خرید از نمایندگی‌های رسمی برند پوشاک مورد نظر در خارج از ایران است. هزینه سفر مهم است پس کم‌هزینه ترین انتخاب برای رسیدن به نمایندگی رسمی برند مورد نظر، شهر استانبول می باشد که همه برندهای برتر و خوش آوازه جهانی در اکثر پاساژ‌های این شهر فروشگاه مجاز دارند. شما در مراکز خرید کشور ترکیه با خیالی آسوده خواهید توانست محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

این روش به دلیل هزینه‌های اضافه‌ای که علاوه بر خرید لباس شامل میشود به مانند خرید بلیط هواپیما، پرداخت عوارض خروج از کشور، هزینه اقامت در هتل و خوراک چند روز سفر که در شهر استانبول کمی زیاد است، معقول به نظر نمیرسد. سفر به ترکیه و خرید از نمایندگی برند‌های برتر جهان که در این کشور است تنها در صورتی معقول به نظر می رسد که شما قصد سیاحت شهر زیبای استانبول را نیز داشته باشید.

خرید آنلاین لباس اورجینال

شما برای خرید پوشاک اورجینال به راحتی می‌توانید به صورت مستقیم و مراجعه سایت برند مورد نظر خود، محصول مورد نظر خودتون رو خریداری نمایید و از اصل بودن آن محصول اطمینان داشته باشید. اما این راه نیز مشکلاتی دارد. به دلیل تحریم‌های صورت گرفته علیه کشور عزیزمان، هیچ یک از برند‌های پوشاک معتبر جهان به ایران ارسال مستقیم ندارد. همچنین این سایت‌ها تنها پرداخت های بین المللی را پشتیبانی میکنند و امکان پرداخت با کارت‌های عضو شتاب وجود ندارد.

پس راه چاره برای خرید مستقیم از وب سایت‌های معتبر جهانی چیه؟ خیلی کوتاه و خلاصه بخواهیم خدمتتان عرض کنیم، شما به سادگی می توانید به شرکت‌های واسطه ای که در خارج از ایران فعالیت می کنند و کار اصلیشون ثبت سفارش برای هموطنان عزیز از سایت‌های برندهای مورد نظر و تحویل آن و سپس ارسال کالا به صورت قانونی به ایران است، مراجعه کنید و ثبت سفارش خودتون رو به آنها واگذار نمایید.

در این راه اولین چالشی که درباره خرید آنلاین از شرکت‌ها واسط با آن روبرو خواهید شد، پیدا کردن شرکتی معتبر و اعتماد به آنهاست. ما در ادامه این مطلب به شناسایی وب سایتهای معتبر شرکت های واسط این امر خواهیم پرداخت.

روش‌های شناسایی شرکت های معتبر برای خرید از ترکیه

اولین و مهمترین چالش این جستجو، داشتن نماد اعتماد الکترونیک آن سایت میباشد. هر وب سایتی که در ایران فعالیت می کند میبایست فعالیت خود را به صورت قانونی ثبت و برای دریافت اینماد اقدام نماید. طبعا سایت‌هایی که نماد اعتماد الکترونیک خود رو دریافت کرده باشند، تمام موارد قانون تجارت الکترونیک در ایران رو رعایت می کنند و طبق چهارچوب تنظیم شده توسط وزارت صمت عمل مینمایند.

پشتیبانی آنلاین نشان دهنده کارایی وب سایت فروشگاهی

تمام سایت‌های فروشگاهی که دراین راه فعالیت می‌کنند میبایست پشتیبانی آنلاین داشته باشند تا در صورت ایجاد هرگونه سوال یا مشکلی بتوانند پاسخگو مشتری باشند. نمیتوان به صورت قطعی گفت هر فروشگاهی که دارای پشتیبانی آنلاین است خواهد توانست خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهد. اما میتوان نوید دهنده یک سایت پویا که به حقوق مشتری احترام میگذارد باشد.

درگاه پرداخت ایمن

با توجه به گسترش فضای مجازی و بالا رفتن تعداد فروشگاه‌های اینترنتی متاسفانه مباحث مربوط به کلاهبرداری های آنلاین نیز گشترش پیدا کرده، فقط و فقط از وب سایت هایی اقدام به خرید آنلاین کنید که، از درگاه پرداختی مطمئن به مانند نکست پی، زرین پال و یا از درگاه های بانکی معتبر استفاده کنند. در رابطه با درگاه پرداخت امن میتوانید اطلاعات بیشتری را با جستجو در اینترنت پیدا کنید.

رابط کاربری ایمن

هر سایت معتبیری باید نماد قفل را در کنار لینک سایت خود در قسمت url مرورگر داشته باشد. این نما همان SSL یا به عبارت دیگر Secure Socket Layer میباشد. راه تشخیص دیگر این پروتکل امن https بودن آن در اول آدرس سایت است. کار اصلی لایه اتصال امن همانطور که از نامش پیداست رابط کاربری ایمن را در اختیار کاربر قرار میدهد تا اطلاعات مشتریان و کاربران هر وب سایتی به واسطه رابط های نا ایمن به سرقت نروند.

پیشنهاد ما

با توجه به موارد گفته شده پیشنهاد ما برای خرید محصولات اورجینال از طریق ثبت سفارش از سایت برند مورد نظر، فروشگاه اینترنتی کالایول میباشد. این فروشگاه با در نظر گرفتن نیاز کاربران ایران به خرید مستقیم از برند‌های مطرح پوشاک اقدام به راه اندازی وبسایتی نموده است که کار را برای خریدار راحت نموده وبا توجه به پشتیبانی قوی واینکه تمامی مراحل خرید و ارسال تا زمان تحویل کالا سفارش داده درب منزل به اطلاع شما میرساند، پیشنهاد خوبی میتواند باشد.
همچنین میتوانید با عضویت در پیج اینستاگرام آنلاین شاپ کالایول از آخرین کمپین‌های تخفیفی و حراج‌های برند‌های معتبرجهان مطلع شوید