چرا فالوور بخریم؟

امروزه خرید فالوور اینستاگرام راهی برای افزایش تعداد مشتری و فروش محسوب می شود. کلیه افراد دارای کسب و کارهای مختلف، برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود از فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام استفاده می کنند. کسانی که در این زمینه فعالیت دارند حتما اصطلاحاتی چون، خرید فالوور، خرید لایک یا کامنت به گوششان خورده است.

آنچه اعتبار یک پیج اینستاگرام را در میان مشتریان بالا می برد، تعداد فالوور های آن پیج و تعداد لایک و کامنت هایی است که بر روی پست های آن پیج گذاشته می شوند. به همین دلیل خرید فالوور و به خصوص فالوور ایرانی راهی برای افزایش بازدید و فروش بهتر محسوب می شود.

چنانچه قصد خرید فالوور از یک شرکت معتبر و با سابقه را دارید، به وب سایت پارسی فالوور سری بزنید.

مزایایی که خرید فالوور اینستاگرام برای کسب و کار شما به همراه دارد

حال سوالی که مطرح می شود این است که به چه دلیل افزایش تعداد فالوورها تا این حد به رونق کسب و کار ما کمک می کند؟ در ادامه پاسخ این سوال را خواهیم داد.

  • بهتر دیده شدن: خرید فالوور اینستاگرام به بیشتر و بهتر دیده شدن شما کمک می کند. صفحاتی وارد اکسپلور اینستاگرام می شوند که تعداد فالوور و لایک بیشتری داشته باشند. خرید فالوور این امکان را به خوبی برای شما فراهم خواهد آورد. بهترین راه برای بهتر دیده شدن شما در میان رقبا و در این بازار رقابتی و شلوغ، افزایش تعداد فالوور های شما می باشد. این گونه چند پله از بقیه بالاتر هستید.
  • مورد اعتماد بازدید کنندگان خود می شوید: همانگونه که شلوغ بودن یک فروشگاه با مغازه، اعتماد دیگر مشتریان را بالا برده و احتمال خرید آنها را افزایش می دهد، بالا بودن تعداد فالوور یک پیج نیز برای آن اعتبار محسوب می شود. افراد، زمانی که پیجی را دنبال کرده و یا قصد خرید از پیجی را داشته باشند، در ابتدا به تعداد فالوور های آن نگاهی می اندازند. بالا بودن این آمار قوت قلبی برای خریداران بوده و آنها را به خرید ترغیب می کند.
  • با رشد کسب و کارتان از رقبای خود جلوتر باشید: با توجه با آنچه گفته شد، افزایش فالوور باعث افزایش فروش و تعداد مشتریان شما خواهد شد. همه اینها یعنی رونق و رشد بیشتر کسب و کار شما.

با خرید فالوور ره صد ساله را سریع تر طی خواهید کرد.

خرید فالوور، رشد و رونق کسب و کار و فروش

با انواع فالوور و لایک در اینستاگرام آشنا شوید

بالا بردن ترافیک پیج اینستاگرام، افزایش تعداد فالوور، لایک و کامنت همگی باعث ارتقاء و شناخت بهتر برند، محصول و خدمات شما خواهد شد. اگر قصد خرید فالوور را دارید، باید بدانید که فالوور و لایک در اینستاگرام انواع مختلفی دارد.

شناخت این طبقه بندی، به شما در خرید فالوور های هدفمند بهتر یاری خواهد رساند. انواع لایک و فالوور در اینستاگرام به شرح زیر می باشند:

  • لایک و فالوور ایرانی
  • لایک و فالوور خارجی
  • لایک و فالوور واقعی
  • لایک و فالوور فیک

در ادامه قصد داریم درباره هریک از موارد بالا توضیحاتی در اختیار شما قرار دهیم تا در خرید فالوور مطمئن تر قدم بردارید:

تفاوت بین لایک و فالوور ایرانی و خارجی

با افزایش تعداد فالوورها، لایک و کامنت های پیج شما، اعتبار و محبوبیت شما در میان بازدید کنندگان به حد چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. شما به عنوان ادمین پیج برای خرید فالوور و لایک برای پیج خود دو گزینه پیش رو دارید، لایک و فالوور ایرانی و خارجی. تفاوت این دو در نام پروفایل و تصویر اکانت آنها می باشد.

با خرید فالوور و لایک خارجی، محتوا و محصولات شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. بنابراین اگر دارای کسب و کاری در داخل ایران هستید، خرید لایک و فالوور ایرانی برای شما مناسب تر است چرا که شما به دنبال خریداران در داخل کشور هستید نه خارج از آن. فالوور های خارج از کشور برای شما هیچ سودی نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

در زمان خرید فالوور، توجه به این نکته که از به چه فروشنده ای اعتماد کنید بسیار حائز اهمیت می باشد. با خرید لایک و فالوور واقعی، اعتماد بازدیدکنندگان خود را بهتر جلب خواهید کرد. فالوور های فیک وجود خارجی نداشته و به فرد واقعی تعلق ندارند. به همین دلیل شاهد هیچگونه فعالیتی از این نوع فالوورها نخواهید بود. این در حالی است که فالوور های واقعی، به شخص واقعی تعلق داشته، دارای نام و تصویر بوده و در اینستاگرام فعالیت دارند. فالوور های واقعی قادرند از پیج شما بازدید کرده و پست های این پیج را لایک کرده و کامنت بگذارند.

با تمامی این توضیحات حتما پی برده اید که در خرید فالوور، بهترین گزینه کدام است؟ بله، خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای افزایش فروش و رونق کسب و کار شما می باشد.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام، افزایش اعتبار پیج

خرید فالوور واقعی و معتبر از پارسی فالوور، با مناسب ترین قیمت

اگر به دنبال یک مرکز تخصصی و معتبر در زمینه ارائه کلیه خدمات اینستاگرام هستید که پیج اینستاگرام شما را رشد و اعتبار بخشد، پیشنهاد ما به شما پارسی فالوور می باشد. این مجموعه با بیش از هفت سال سابقه درخشان کاری و انجام بیش از یک میلیون سفارش موفق با ارائه یک پنل اینستاگرام کاربر پسند و پرکاربرد به کاربران خود، به آنها در افزایش فالوور، لایک و کامنت پیج شان از صفر تا صد یاری خواهد رساند.

فرآیند اضافه شدن فالوور های خریداری شده بلافاصله پس از خرید آغاز شده و تا زمان رسیدن تعداد آنها به حد نصاب خرید شما، این روند ادامه دارد. در انجام این فرآیند نباری نیست هیچ گونه نگرانی بابت امنیت پیج خود ما داشته باشید. در واقع شما در پنل خرید فالوور خود فقط ملزم به ورود آیدی خود هستید و سایر اطلاعات امنیتی پیج شما دریافت نخواهند شد.

فالوور هایی که از طریق پنل فالوور به پیج شما افزوده می‌شوند واقعی بوده و شما می‌توانید برای توسعه و گسترش کسب و کار خود روی آنها حساب کنید.

پارسی فالوور، با ارائه پنل اینستاگرام و پنل فالوور به ادمین های پیج اینستاگرام، کلیه عملیات را برای آنها ساده کرده است. این مجموعه بزرگ و با سابقه به منظور رفاه حال خریداران ، قیمت پنل های خود را در پایین ترین حد ممکن نگه داشته است تا بدین ترتیب رضایت خاطر آنها را به نحو احسن فراهم آورد.

تیم پشتیبانی پارسی فالوور همواره در کنار شما و پاسخگوی سوالات و مشکلات شما خواهد بود.

 

پارسی فالوور، همراه شما در ارتقاء پیج شما