خرید بک لینک اگر بد است چرا سایت های مطرح مثل دیجی کالا هم اقدام به خرید بک لینک می کند؟

ابتدا لازم هست سئو را تعریف کنیم و رابطه سئو با بک لینک را هم مشخص کنیم. سئو به طور کلی به هر کاری که باعث بهترشدن سایت (ازنظرگوگل) و احیانا سایر جستجوگرها شود، می‌گویند.

مثلا نام دامنه و ارتباط موضوعی نام دامنه یک مورد خیلی خیلی کوچک از این موارد هست. یا مورد مهمتر در سئو، محتوا و متن نوشته شده و جذابیت و خوراک بودن آن هست.

چرا سئو گره خورده به بک لینک و رپورتاژ آگهی ؟

وبسایت ها برای بالا آمدن در نتایج گوگل نیاز به رتبه و اعتبار دارند و این رتبه و اعتبار از طریق مختلف ازجمله داشتن بک لینک و رپورتاژ به دست می‌آید.

در حقیقت تمام سایتهایی که در نتایج گوگل در صفحه 1 هستند از نظر سئوی داخلی خوب و بعضی ها بسیار خوب هستند و فقط در رتبه ی دامنه رقابت میکند. مثلا مجبور هستند مدام رپورتاژ خرید کنند تا از رقبا عقب نمانند.

بک لینک

البته سایتهای مهم دولتی یا سایتهای که برندسازی کردند در سئو تصمیمات دیگری دارند و به طور مثال سایت خبرگزاری بارها اسمش در جاهای مختلف خواسته یا ناخواسته می آید و رتبه میگیرد.

اما یک فروشگاه اینترنتی را جای معرفی نمیکنند مگر اینکه پولی دریافت کرده باشند. پس مدیر فروشگاه باید بابت یک معرفی مبلغی هم پرداخت کند. و این بخشی از سئو حساب می شود.

هزینه بک لینک چقدر می شود ؟

برای تهیه بک لینک بهتره اول بررسی کنید که اگر لینک اول شدید چقدر سودآوری خواهید داشت.

مثلا در عبارت خرید اجاق گاز ، لینک 1 گوگل اگر باشید ، چقدر فروش و درآمد خواهید داشت ، این به شما براحتی کمک می کند که بدانید رقبا در این کیوورد چه میزان حاضر هستند هزینه کنند.

یعنی وقتی فروشگاهی فروش 100میلیونی اجاق گاز را دارد و لینک 1 هست ، در نتیجه حتما این فروشگاه ماهانه چند میلیون هزینه رپورتاژ و بک لینک می کند که جایگاهش را از دست ندهد.

شما برای رسیدن به آن جایگاه ، باید حجم بک لینک ها و سئوی سایت خودتان را بهتر و بالاتر از آن بکنید.

البته راه دیگر بررسی که فنی تر و اصولی تر هست ، بررسی رتبه ی و حجم بک لینک های سایت های رقبا در کیورد مد نظر هست.

از کجا بک لینک خرید کنیم؟

برای خرید بک لینک بهترین گزینه این هست که خرید نکنید ، اما چاره ی که نباشد باید خرید کنید! کسی شما را رایگان معرفی نمی کند الی سوشیال. یعنی خودتان اگر توانایی این را دارید که در اینستاگرام ، توییتر ، یوتیوب ، و .. همزمان با سایت فعالیت کنید و محتوای مخصوص سوشیال را هم تهیه کنید ، فکر میکنم بک لینک نیاز نخواهید داشت. البته باید در سوشیال موفق باشید و فالوور های واقعی به پیج و صفحه ی شما واقعا ارزش بدهند( خرید فالوور را فراموش کنید برای همیشه و هیچ وقت به دردتان نخواهید خورد و حتی پیج را نابود می کند).

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

خرید بک لینک سریع و راحت در بکوریتی

برای خریدبک‌لینک پیشنهاد می شود از سایت بکوریتی استفاده کنید و در این سایت میتوانید در بین سایتها ، وبسایتی که بهتر و ارزانتر هست را انتخاب کنید.