خرید لایک اینستاگرام با توجه به این که اینستاگرام با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه، فرصت بزرگی را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند، چه بخواهید به یک سلبریتی رسانه اجتماعی تبدیل شوید یا صرفاً به دنبال گسترش آگاهی از برند در اینستاگرام باشید و در همان زمان، بیش از 200 میلیون کسب و کار وجود دارد که محصولات خود را بر روی این پلتفرم بازاریابی می کنند، برای متمایز شدن از رقبا، خرید لایک اینستاگرام می تواند وسوسه انگیز باشد. ممکن است وسوسه انگیز باشد که برای گسترش مخاطبان خود از جمله خرید فالوورهای اینستاگرام، هر جا که می توانید از میانبرها استفاده کنید و دست به خرید لایک برای پست های خود شوید.

آيا خرید لایک اینستاگرام عقلانی است؟

اما با اینکه عقل مردم به چشم شان است و همین موضوع است که بعضی افراد را ترغیب به خرید لایک اینستاگرام یا بدتر از آن خرید فالوور اینستاگرام می‌کند! ولی الگوریتم اینستاگرام کاملا برعکس کار میکند، شاید این به ظاهر خوب باشد و مقطعی جوابگوی نیازهای شما باشد ولی در طولانی مدت باعث افت مخاطبین شما خواهد شد.

اولین ترفند و مهمترین آن برای دیده شدن در اینستاگرام افزایش لایک آن می‌باشد و همچنین تعامل مخاطبین با شما در کامنت ها و دایرکت، پس بعد از رعایت استراتژی برای تولید محتوا در اینستاگرام، مهم‌ترین قدم برای جذب مشتری و جلب اعتماد کاربران، فعال بودن پیج اینستاگرامی‌تان است.

در الگوریتم قبلی اینستاگرام که ترتیب نمایش دادن عکس‌ها بر اساس زمان پُست شدن آنها بود، گرفتن لایک و فالوور کار دشواری بود. اکنون که اینستاگرام از روش دیگری استفاده می کند که به آن نرخ تعامل می گویند کار کمی سخت تر شده. پس ماهم به عنوان یک ادمین باید مطابق با این روش پیش برویم تا بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم.

خرید لایک و خرید ویو طبق الگوریتم اینستاگرام

در واقع در آپدیت جدید اینستاگرام پست افرادی که شما در گذشته عکس‌های آنها را لایک کرده‌اید یا زیر پست آنها کامنت گذاشته‌اید و یا استوری آن‌ها را دنبال کرده‌اید بالاتر از دیگران نمایش داده می‌شوند. بنابراین این موضوع باعث شده است که شما بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهایی که در این شبکه اجتماعی به درآمدزایی پرداخته‌اند را ندیده و آنها را دنبال نکنید. خرید ویو اینستاگرام یکی از خدمات مای ممبر است که بر اساس آخرین تغییرات الگوریتم اینستاگرام انجام می شود بنابراین خرید ویو اینستاگرام به پیج شما هیچ آسیبی وارد نمی شود.

مای ممبر

خرید لایک فیک یکی از اشتباهاتی است که باعث خراب شدن استراتژی رشد پیج شما می‌شود، به قولی تمام برنامه‌هایتان را نقشه بر آب می‌کند! یکی از مهم‌ترین دلایلی که شما را وادار می‌کند از خرید لایک فیک، به منظور افزایش لایک‌های صفحه‌تان اجتناب کنید، از بین رفتن تعامل و ارتباط میان شما و کاربرانتان است. حتما موقع خرید لایک از اصل بودن آن مطمعن شوید که اینستاگرام اکانت شما را محدود و بلاک نکند که عواقب بدتری دارد.

باز با این نکته تاکید میکنیم که و این آسان است که مقداری پول خرج کنید، و خیلی سریع پیج خود را تقویت کرده و مشتریان و فروش های جدیدی به دست آورید ولی با این حال، اگر دنبال فالوور وفادار و واقعی هستید، خرید لایک ایده‌آل نیست.

خرید لایک اینستاگرام از مای ممبر

بیشتر سعی ما در این مقاله بر این است که چگونه خرید لایک اینستاگرام بر رشد پروفایل اجتماعی، تعاملات ناشی از آن تأثیر می گذارد. اما مهمتر از همه، این است که این روش برای بازاریابی در اینستاگرام بی تاثیر است.

به این مثال توجه کنید، یک نفر ساعت ها وقت صرف تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام می کند. اغلب ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد تا به نرخ تعامل بالا در اینستاگرام دست یابد.

اما شما به شرکتی که لایک می فروشد پول می دهید تا این خدمات را با نتایج فوری ارائه دهد. تنها چیزی که آنها نیاز دارند پروفایل اینستاگرام، آدرس ایمیل و پست هایی است که می خواهید لایک کنید، در عرض چند دقیقه، اعداد به شدت افزایش می یابد و حضور شما در رسانه های اجتماعی افزایش می یابد. اما این افزایش تاثیر مثبتی برای پیج شما خواهد داشت؟ پس چرا اکثر حساب های اینستاگرام موفق معمولاً به این روش متکی نیستند.

با وجود اینکه لایک اینستاگرام ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند برای تعامل در رسانه های اجتماعی است، تعداد زیاد لایک در یک پست معمولاً نشان دهنده مشارکت یا موفقیت زیاد است اما ادامه دار بودن و مداومت در این کار به شدت سخت است ولی در کل میتوان گفت اگر می خواهید به سرعت “توهم” حضور قوی در اینستاگرام را ایجاد کنید، خرید لایک اینستاگرام ساده ترین راه حل است و همیشه این را در خاطر داشته باشید که این «لایک‌های» مصنوعی معمولاً از حساب‌های ربات می‌آیند، نه افراد واقعی!

خرید لایک جعلی اینستاگرام هرگز ایده خوبی نیست. وقتی لایک می‌خرید، در خطر از دست دادن اعتبار و رشد رسانه‌ اجتماعی خود باید باشید.

حال به این می پردازیم که چرا باید از خرید لایک اینستاگرام خودداری کنیم.

لایک های جعلی منجر به نرخ تعامل بالا نمی شود. ممکن است در کامنت ها تعداد لایک های بالایی داشته باشید و هیچ تعامل معنی داری نداشته باشید.

خرید لایک اینستا از mymember.shop

داشتن لایک و کامنت واقعی به شما تصویر واضح تری می دهد که کدام پست ها عملکرد خوبی دارند و چگونه می توانید استراتژی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید.

اینستاگرام پست‌هایی با تعامل بالا را بیشتر دیگر مخاطبان نشان می‌دهد ولی تعداد لایک‌های یک پست تنها عاملی نیست که الگوریتم اینستاگرام برای سنجش میزان تعامل در نظر می‌گیرد. اگر لایک های جعلی می خرید اما هیچ نظر یا فعالیت فالوور دیگری ندارید، الگوریتم به راحتی می تواند عدم تطابق در معیارها را تشخیص دهد.

با گذشت زمان، خرید لایک های جعلی می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و بر خلاف الگوریتم عمل کند و محتوای شما را برای مخاطبان مرتبط کمتر دیده شود.

با این وجود دانستیم که اینستاگرام می خواهد کاربران به صورت ارگانیک رشد کنند و با روش های خرید فالوور و خرید لایک به مرور پست های شما به مخاطبان پیچ نشان داده نخواهد شد زیرا خرید لایک نشانگر تعامل واقعی نیست و بدون محتوای با کیفیت بالا که افراد مناسب را جذب می کند، نمی توان دنبال کنندگان را به مشتری تبدیل کرد.