جنیفر لوپز یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین خوانندگان و بازیگران جهان بشمار می رود. جنیفر لوپز به تازگی با بن افلک در جورجیای آمریکا ازدواج کرده و اولین عکس خود را از مراسم ازدواجش، در شبکه اجتماعی اینستاگرام و توییتر به اشتراک گذاشت. جنیفر و بن شنبه گذشته در مقابل خانواده و دوستان خود در عمارت همسرش رایسبورو ازدواج کردند. این مراسم یک ماه پس از ازدواج آنها در یک کلیسای عروسی در شهر لاس وگاس آمریکا رخ داد.

به نقل از رسانه های اجتماعی و سرگرمی، آخرین مراسم ازدواج این دو تا حدودی مفصل‌ تر از قبل بود. جنیفر لوپز خواننده و بازیگر 53 ساله در لباس رالف لورن و بن افلک بازیگر و فیلمساز 50 ساله با لباسی سفید از همان طراح، شلوار مشکی و یک پاپیون مشکی حضور داشتند.

جنیفر لوپز و بن افلک

مجله ووگ درباره مراسم عروسی می گوید:

لباس عروسی که جنیفر در این مراسم پوشید، اولین لباس از سه لباس طراحی شده توسط رالف لورن بود که ترکیب ظاهری او برای شب را تشکیل می داد.

 

در مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک چه کسانی حضور داشتند؟

طبق گزارش‌ ها، دوقلوهای جنیفرلوپز، ایم و مکس، که از ازدواج قبلی او با مارک آنتونی (خواننده)، و همچنین سه فرزند بن افلک از ازدواج او با بازیگر جنیفر گارنر ویولت، سرافینا و ساموئل در مراسم ازدواج حضور داشتند. به گفته مجله ووگ، هر پنج بچه در لباس های طراحی شده رالف لورن بودند.

گفته می شود که مت دیمون بازیگر و رفیق دیرینه بن افلک نیز در میان مهمانان حاظر در مراسم حضور داشته است. از دیگر میهمانان مراسم جیسون میوز بازیگر، پیا میلر بازیگر مدل اسلش و کوین اسمیت کارگردان را میتوان نام برد.

 

نخستین عکس عروسی جنیفر لوپز و بن افلک

اولین عکس جنیفر لوپز از مراسم ازدواجش

عکسی که جنیفر لوپز با 220 میلیون فالوور اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت، نمای نزدیک از چهره او از طریق چادر عروسی است که توسط جان روسو گرفته شده است، در حالی که لباس مد ماهی یقه بلند او به خوبی قابل مشاهده می کند.

جنیفر در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام می نویسد:

اولین نگاهی به عروسی من به OnTheJLo.com می‌اندازد.

همچنین مجله ووگ تصویری از او در لباس عروسش منتشر کرد و نوشت:

جنیفر و بن به شما تبریک می گوییم! این زوج شنبه گذشته، 20 آگوست، در مقابل خانواده و دوستانشان در خانه‌ شان در Riceboro جورجیا، در جزیره حفاظت‌ شده همپتون در خارج از ساوانا، ازدواج خود را جشن گرفتند.

جنیفر لوپز در لباس عروسی

 

بلاخره ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک صورت گرفت

جنیفر و بن در اوایل دهه 2000 میلادی با هم رابطه مشهوری داشتند. آنها در سال 2003 میلادی در فیلم Gigli و فیلم Jersey Girl در سال 2004 میلادی با هم بازی کردند و نامزد شدند اما در آن زمان ازدواج نکردند.

عاشقانه “بنیفر” یکی از شناخته شده ترین ها در دنیای هالیوود است و تقریباً 20 سال پس از لغو اولین نامزدی دوباره احیا شد.