پس از آن که محرومیت عیسی آل کثیر توسط کنفدراسیون ورزش فوتبال آسیا تایید شد مدیران باشگاه سرخپوشان پرسپولیس به فکر جذب مهاجم جدیدی برای این تیم افتادند تا مشکلات پرسپولیس در خط حمله برطرف شود ولی از آنجایی که سهمیه جذب 7 بازیکن لیگ برتری توسط این تیم تکمیل شده است حالا پرسپولیس یا باید از لیگ یک بازیکن جذب نماید و یا این که به دنبال استخدام یک بازیکن ایرانی شاغل در خارج از ایران باشد.
البته راه دیگری هم برای پرسپولیس وجود دارد که با توجه به هزینه‌های زیاد احتمالا این راه میسر نخواهد شد. به این دلیل که تیم سرخ پوشان باید به صورت قرضی از یکی از باشگاه‌های لیگ برتری ایران مهاجم مورد نظرش را جذب نماید که در این صورت علاوه بر پرداخت حقوق این بازیکن باید هزینه ای هم به باشگاه بازیکن مورد نظر پرداخت کند.

در همین موضوع آقای محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران عنوان کرد که:

هر تیم لیگ برتری می‌تواند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مدنظرش را جذب کند اما باید سقف جدب ۷ بازیکن لیگ برتری را رعایت کند.

محمودزاده در پاسخی به این پرسش که حالا که تیم پرسپولیس سهمیه‌ لیگ برتری‌اش تکمیل شده آیا با خارج کردن نام آل کثیر از لیست می‌تواند بازیکن لیگ برتری جدیدی جذب کند پاسخ داد:

خارج کردن از لیست معنایی ندارد اگر باشگاهی سهمیه لیگ برتری‌اش تکمیل شود اگر در موعد نقل و انتقالات باشیم می‌تواند قراردادی یکی از بازیکنان جدید خود را توافقی و به صورت دو طرفه فسخ کند و به جای آن بازیکن جدید جذب کند.
این سخنان محمودزاده نشان از آن دارد که تیم پرسپولیسی فقط با فسخ دو طرفه قرارداد عیسی آل کثیر این امکان را خواهند داشت که به جای این بازیکن از تیم‌های لیگ برتری بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند.

 

عیسی آل‌کثیر متولد 18 بهمن 1368 از شهر دزفول ایران است که برای تیم های مختلف فوتبال ایران از جمله پرسپولیس به میدان رفت است. آل‌کثیر که به عنوان مهاجم به بازی میکند در زمان عضویت در تیم آلومینیوم هرمزگان، آقای گل رقابت‌های لیگ آزادگان ۹۴–۱۳۹۳ شده بود.

به دلیل نوع شادی که او در بازی پرسپولیس در برابر پاختاکور ازبکستان به نمایش گذاشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا او را 6 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم کرد. با این که این سازمان این شادی گل را مصداق تحقیر نژادی دانست، اما عیسی آل‌کثیر چنین مفهومی در شادی خود را رد کرد