سایت استادورک مخصوص کارهای ساختمانی و دکوراسیون و نما در استان اردبیل راه اندازی شده که به صورت یک اپلیکیشن جذاب در کافه بازار قابل دانلود می باشد.

در این برنامه امکان مشاهده 3 بعدی نمای داخلی خانه ( دکوراسیون) یا کابینت آشپزخانه و یا نمای بیرونی وجود دارد.

www.ostad.work

استاد وٌرک در اردبیل

اپلیکیشن استاد ورک اجازه میده تا مشتری درخواست کار ثبت کنه و کارفرما نیز قیمت اعلام کنه و این رویداد در قالب یک پیام خصوصی ویژه در اپلیکیشن انجام می شود.

وارد برنامه شدم و با شیوه ی جدید نمایش کسب و کار مواجه شدم که البته طی اطلاعیه ای نوید ورژن جدید داده بودند.

اگر الان به برنامه سر بزنیم ( ۱ شهریور ۱۴۰۱ ) در حال بروزرسانی به نسخه جدید هست.

استادورک

از ویژگی خیلی خوب این برنامه این بود که امکان نمایش ۳ بعدی کسب و کار رو فراهم کرده بود.

مثلا پروژه یه صنف ساختمانی مثل کابینت و کناف کار رو به صورت ۳بعدی نمایش میده تا مشتری خوب بتونه بررسی و سفارش بده.

نسخه اولیه منتشر شده ، و نسخه نهایی در راه است

پس از راه اندازی مجموعه کسب و کارهای آنلاین در سطح کشور با نام های بسیار شناخته شده تصمیم گرفتیم برای استان اردبیل سیستم اختصاصی پایده سازی کنیم.

کسب و کارهایی استان اردبیل مثل نجاری (+ کابینت آشپزخانه اردبیل کمددیواری، کناف کاری اردبیل ، پارکت، کاغذ دیواری، نقاشی دیوار و سقف، پتینه کاری و سایر مشاغل مرتبط با خانه در استادورک گرد هم آمده اند.

اردبیل مرکز فعالیت استادورک

این اپلیکیشن پتانسیل فعالیت کشوری رو بخوبی داره و حتی در سطح کشور هم تابحال نمایش ۳ بعدی در داخل اپلیکیشن ندیده بودم. چطور این رو فقط مختص اردبیل کردن یکم جای سوال داره و مهندسین برنامه می تونن براحتی همین برنامه را در سطح کشور استان به استان عملیاتی کنند!.

اردبیل شاید جمعیت کمتر از ۵۰۰ هزار نفر داره و درحالی که اگر همین برنامه اینجا تهران باشه ( با ۱۶ میلیون جمعیت) می تونه بازدهی ۳۰ برابری برای موسسین داشته باشه.

نام استادورک

اسم این اپلیکیشن به صورت ostad work نوشته می شود. میشه گفت بهترین اسم ممکن ( استاد ) و بهترین پسوند ممکن work ( کار) رو انتخاب کردن و به تنهای این اسم از وزن و اندازه خوبی برخورده.

دانلود استاد وٌرک از کافه بازار و مایکت و مستقیم