همانطور که میدانید عمر برکان الغلا (Omar Borkan Al Gala) بازیگر اهل کشور عراق است. او با اخراج از کشور عربستان در سال 2013 به دلیل «بسیار خوش تیپ بودن» در رسانه های خارجی بسیار معروف شد و توانست در مدت کوتاهی شهرتی جهانی بدست آورد. اگر نیاز به بیوگرافی عمر برکان دارید میتوانید به همین لینک مراجعه کنید.

در این مطلب نیز قصد داریم برای شما خوانندگان گرامی مجله اینترنتی اسید هولیک، جدیدترین عکس های عمر برکان و همسرش یاسمین عدیده را نشان دهیم.

 

عمر برکان الغلا

عمر برکان بصورت روزانه عکس ها و تصاویر جدیدی از خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام پست میکند.

 

عمر برکان

عمر برکان گاهی اوقات پست های انگیزشی نیز ارسال میکند. مانند این عکس که میگوید: “زندگی اتفاقی است که دیگر تکرار نخواهد شد. ادامه دهید”

 

عمر برکان اینستا

او گاهی پست های تبریک در مراسمات گوناگون نیز ارسال میکند. در این پست مینویسد: “Eid Mubarak everyone 🌹🌹 عيدكم مبارك”

 

عمر برکان مدل و بازیگر عراقی

به نظر میرسد عمر برکان علاقه زیادی به بسکتبال دارد. با درج این عکس در اینستاگرام عمر برکان نوشته شده است: “بچه ها کدام ورزش را برای تفریح دوست دارید؟ من عاشق بازی بسکتبال به خصوص در تابستان هستم”

 

عکس عمر برکان

عمر برکان بیشتر در کشورهای آمریکا شمالی(کانادا و آمریکا) و امارات ساکن است. با انتشار این عکس نیز میگوید: “احتمالا تنها عراقی است که در ساحل غربی بریتیش کلمبیا(استانی در کانادا) موج سواری می کند”

 

Omar Borkan

این مدل عراقی به طور روزانه عکس هایی از خود در حال فعالیت ورزشی و یا خوشگذرانی منتشر میکند.

 

عمر برکان الغلا

عمر از ورزش های آبی به قایق سواری نیز علاقه دارد.

 

عمر برکان اینستاگرام

عمر برکان با انتشار عکسی از سگ خود مینویسد: “او زیبا نیست؟”

 

 

عکس های یاسمین عدیده همسر عمر برکان

 

یاسمین عدیده

یاسمین در سال 2015 با عمر برکان ازدواج کرده و تنها یک فرزند پسر دارند.

 

عکس یاسمین عدیده

با توجه به عکس های منتشر شده توسط یاسمین عدیده، بنظر میرسد بیشتر در حوزه مدلینگ و تبلیغات فعالیت دارد.

 

عکس فرزند عمر برکان با نام دیاب

با توجه به عکس های درج شده در پیج اینستاگرام عمر و یاسمین، این دو احتمالا جدا از هم زندگی میکنند. چون عکس مشترکی از همدیگر در پیج های خود ندارند. عکس های دیاب را نیز تنها میتوانید در پیچ اینستاگرام یاسمین عدیده ببینید.

 

Yasmin Oweidah

یاسمین گاهی تبلیغات شرکت های فروشنده اکسسوری را نیز انجام میدهد. او با نزدیک به 200 هزار دنبال کننده اینستاگرامی، فعالیت زیادی در این شبکه اجتماعی ندارد و تنها 14 پست ارسال کرده است.