خرید فالوور ایرانی ارزان نه تنها به بالا بردن فالوور های پیچ شما کمک میکند، بلکه آمار واقعی لایک و بازدید پیج شما را نیز بالا برده و امکان ورود پست های شما به اکپسلور را نیز فراهم میکند. اما در خرید فالوور ایرانی ارزان نیز مانند هر خرید دیگری باید به نکاتی توجه داشت که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

خرید فالوور ایرانی ارزان

مزایای خرید فالوور ایرانی ارزان

رشد و افزایش بازدید پیج در اینستاگرام مانند هر کاری نیازمند تلاش و صبوری زیاد است. اما شما با خرید فالوور ایرانی اینستا میتوانید به سرعت به این رشد و افزایش فالوور برسید و فروش خود را نیز افزایش دهید.

زمانی که شما فالوورهای زیادی داشته باشید حس اعتماد کاربر نیز بیشتر شده و امکان خرید از پیج شما نیز بالا می رود. بخصوص اگر تعداد فالوورهای شما از 10 هزار نفر بیشتر باشد که حرف K در کنار تعداد فالوورهایتان نمایش داده شود.

داشتن فالوور های زیاد میتواند تعامل کاربران را پست ها و استوری های شما بیشتر کرده و امکان ورود آن به اکپسلور را نیز افزایش دهد و از این طریق فالوور واقعی نیز جذب کنید.

از دیگر مزایای خرید فالوور ایرانی ارزان، دریافت فالوور ایرانی با کمترین هزینه می باشد. شما علاوه بر افزایش فالوور های خود، فالوور با کیفیت ایرانی دریافت خواهید کرد که شک بقیه را نسبت به خرید فالوور توسط پیج شما را نیز کاهش خواهد داد.

بهترین پنل خرید فالوور ایرانی ارزان

پنل های زیادی برای خرید فالوور ایرانی ارزان و خدمات مجازی وجود دارند که جدیدا دچار ریزیش زیادی میشوند و فالوورهای بی کیفیت ارائه می دهند. پس انتخاب بهترین پنل خرید فالوور ایرانی ارزان نیز یکی از دغدغه های مهم کاربران می باشد که در این بخش به معرفی بهترین پنل خواهیم پرداخت.

البته امروزه نه تنها در خرید فالوور بلکه در سایر سرویس ها نیز ریزش وجود دارد و برخی پنل ها از سرویس های بی کیفیت استفاده کرده و ریزش بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد.

پنل خدمات اینستاگرام فالونیکس

اما پنل خرید فالوور ایرانی ارزان سایت فالونیکس یکی از بهترین ها در حوزه خرید فالوور و لایک و خدمات شبکه های اجتماعی است. خدمات فالونیکس نه تنها ارزان و با قیمت مناسب بوده بلکه ریزش آنها در کمترین حد ممکن است.

در سایت فالونیکس برای هر سرور درصدی هدیه نیز تعریف شده تا در هر سفارش درصدی هدیه نیز به عنوان جبران ریزش نیز دریافت کنید. درصد این هدیه ها در برخی موارد به 50% نیز می رسد که رقم بالایی است.

(1000 لایک رایگان ! با ثبت نظر برای اپلیکیشن فالونیکس در گوگل پلی و ارسال اسکرین به پشتیبانی)

فالونیکس ارائه دهنده خدمات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی است که میتوانید به خرید فالوور ایرانی ارزان و خرید لایک ایرانی ارزان بپردازید. برخی از خدمات فالونیکس عبارتند از:

  • فالوور ایرانی اینستاگرام
  • فالوور خارجی اینستاگرام
  • لایک ایرانی اینستاگرام
  • لایک خارجی اینستاگرام
  • ویو (بازدید) ایرانی اینستاگرام
  • ویو ریلز اینستاگرام
  • ویو استوری + ایمپرشن و ریچ
  • ممبر کانال و گروه تلگرام
  • خدمات یوتیوب
  • و …

علاوه بر خدمات بالا، خدمات سایر شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، اسپاتیفای، ساندکلاد نیز در پنل فالونیکس ارائه میشوند. لیست خدمات فالونیکس نیز روزانه بروز می شود و خدمات جدیدتری طبق نظر کاربران به پنل اضافه خواهند شد.

