در این مقاله قصد داریم، در مورد کاربرد اسپری wd40، و روش استفاده و تشخیص اصل بودن آن توضحاتی بیان کنیم. اسپری wd40 یک اسپری پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد که امروزه محبوبیت زیادی را به دست آورده است، این اسپری برای از بین بردن لکه های روغنی و آدامس و چسب کاربرد دارد، البته این محصول کارایی های دیگری هم دارد اما درباره خود محصول باید بگوییم که این اسپری بدون رنگ است اما بوی خاصی دارد که آزار دهنده نیست، ماده موجود در اسپری قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و در نتیجه می توان بدون مشکلی چسب و فضولات و رنگ و روغن را از روی شیشه ها و سطوح پلاستیکی پاک کرد بدون این که لکه ای از آنها و اسپری باقی بماند.

اسپری wd40

 این ماده خاصیت خورندگی ندارد به همین دلیل امروزه مصرف بالایی را از آن خود کرده است. این محصول با نام اسپری همه کاره هم شناخته می شود و توانسته با عملکرد عالی خود به تعداد مصرف کنندگان خود بی افزاید، این اسپری نمونه ها و مدل های مختلفی دارد که هنگام خرید باید به مشخصات آنها دقت نمود تا نمونه برتر را انتخاب کرد و تهیه نمود.

اسپری نام برده خاصیت روان کنندگی بالایی دارد به همین دلیل می توان در زمینه های مختلفی از آن استفاده کرد بدون این که آسیبی به قطعات و لوازم وارد شود و دچار افت کیفیت شوند. ناگفته نماند که این محصول دارای سایزبندی می باشد و شما می توانید از نمونه های کوچک آن در خانه هم استفاده کنید و انواع لکه ها را ازبین ببرید. شکل ظاهری و سر خروجی اسپری بسیار عالی می باشد و شما بدون هیچ مشکلی می توانید به راحتی مواد داخل اسپری را به بخش مورد نظر بزنید بدون این که به نقاط دیگر وارد شود.

اسپری روان کننده Wd40 اصل اورجینال

 کاربرد اسپری wd40 :

همان گونه که در بالا هم اشاره کردیم و گفتیم اسپری wd40 کاربرد های فراوانی دارد و در صنایع مختلفی می توان از آن استفاده نمود، از مهمترین کاربرد های این اسپری مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول یک روان کننده می باشد که در صورت چفت شدن و گیر کردن دو لوله یا قطعه به یکدیگر می توان از آن استفاده کرد تا زنگ زدگی و گرفتگی کاهش پیدا کرده و از هم جدا شوند و دوباره قابل مصرف شوند.
  • قدرت پاک کنندگی دارد یعنی در صورتی که چسب، آدامس و غیره بر روی سطحی چسبیده باشد همواره می توان از آن استفاده کرد و آنها را نرم نمود و سپس پاک کرد.
  • خاصیت چربی زدا دارد یعنی اگر در محیطی چربی زیادی خشک شده و تجمع کرده با اسپری کردن این محصول می توان به راحتی چربی ها را از بین برد و سطح مورد نظر را تمیز کرد.
  • ضد زنگ است یعنی در صورتی که قطعه یا لوله زنگ زده باشد با کمک آن می توان زنگ زدگی ها را کاهش داد تا لوله دوام بیشتری پیدا کند.

با کمک این اسپری می توان رطوبت اطراف قطعه و لوله ها را هم از بین برد، از این محصول ی توان بر روی انواع محیط ها و سطوح استفاده کرد که از این سطوح می توان به پلاستیک، لاستیک سخت، آهن، گالوانیزه، فولاد، آلومینیوم، منیزیم، مس و غیره اشاره کرد، تمام این سطح در صورت داشتن آلودگی و زنگ زدگی و بسیاری موارد دیگر می توانند با اطمینان کامل از این اسپری استفاده کرده و تمیزی و دوام را به سطوح هدیه داد. کاربرد های فراوان و ویژه ای محصول باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان این محصول در بازار ها افزوده شود، مسلما مصرف بالا تولیدات را افزایش می دهد که پیشرفت و ترقی تولیدی را هم به همراه خواهد داشت.

