به تازگی و در روزهای اخیر در بین طرفداران تیم فوتبال استقلال شایعه ای به گوش میرسد، مبنی بر این که احتمالا دارد الکساندر نوری سرمربی سابق تیم آلمانی وردربرمن در نیم فصل جانشین فرهاد مجیدی شود!

در حالی این شایعات به گوش میرسد که الکساندر نوری جدیدا به عنوان دستیار، در تیم ملی کشور آمریکا انتخاب و مشغول به کار است.

هدایت تیم ملی فوتبال ایالات متحده، هم اکنون برعهده گرگ برهالتر 47 ساله میباشد و او توانسته است نتایج مناسبی را همراه این تیم ملی کسب نماید اما برای تقویت کادر فنی خود برای سعود به جام جهانی تصمیم دارد تا الکساندر نوری را نیز به جمع دستیارانش اضافه نماید.

الکساندر نوری در شرایطی خرداد ماه امسال حضور در کادر فنی تیم ملی ایالات متحده به عنوان دستیار سرمربی را پذیرفته که طی سالیان گذشته و پس از سرمربی گری او در تیم وردربرمن، بارها صحبت از حضورش در تیم ملی کشورمان و تیم های باشگاهی مانند استقلال مطرح شده و حتی مذاکراتی نیز با نوری در این مورد صورت گرفته بود.

از طرفی دیگر فرهاد مجیدی اگر چه در 5 بازی پیشین، تیمش را با نتیجه تساوی و بدون پیروزی پشت سرگذاشته ولی هنوز باختی را در لیگ برتر فوتبال تجربه نکرده است. شاید جایگاه ششم فعلی تیم فوتبال استقلال مورد نظر کادر فنی و طرفداران این تیم نیست اما تازه 8 هفته از لیگ بیست و یکم سپری شده و هنوز هفته های زیادی پیش رو است.

الکساندر نوری

درباره الکساندر نوری چه میدانیم؟

الکساندر نوری (Alexander Nouri) که سابقه سرمربی گری تیم های آلمانی از جمله وردر برمن، اینگولشتات و هرتابرلین را در کارنامه خود دارد بازیکن سابق فوتبال و زاده شهر رشت کشورمان ایران است. الکساندر نوری با تبار ایرانی اهل کشور آلمان است.

پدر نوری ایرانیست و اهل شهر رشت است و مادر او آلمانی. الکساندر نوری متولد سال 1358 است که هم اکنون 42 سال سن دارد. او ازدواج کرده و یک پسر و یک دختر دارد. آکس نوری شهروند دوگانه آلمانی – ایرانی است.