نکات مهم در خرید فالوور و لایک

خرید فالوور و لایک و خدمات شبکه های اجتماعی نیز مانند هر خرید دیگری نیاز به تحقیق و بررسی ویژگی هایی که یک سایت فروش فالوور میتواند داشته باشد دارد. در ادامه به بررسی نکاتی که در خرید فالوور ایرانی ارزان باید به آنها توجه داشته باشید، خواهیم پرداخت.

1- نماد اعتماد الکترونیکی ( ای نماد)

ای نماد یک مجوز رسمی از سوی وزارت صمت می باشد که به خریدار اطلاع میدهد سایت موردنظر در این سامانه احراز هویت شده و قابل پیگیری می باشد. سایتی که ای نماد داشته باشد از اطمینان و اعتماد بیشتری برای خرید کاربر برخوردار خواهد بود.

(سایت فالونیکس ای نماد معتبر دارد که در فوتر یا بخش پایین سایت قرار داده شده است.)

 

2-قیمت مناسب خدمات

برخی پنل ها اقدام به فروش فالوور و لایک با قیمت های نجومی و به اسم ایرانی می کنند. این سایت ها حاشیه سود خود را بالاترین حد ممکن قرار داده و سرویس های بی کیفیتی را نیز ارائه می دهند. قیمت سرویس های فالونیکس در ارزان ترین حالت ممکن بوده و حاشیه سود ما نیز در کمترین حد خود می باشد.

3-زمان شروع و استارت سفارش

سفارشات خرید فالوور ایرانی ارزان در فالونیکس در کمترین زمان ممکن پردازش و استارت می شوند. سرعت هر سرور در توضیحاتش ذکر شده که قبل از سفارش میتوانید بطور واضح آنها را مطالعه کرده و بهترین سرور خرید فالوور را انتخاب کنید.

4-پشتیبانی

حل مشکلات کاربران و پشتیبانی یک رکن اساسی در فالونیکس است. همه روزه پشتیبانی و پاسخ به سوالات و مشکلات کاربران از سه طریق، تیکت، پشتیبانی تلگرام و واتساپ انجام می شود پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.

5-ارسال هدیه و جبران ریزش

برخی سرورهای خرید فالوور ایرانی ارزان فالونیکس دارای ارسال هدیه و جبران ریزش تا 30 روز نیز هستند که به کاربر اطمینان می دهد در صورتی که ریزشی نیز وجود داشته باشد جبران خواهد شد و کاربر خیالش راحت است که یک خرید تمام عیار خواهد داشت. هنگام خرید به توضیحات سرور توجه کنید. درصد هدیه و جبران ریزش در توضیحات نوشته شده است.

بهترین روش و سایت خرید فالوور ایرانی ارزان

سایت فالونیکس به آدرس follownix.com یکی از بهترین پلتفرم های خرید فالوور و لایک ایرانی واقعی می باشد که چندین سال است در این حوزه فعالیت میکند. فالونیکس دارای “ای نماد” است و تمام ویژگی های بهترین سایت خرید فالوور را دارد و با خیال راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید.

همینطور از  طریق اپلیکیشن فالونیکس نیز میتوانید تمامی سرویس ها را بصورت یکجا در گوشی موبایل خود داشته باشید. کافی است در مایکت ، بازار و یا گوگل پلی اسم فالونیکس را سرچ کنید و اپلیکیشن ما را دانلود کنید.

اپلیکیشن خرید فالوور | اپلیکیشن فالونیکس

امیدواریم از این مقاله و سایت فالونیکس استفاده کرده و بهترین خرید را برای پیج اینستاگرام خود داشته باشید. پشتیبانان فالونیکس در هرلحظه به سوالات و مشکلات شما پاسخ خواهند داد. برای اعتماد بیشتر شما نیز 1000 لایک رایگان نیز برای شروع به شما هدیه خواهند داد.