 روش استفاده از اسپری wd40 :

استفاده از اسپری wd40 نیازی به مهارت و تجربه و آموزش ندارد و بسیار آسان و راحت می باشد و تنها باید دقت کرد که آوری را دقیق به محل مورد نظر اسپری نمود، این اسپری همان گونه که گفتیم در بخش خروجی خود دارای لوله بسیار باریکی می باشد که با کمک آن اسپری تنها به بخش مورد نظر پاشیده می شود و بخش های دیگر را درگیر نخواهد کرد، قابل ذکر است که برای استفاده از این محصول تنها کافیست که شما قبل از مصرف اسپری را چند دقیقه تکان بدهید تا موارد داخل آن با هم ترکیب شوند و سپس خروجی اسپری را نزدیک سطح بگیرید و با فشار دادن دکمه اسپری مواد را به سطح بزنید، روش استفاده آسان و راحت این محصول باعث شده تا بتوان از آن در خانه هم بدون مشکل استفاده کرد و سطوح مورد نظر خود را تمیز نمود و ماندگاری آنها را بیشتر کرد، بدانید که لولا های درب ها در خانه ممکن است که شروع به صدا کردن کنند و به درستی باز و بسته نشوند با کمک آشپزی می توان آن ها را نرم نمود تا عملکرد خود را به دست بیاورد.

البته باید بگوییم که اسپری نام برده برای پاک کردن و تمیز نمود سرامیک و کاشی هم کاربرد دارد پس می توان در صورت نیاز از آن استفاده کرد. تکان دادن اسپری باعث می شود تا هوای موجود در اسپری حرکت کرده و با مواد ترکیب شود و در نتیجه پس از فشردن دکمه اسپری مواد با فشار بالا خارج شده و به محیط مورد نظر برسند. مصرف آسان و عملکرد عالی این محصول بافث شده تا محبوبیت زیادی را در بازار ها به دست بیاورد و همچنین به سطح تولیدات آن هم افزوده شود و نیاز بازار ها به راحتی پوشش داده شود.

اسپری wd40 چیست؟

تشخیص اصل و تقلبی بودن اسپری:

برای این که بتوانید اصلی و یا تقلبی بودن این اسپری را متوجه شوید همواره باید با مشخصات و ویژگی های نمونه اصلی آشنایی کامل پیدا کنید تا هنگام خرید با توجه به آنها خرید خود را انجام داده و با اطمینان کامل از آنها استفاده نمایید. بدانید که شما عزیزان می توانید با توجه کردن به عکس و رنگ و مشخصات و همچنین به مارک روی بسته می توان تا حدودی به اصل بودن محصول پی برد زیرا نمونه اصل این اسپری مارکی برجسته و حک شده دارد و مارک آن چاپی نیست و پاک نمی شود و البته دارای گارانتی است و از همه مهمتر بارکد دارد که با استعلام بارکد می توان از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد، البته باید ابتدا محافظ روی بارکد را پاک نمود و سپس بارکد را ثبت کرد و از اصل و تقلبی بودن محصول مطمئن شد.

در روش دیگر تست کردن اسپری می باشد، همان گونه که گفتیم اسپری اصل بدون رنگ است اما بوی خاصی دارد و البته نمونه های تقلبی هم مقداری رنگ دارند و هم بوی تند و تیزی دارند که آزار دهنده است و از همه مهمتر نمونه های تقلبی قدرت پاک کنندگی خوبی ندارند و لکه های مات و کدر از خود به جای می گذارند و در نتیجه سطوح را به خوبی تمیز می کنند. با توجه کردن به نکات گفته شده مسلما می توان بهترین و با کیفیت ترین اسپری را تهیه نمود، البته مراجعه به محل معتبر برای خرید هم می تواند به شما اطمینان بدهد تا نمونه اصل و با کیفیت را تهیه کرده و با اطمینان از آن استفاده کنید. باید بگوییم که خروجی اسپری اصل باریک و محکم است و به خوبی مواد داخل اسپری را از خود عبور می دهد و به سطح مورد نظر می رساند.

جهت خرید اسپری wd40 اصل به سایت ابزار میهن به آدرس abzarmihan.com مراجعه کنید.