بهترین دبیرستان غیردولتی در شهرکرد دبیرستان دوره اوّل، به عنوان مقطع میانی و حسّاسی است که بایستی در آن دانش آموز، طیّ فرآیندی موفّق و رو به رشد از حال و هوای کودکی به دوران نوجوانی رهنمون شود. از این رو دبیرستان دخترانه صعود وظیفه دارد با فراهم ساختن فرصت های مناسب، به منظور تشخیص استعدادهای خاصّ دانش‌آموزان به تربیت نوجوانانی باورمند، توانا، پژوهش‌گر، آشنا با وظایف دینی، اجتماعی، خانوادگی و دارای بنیه علمی قوی همّت گمارد. به یقین برای رسیدن به این هدف، نقش نظم، جدیّت و پشتکار و نیز هم آهنگی خانواده ها در اجرای برنامه‌های تعیین شده، بسیار مهم و قابل توجّه است.

دبیرستان دخترانه صعود با تکیه بر انتقال تجربیات بهترین و مجرب ترین دبیران استان و کادر دلسوز و متعهد و به روز آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به دانش آموزان خوب استان می باشد. در این مدرسه ثبت نام با گزینش علمی و اخلاقی صورت می پذیرد و به همین دلیل مدرسه دارای سطح علمی بسیار بالایی بوده و رقابتی کاملا دوستانه در جو آرام در میان دانش آموزان به چشم می خورد و بستر مناسبی برای رشد و ارتقا دانش آموزان مستعد مهیا می باشد.

دبیرستان دخترانه غیر دولتی صعود در شهرکرد تلاش دارد؛ تجربه اولیه و عادت­ های مثبت را که ریشه محصل بودن و لذت­ بردن از آن در آینده می­باشد را با همکاری مدیران، عوامل اجرایی و دبیران محترم که همگی متخصص، مجرب و باشخصیت هستند، در دانش آموزان عزیز تثبیت کنند.

سرکار خانم زهرا قراخانی دبیر فیزیک در دبیرستان دخترانه صعود واقع در شهر کرد. با بیش از 14 سال سابقه تدریس موفق در مدارس و آموزشگاه های شهرکرد.

استاد زهرا قراخانی کارشناس فیزیک و همچنین کارشناس ارشد ماده چگال میباشند. خانم قراخانی دبیر فیزیک دبیرستان دخترانه غیر دولتی صعود میباشند.

هر دبیر فیزیک ممکن است برای ارائه دروس روش های مختص به خود را دارد. بسیاری از مدرسین با روش های مختلف درس ها را ارائه می دهند و با این روش به نتیجه می رسند. نکته مهم این است که اگر شما به عنوان یک معلم خصوصی و یا دبیر فیزیک به این درس علاقه مند باشید به هر روشی که درس را ارائه دهید برای شاگردانتان جذاب به نظر می رسد. اما اگر شما چندین روش تدریس فیزیک را بدانید ولی علاقه ای به این درس نداشته باشید در آخر یک کلاس خشک و بی روح را ارائه می دهید.