به نقل از رسانه های حوزه فناوری، همانطور که اطلاع دارید بازار ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت های زیادی مواجه شده اند و از طرفی دیگر نواسانات زیادی را تجربه می کنند. در همین حین، جستجو های اینترنتی در گوگل برای کلمه بیت کوین به پایین‌ ترین میزان خود در حداقل بیش از یک سال گذشته رسیده است. از سوی دیگر، به نظر میرسد که عبارت وب 3 “Web3” مورد توجه افراد در جهان صورت گرفته است. طبق آمار، نقطه بهره در وب 3 روی عدد 72 است، در حالی که این رقم برای کلمه بیت کوین 27 است. در سه ماه میلادی پیشین، پادشاه ارزهای دیجیتال (بیت کوین) نتوانسته رشد قابل توجهی را از نظر قیمت نشان دهد. ارز دیجیتال بیت کوین که در نوامبر گذشته به بالاترین قیمت خود یعنی 68000 دلار آمریکا رسید، در ماه های اخیر به طرز ناامیدکننده ای در قیمت حدود 19000 دلار آمریکا باقی مانده است.

بیت کوین با قیمت 68 هزار دلار

بیشترین جست و جوی بیت کوین از کشور السالوادور است

در حال حاضر، بیشترین تعداد جستجوگران پیرامون کلمه “بیت کوین” از کشور السالوادور در آمریکای مرکزی ثبت شده است. کشور السالوادور نخستین بار در جهان بود که رمز ارز بیت کوین را به عنوان یک پول ملی در سپتامبر 2021 میلادی قانونی نمود.

کشورهایی مانند نیجریه و هلند نیز درصد بالایی از آمار جستجوی اینترنتی درباره بیت کوین در گوگل را سهیم هستند.

جست و جوی کلمه وب 3 از بیت کوین بیشتر است

به گزارش وبسایت کوین تلگراف با استناد به آمار جستجوگر گوگل، میزان جستجوهای کلمه وب 3 در کشور چین رتبه اول را به خود اختصاص داده است. کشور آفریقایی نیجریه نیز جستجوهای عبارت وب 3 را به همراه کلمه بیت کوین به صورت آنلاین آغاز کرده است. میزان جست و جوی این کلمات در نیجریه بیانگر افزایش کاربران حوزه وب 3 و بیت کوین می باشد.